Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2364.bölüm..

özcan-- fazladan cümle kurmanızı da,etkilemeyecek değil mi..
irem-- yok..ben her şartta kurarım..hiç merak etmeyin..
mr.jack-- bizde kurmanız ,sorun olmaz..
yavuz--  ama yapmayın,mr.jack.. transferin sırası mı..
rekin-- (gülerek) bende nikahların,açılışın sırası mıydı diyorum ama..
faruk-- çok haklısınız..

kahkahalar atılırken.. ziya,zuhal.. candan melekle sarıldık..
tamerle batu .pınar hanım, liz,barbara,zübeydeyle
 kucaklaştık.. şermin,feryal,behzat,sadun bey kutladılar..

vedalaşılıp.. ayakkabılar,ceketler giyildi.. hep beraber,dışarı çıktık..
kalın dememize rağmen,kabul etmediler.. abimle ela..
ufuğu alıyordu..
yağmur durmuş.. hava serin ama rüzgar yok..miss gibi toprak kokusunu içime çekerken.. onbeş kurt ve altı devasa köpeğimiz
  tunayla benim yanıma  geldiler..
irem-- (otoriter bir sesle ) oturun.. (oturdular,bize bakıyorlar ..tuna ödül büsküisinden bir avuç alıp.. bana verdi çaktırmadan )

yeşim--figen-- sakın bırakma..
candan-- köpekler midilli gibi..
melek-- parçalayıp,yer bunlar bizi..
şermin-- içim ürperdi valla..
feryal-- uzaklaşalım,çabuk..
maruf-- yürüyün,yürüyün..
ömer-- kaçalımm..
mr.ronald-- aynı fikirdeyim..

kahkahayla güldük..

ercan-- teşekkür ederiz,iyi geceler..
orhan-- siz orada,köpeklerinizle bakışın..
nedim-- biz gideriz.. ne olur gelmeyin..
sacide-- irem,görüşürüz..
gülderen-- evet.. herşey için,sağolun..
zeliha-- hoşçakalın.. herşey çok güzeldi..
belgin-- iyi geceler,irem hanım..
irem-- rica ederiz.. size de,ayaklarınıza sağlık.. acele etmeyin lütfen.. yer ıslak.. tuna sen yolcu etsene..
tuna-- tamam..
çiğdem-- iremi yanlız bırakma ,tuna..
tuna-- başa çıkamayacak olsa bırakır mıyım,çiğdem..

ben büsküiden tek tek ağızlarına verip,başlarını okşarken..
...güle güle dedim,diğerlerine de.. ilerlediler hep birlikte..
abim,ufuk ela da çıktılar..
ela-- iyi geceler,canım..
irem-- size de.. yavaş yürü,yavaş..

liz-- (kolunu kaldırıp,salladı.. )iremm,ağacı göreceğizz..
irem-- (gülerek seslendim..) kim rehberlik edecekk..
bedri-- benn..
irem-- sen  bilmiyorsun ki..
bedri-- evett.. en güzel tarafı da, o.. onlar da,bilmiyor ve ağaç çok..

kahkahalarla güldüler..
irem-- herkes görmese de olur.. ama lize doğru ağacı gösterin,ziya..
ziya--tamamm..
galip-- tuna,hayatımdan önce miydi.. sonra mı..
tuğrul-- can güvenliğimi sağlayın,söyleyim galip bey..
galip--benim var mı ki..
tuna--doğru,yok..  iremm,gönder..

arabalara aceleyle oturmaları muhteşemdi..
tuna--irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: