Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2367.bölüm..

kayıt odasında ,prosedürleri tamamlayıp..dersleri seçtim..
formları doldurdum..okuyup imzaladım.. bir kaç yere gönderdiler..imzalar,mühürler..
kimlik kartım da,çıktı.. hayırlı olsun dilekleriyle..
ders saatleri ve yerlerini belirten.. program çizelgemi de aldım..
 pazartesi tüm gün,dersim yok.. diğer günler,
sabahtan akşama kadar.. doluyum.. kitap listesini de aldım.. bakarken.. dekan bey ve rektör beyin de onaylaması gerekiyor dediler..

irem-- teşekkür ederim.. toplantıda olacak demişlerdi ama..
-- bitmiştir de.. sekreterleri de,mühür basabilir.. önce dekan beye,götüreceksiniz..

irem-- peki..

koridorda yürürken.. biraz ilerideki ,toplantı odasının kapısı açıldı..
çıkan birkaç kişinin arkasındaki galip beyle göz göze geldik..
hafifçe gülümsedi..
orhan abi.. ifadesiz geçti yanımdan.. ben de,devam ettim..

sevgi hanımın yanına geldiğimde..
sevgi--  evrağınızı alabilirim.. tuna bey,henüz gelmedi..
irem-- bir kaç dakika beklesem,sevgi hanım..görsün istiyorum da..
 (oturdum sandalyeye)
sevgi-- tabi tabi.. birşey alır mısınız..
irem-- yok,sağolun..

tuna; yanında öğrenci olduğunu tahmin ettiğim genç beyle gelip..
elindeki evraklarla,odasına girdi..
temiz yüzlü,efendi birisine benziyor.. bana bakıp..

-- sizde mi kayıt yaptıracaksınız..
irem-- hımm..
-- kaçıncı sınıfsınız..
irem-- üç..
-- bende.. biraz geri kaldık,ne yapacağız bakalım..

sevgi-- çalışınca,açığı kapatırsınız..
tuna--(evraklarını getirip,verdi ) hayırlı olsun,metin bey..
metin-- teşekkür ederim.. iyi günler..
tuna-- sizede..

bizlere de başıyla selam verip,çıktı.. derinn bir nefes aldığımı görünce..
tuna-- ne oldu..birşey mi dedi..
irem-- yok canım,ne diyecek.. ben gerildim,biraz..
tuna-- tamamladın mı..
irem-- evet.. (uzattım,kağıtları) onayla da,rektöre götüreyim.. bunaldım..
tuna-- (sevgi hanımın odasındaki  pencereyi açıp..) gel,biraz
hava al..

gittim yanına.. pencereye dayanıp.. derinn derin, içime çektim havayı..
tuna--(kısık sesle ) iyi misin..
irem-- hımm.. birden kötü oldum.
tuna-- istemezsen,onaylamam..
irem--(gülümsedim ) istiyorum,onayla..
tuna-- emin misin..
irem-- evet..

tuna--(kağıtlarıma bakıp ) oh oh,maaşallah.. ders bırakmamışsın..
irem-- sağol.. öğretmenler.. beni seç,beni seç dediler..
ne yapayım,dayanamadım.. kavga edeceklerdi yoksa..
tuna--hah hah hah..

Hiç yorum yok: