Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2362.bölüm..

irem-- ingilizce anlatayım,müsadenizle.. yabancı misafirlerimiz ve
mr.smith de duysun..
mahmut beyden bahşişi aldım da,bakmadım daha.. paylaştıracağım,merak etmeyin..
gelin arabasının şöför koltuğunda ve yanında fuzuli ve nadir bey oturuyormuş.. çok şaşırdık, üçümüzde.. mahmut beyin Ankaradan
üniversite hocalığı döneminden arkadaşlarıymış meğerse..
bizim tanışmamızda..kadro mülakatı sebebiyle oldu.. kurulda görevliydiler.. çeşitli sorular soruldu.. mizansenler verilirken.. tv de,çocuk proğramı yaptığım varsayımıyla.. hepimiz çocuğuz..
masal kitabı okuyacaksın.. dikkatimizi çek,hakimiyeti sağla ki kayıt yapılabilsin denildi..  bende kontrolü sağlamak için ,dondurma vaat ettim..  elimden geldiğince,dikkatlerini çektim.. dinlediler.. teşekkür ettim,hadi gelin dondurma yiyelim dedim.. nadir bey,boş bulunup yerinden kalktı..

kahkahayla güldüler..

irem-- dünya küçükmüş,kısmet oldu.. imkan buldum,yedirmesem olmazdı.durum bu..
teşekkür ettim ayline.. bizde oturduk,yiyoruz...

mr.smith-- keşke gerçeğini görebilseydiniz.. maruf beyin çocuklarıyla,diyaloğunuz inanılmazdı..
mr.ronald-- işte bu çok doğru..
maruf-- bizde,iremin her dediğini yapan .. kırk çocuk var.. müthiş etkili..

fuzuli-- eminim ki,öyledir.. biz orada tanımadığımız bir adayı.. istenilen belli kriterler çerçevesinde.. eşit yaklaşımla,değerlendirmek için görevlendirildik..
yazılı sınav sorularını,başka kurul hazırladı.. sınavı,değerlendirmeyi
başka kurul yaptı.. ilgili,bilgili değildik hiçbirimiz.. kurul,mülakata kura ile seçildi..
yazılı sınavdan.. yüz tam puan alan irem hanımın,kurul üyeleri tesadüfen bizdik..  girdik ve değerlendirmemizi yaptık..
saat yediden sonra.. ana kurulda.. bütün üyeler toplandı,
 her aday için rapor verildi..
bizim değerlendirmemiz kesindir ama aynı notu alan, iki aday olursa.. karşılaştırma ve tercih yapılıp, listelenir..  hiçbir
aday doksan puanı aşamadığı için.. irem hanım alnının akıyla,birinci oldu..

nadir-- mahmut ile yıllar öncesinden arkadaşız.. uzun zamandır da,
görüşme imkanımız olmadı.. bize davetiye göndermiş.. eşinin,sizlerin kendisinin..irem hanımla bağlantısını düğüne giderken öğrendik ve
çok şaşırdık..
irem hanım bahşiş istemeye geldiğinde,mahmutta sordu.. nereden tanışıyorsunuz diye.. güzide hanım spikerim,bekir bey ortağım diyince.. şok oldum..
sonra,iş yaptığı kişileri.. bayilerini..çalışma arkadaşlarını..öğretmenini,profesörleri, eşini görünce.. birinci olması tesadüf değilmiş dedim.. ama bugün insani
açıdan becerilerine.. koordinasyon,yönetim.. çözüm üretebilmesine de tanık olunca..  önerilerimde,hiç yanılmadığımı  gördüm..
yolunuz açık olsun,irem hanım.. hiç bir kuvvet, sizi engelleyemez bence..

irem-- çok teşekkür ediyorum,beni engelleyen kimse yok.. aksine teşvik var.. insanların hayatlarında,önemli dönüm noktaları.. yol ayrımları olur.. benim karşıma .. yücelten ve destekleyenler,çıktığı için şükrediyorum.. ailem,elizabeth,galip bey, saliha hanım.philip.anar,maruf,kevin, bekir bey,rekin.. sadun bey,mahmut bey..  diye uzayıp,gider..
 burada bulunan,bulunmayan herkesin.. bir katkısı var kısaca.. ama en büyük desteği,tunadan aldım..

saliha-- çok doğru..
galip-- evet,kesinlikle..
philip-- irem okurken ve sonrasında.. çok uzun süre benim tüm işlerimin,çevirilerini yaptı.. ticari mevzuatı uyguladı.. galip, güvenmekte haklıymış.eksiksizdi..

nadir-- biz sizi,boşuna değerlendirmeye almışız.. yavuz bey yada mr.smith.. sizi direk kadroya alabilecek kadar, tecrübeye sahipmişsiniz..

mr.smith-- ben söyledim.. teklif ettim.. hala da ediyorum..
kendini yeterli hissetmiyormuş,hak yiyemezmiş.. öğreneyim ..dedi..
çok başarılı bir haber spikeri..dinlenme rekorları kırıyor.. maddi ödül verdim.. bütün çalışanların katıldığı kokteyl- yemek için kullanmış..  baktım yanlış yoldayım..
özcan beyin,abdullah beyin onayıyla.. staj teklif edildi.. radyo tv.
 kurumunun tüm kapıları ona zaman ve sınır olmadan açıldı..
iş yeri sahibi,çeşitli ortaklıkları var ve çok başarılı..
zaman ayırabilmesi için istediği gibi.. bileğinin hakkıyla ,söke söke
kadrolu olmasını bekledik.. ama hak ettiği halde,hala başvurmamış
 duyduğuma göre..

güldük..
mr.jack-- çok çok sevinmemize rağmen..sınıf atlaması ve yeniden
okumaya hak kazanması da ..düşündürüyor bizi..
elizabeth-- mr.jack.. düşünmeyin.. ben hepsini başaracağına güveniyorum.
fuzuli-- tebrik ederim.. size hemen bir diploma, verebilirler bence..

irem-- teşekkür ediyorum,iltifatlarınıza.. bir haftalık başvuru süremi kullanıyorum.. kadrolu olmadan kesinleştirmem gereken..acil işler var..
yusuf-- birinci belli,ikinci kim olacak acaba demişti.. hiç unutmuyorum..
batu-- (gülerek) bende.. içimden geçirdiklerim için de,mahçubum..
irem-- evet..hissettiğim için,çiçek göndermiştim..size..
tuğrul-- yaa,bambu..

hüseyin-- güzel olmuş bu..
menekşe-- batu,alınma bence.. tunaya da kaktüs göndermiş..
mehmet-- seçim ilginç olmuş..
kevin-- hii,kaktüs mü..
cafer-- kevin.. panik yaptı..
ömer-- acısı aklına gelmiştir..

kahkahalar atıldı..

Hiç yorum yok: