Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2363.bölüm..

ercan-- eşim bana kaktüs gönderse,alınırdım doğrusu..
yavuz--bende..
maruf-- tuna,seni sinirlendirmiş de olamaz.. kaktüs ne alaka..

tuna-- ben açıklayayım.. kutlama için çiçek açmış bir kaktüs,gelince.. kim göndermiş ,acaba dedim.. iremden gelmesine de ,şaşırdım ama öyle bir not yazmıştı ki.. bana her zaman kaktüs gönderebilir,çiçeğe bakış açımı değiştirdi..
said-- kevinin da ,size bakışı değişti sanki..

güldük..
gülderen-- nedimm,onlar bahçedelerken.. sen neredeydin..
nedim-- evde.. gitmeyin,irem hanım vurur sizi dedim..ama dinlemediler.
sami-- kaktüse şükretsinler,o halde..
irem-- bence de..
bekir-- eve döndüğümüzde.. herkes kevinla uğraşıp,sarhoş muhhabbeti yapılırken.. bende harika fotoğraflar çektim..
kevin-- nee..
bekir-- ama nasıl olduysa,harika dediklerim silinmiş..bilgisi olan var mı..
tuna--(gülerek ) varr..
kevin-- ohhh..

kahkahalar atıldı..

cafer-- ayın on sekizinde hepinizi,Katara bekliyorum..
mehmet-- önce biz bekliyoruz,on altısında nikahımız var.. buyrun lütfen..
kutladık..
yavuz-- daha öncesinde de,İstanbula buyrun.. 12 kasımda evleniyoruz..
onları da kutladık..
tuna-- cafer bey,geleceğiz.. yavuz bey,mehmet bey mutluluk diliyoruz.. gelmeye çalışırız..
aylin-- o ne demek,tuna..
tuna-- kısmet demek istedim,aylin..
aylin-- irem,gelmezse evlenmem..
irem-- (gülerek ) yavuz beyy,acısı çıkacak demiştim sanki.. hatırladınız mı..
yavuz--(güldü)  maalesef.. ama yat yolculuğunu da, hatırlıyor ve
geleceğinize güveniyorum..

vahide-- sizz,ben aradığımda.. beraber miydinizz. irem hanımm,
yok diyin ,ne olur..
irem--  beraberdik ama endişelenmene gerek yok..
vahide-- offffffff.. sıcak oldu birden..
elif-- Adana havası işte,bir sıcak bir soğuk.. bana da sıcak geldi..
zeliha-- biz de alışamadık daha..
tabakları kaldırırken..

mr.hector-- (gülerek) irem hanım,üç nikaha üç dosya..adil değil mi..
irem-- çokk.. unuttunuz diyordum bende..
mr.edward-- hiç olur mu.. bu cumartesi ilk dersi vereceğiz..
irem-- peki,yer,saat konuşuruz..
mr.ronald bize müsade diyince.. herkes gidelim diyerek kalktı..

nadir-- bekir bey,bankaya ortak olduğunuz kişi kim.. söyleyin de..
özür dileyeyim.. çok mahçup,oldum.. içim rahat etsin..

hepimiz ayaktayız.. tabakları mutfağa bırakıp, geldim..
irem-- önemli değil,nadir bey.. insanlık hali ,hepimiz yapabiliyoruz bazen..

mr.ronald--nadir-- fuzuli-- aaa.. siz miydiniz..
irem-- evet,benim..
fuzuli-- bekir bey söylemediği için.. tuna beyin gizli ortak olduğunu düşünmüştüm..
tuna-- yanılmışsınız,benim kimseyle ortaklığım..yatırımım
 yok.. uzun zamandır,ticaretten..şahsıma  para kazanmıyorum..

fuzuli-- afedersiniz..irem hanım,canı gönülden tebrik ediyorum sizi..
nadir-- bende.. ama niye söylemediniz ki..

irem-- teşekkür ediyorum.. aktif olmayacağımdan,söylemek istememiştim..

hüseyin,elif,saliha hanım,galip bey..philip-elizabeth,ceyda,kaan..sami,betül,belgin,zeliha hanım
 tebrik ettiler ilk etapta..

yavuz-- kutlarım,hayırlı olsun..
yusuf--abdullah-- bende,bravo..
irem-- sağolun..
ercan-- oyalamayın beni derken,ciddiymiş siniz.. hayırlı,uğurlu olsun..
irem--(gülümsedim ) evet,teşekkür ederim..
çiğdem--canımm, tebrik ediyorum.. hayırlı olsun..
irem-- sağol çiğdem..

mr.smith-- ne olmuş.. ne olmuş..
maruf-- said.. neler oluyor..
said-- irem hanım.. bekir beyin bankasına ,ortak olmuş..
aylin--mr.smith.. biraz daha bekleyeceksiniz sanırım.. irem tebrik ediyorum, hayatım..
irem-- sağol aylin..
maruf-- çok sevindim..iremm..
cris-- haber,müthiş.. kutlarım canım..
irem-- sağol cris,biliyorum maruf....
kevin-- bu ne güzel sürpriz..
sam-- kutlarım..
cafer-- çok iyi bir yatırım,irem hanım..
irem-- sağolun,beyler..
ömer--  ortaklığınız hayırlı olsun.. bekir beyi de,seçimi için tebrik ederim..
irem-- teşekkür ederim,ömer bey..
çetin-- (söyledi ) bekir bey,başkasıyla ortak olmazdım zaten diyor..

mr.smith-- şaka diyin,ne olur..
irem-- (elini tuttum ) şaka değil ama bekleme süresini etkilemeyecek.. söz veriyorum.. ortağım sadece..
mr.smith-- ohhh..

güldük..

Hiç yorum yok: