Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2360.bölüm..

aylin-- müthişsin,liz..
ceyda-- çok güzeldi ..
candan-- konu değiştirme yeteneği,bu olsa gerek..
barbara-- bence de..
pınar-- dostuğunuza,arkadaşlığınıza bayıldım ben..
zeliha-- bende..
liz-- rica ederim,sağolun.. tam zamanı dedim..
cris-- öyleydi,bravo..
zübeyde-- liz sana ağacı göstereceğim, söz..
liz-- hii,sahimi..

yine bir kahkaha yükseldi..
kapı tıklatılınca..

irem-- evett..
tuna-- kahve hazır.. beyler,niye güldüğünüzü feci merak ettiler..
irem-- senn..
tuna-- ben,tahmin ediyorum.. müdahale için geldim..
ela-- geç kaldın tunaa..
tuna-- anlatmadığı her anı ,kardır ela..
melis-- yağmurda niye ıslandığını anlatıyordu..
tuna-- iremm..

kahkahamızı duymanızı isterdim..
kalkıp,açtım kapıyı..

tuna-- (bana bakıp ) onu anlatmamış..ama hüzünlü,
başka bir konudan bahsetmiş.. iyi misin hayatım..
irem-- (gülümseyip ) iyiyim,canım..
tuna-- peki buyrun..
tuna önde,biz arkada iniyoruz..

çiğdem-- dereyi anlatıyordu.. sözünü kestin,kızın..
tuna--  (gülerek) hıı,ne dedi..
çiğdem-- kavaklar varmış,işte..
tuna-- hah hah hah..

irem-- (inerken salonu ve oturan beyleri görünce.. ) katılın,lütfen..
 efeleri görelim ,oturmayın beyler..

izmirin kavaklarını söylerken,müthiş bir koro oldu.. ziya ara nameleri yapıyor..
akif,hüseyin,ilter, bedri,behzat,yavuz,abdullah ,nadir ,nedim,galip ve
davut bey kalktılar oynuyorlar..
bitirince coşkuyla alkışladık.. bizlerde oturup,kahvelerimizi aldık..

ela-- tuğrul,ufuğa baktın mı..
tuğrul-- baktım..  mışıl mışıl,uyuyor.. at yormuş,oğlumu.. alana sevgilerimi gönderdim..
bekir-- tuna ,yiğenine almıştır canım..
tuğrul-- görünüşte öyle de.. iremin başının altından çıktığına eminim.. söylemiyorlar..
tuna-- sanki balkonunda besliyorsun.. sana bir zararı mı var,hayvanın.. ufuğun sevinci,herşeye değerdi bence..
irem-- evet.. ama asıl,eren abiyle gönüle sürpriz yapacağız.. kısmetse..çatı katında pencereyi açınca,zürafayla göz göze gelecekler..
orhan-- amann,bize sürpriz yapmayın..
irem-- niyee,size balık alacaktım..
menekşe-- e iyiymiş,al.. iki ciklet rahatsız etmez..
irem-- ısmarlama yok..havuzunuza..iki pirana balığı düşündüm..

kahkahalarla gülündü..

kevin-- siz yokken,hiç gülmedik.. ama sizin güldünüz.. konu neydi,
çok merak ettik..
gülderen-- söylesek,inanmaz ki..
şule-- liz,harika espri yapıyor..
barbara-- katılıyorum..
belgin-- bende..
gülşen-- çokk güzeldi..
elif-- tam yerindeydi..
kevin-- lizzz,ne dedin..
liz-- (gülerek)inanmayacaksın ama burayı kim temizliyor dedim..
kevin-- çok komikmiş..

 güldük..
ziya-- zuhall..
zuhal-- aramızdaydı, sorma..
ziya-- iyi, sormadım.
ahu-- ilter,bakma öyle anlatamam..
pınar-- benden de,laf çıkmaz.

irem-- ziyaa, kınada beylerle ne yaptığınız gizliydi ya.. sende bunu öğrenemeyeceksin..
bekir-- vaayy,nispet ha..
sacide-- evet,hıhh..
tuğba-- sen sakin ol,sacide abla..
çiğdem-- aman,gözünü seveyim..

herkes gülerken..
gülşen-- ben size klarnet çalayım.. ortam değişsin..
figen-- bak,bu fikir de çok yerinde..
tuna-- sende gitarını getir,bir daha ki sefere..
yasin-- daha ben duymadım ki..
ziya-- ah ..ahhh.. ben neler demek istiyorum şimdii..

 gülmeler arasında.. kutusundan klarneti çıkardı.
irem-- gülşen hanım.. uçun kuşlar uçun izmire çalarsan,söylerim..

gülşen-- tabi ki..
hüseyin-- vayyy..
davut-- nereden geldi aklınıza..
irem-- annem,babam uzakta ya.. marufu görünce aklıma geldi..

maruf ,bir dakika diyip..cekedinin cebinden anahtarları çıkarıp bana verdi..
maruf-- çok güzeldi,hiç vermek istemiyorum ama.. dönmemiz gerekiyor.bana yayla evi bul..
irem-- pek ilgim yok ama sorarım maruf..
zafer-- bizde çok beğendik..
yavuz-- evet,harikaydı..
yusuf-- tam kafa dinlenecek yer..
irem-- öyle.. Adana çok sıcak olduğundan.. yazın,yayla ve deniz kurtarıcıdır.

tamer-- bende,gitmiştim.. hiç unutamıyorum,o günü..
ilter-- niye,çok mu yedin..
tamer-- hımm,istek dışıydı..

nedim--evet,gülşen hanım..irem hanım.. sizi dinliyoruz..
fuzuli-- ne cevherler varmış,maaşallah..
gülşen-- sağolun..
çalmaya başladı.. nefiss.. bende yeri gelince,girdim şarkıya..

Hiç yorum yok: