Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2358.bölüm..

candan-- sen hiç bize şarkı,söylemezdin.. burada coşmuşsun,ziya..
ziya-- zuhali gördüm,böyle oldum kuzen..
sacide-- çiğdem hanımların düğününde,zuhalin seni mat ettiğine şahit olmuştuk..
melek-- zuhall,ne yaptın..
ela--  çarptı ziyayı..
şule-- çarptığını bir başka ortamda,bizde gördük..

zuhal-- kusura bakma ama hak edene,hiç acımam şule..
tuğrul-- irem,zuhal konuşursa tır çarpmış gibi olursun demişti..
ziya-- doğru demiş..

tuna-- bende,piknikte arabanın içinde şiir okuduğunu hatırlıyorum.. çokk beğenmiştim..
figen-- gerçekten,çok güzeldi o..
yasin-- evet,o güzeldi de.. ziya damgasını vurmuştu,pikniğe..
ziya-- sen pikniğe gelmeden..
zuhal-- ziya,sözünü kesebilir miyim..
ziya-- tabi,buyur..
zuhal-- sorduğun,şarkıyı hatırladım.. beni vur söylemiştin..
ziya-- (gülerek ) hıı,öyle miydi..
yasin-- zuhal,tam yerinde susturdun..bravo..
zuhal-- hüseyin abi,atmaca gibi bekliyor baksana yasin..

kahkahalar atıldı..
ziya  orgun başına geçip.. beni vur söyledi.. ve hakkını verdi doğrusu..

uzun uzun alkışladık.. tebrik ve teşekkür edilirken..
o da,sağolun dedi..
irem-- menekşe,şarkı söylemene.. kızın izin verir mi..
menekşe-- kahve rengi gözlerin şarkısını ,beraber söylersek..
sacide teyzesi de darbuka çalarsa.. olurmuş..
sacide-- istek de yapıyor ha.. kurban olsun,sacide teyzesi.. onu verene..çalarım tabi..
güldük..

darbukayla nefis bir solo yapıp,buyrun dedi.. hep birlikte, harika söyledik bizde..

alkışlamamız nihayet bitince..

gülşen hanım "haberin var mı,seni çok sevdiğimden" diye bir başladı,mest etti bizi.. onu da,çok alkışladık..
irem-- ziya,Ferdi Tayfurdan ve Zeki Mürenden istiyorum lütfen..

ziya-- peki.. fuzuli beyden sonra sen söyle..düşüneyim.. ne çalayım,fuzuli bey..
..
fuzuli bey Tanju Okandan "bir zamanlar bende deli gibi sevdim"
 söyledi, maaşallah inletti sesiyle.. alkışı da hak etti..
bende "unutama beni "söyledim.. alkışladılar uzun uzun..

fuzuli,özcan,nadir,abdullah bey,sam,vahit,ömer,tuna ,kaan kadehleri peş peşe bitiriyorlardı..
ziya arka arkaya..
Ahmet Kaya "söyle."
Ferdi Tayfurdan" canıma yetti kader "le dağıttı bizi.. ıslık alkış birbirine karışmışken..
ziya-- finalde  "gitme sana muhtacım.." diyelim ve gidelim diyorum..

orhan-- ama düğününüzdeki gibi söyle..
 pekii.. diyip kalktı ayağa..
ercan-- mahvettiniz bizi.. yerimizden kalkamayacağız.. sarhoş olduk,hepimiz..

ziya-- kahve niyetine de,oynatırım ercan bey.. kendinize gelirsiniz...
batu-- çok zorr..
nadir-- biz gidecektik sanki..
fuzuli-- boşverr..
sami-- saate bakk..
hüseyin-- bakmayın sami bey..
galip-- nerede bulacağız böyle ekibi..

ziya gitmee,sana muhtacım  diyerek ellerini zuhale uzattı.. kaldırdı..
uyumlu dansları  eşliğinde, nefis söyledi..  
alkışla tempo tuttuk.. bir daha bir daha diye..

zuhal-- yani bende az içmedim,biz ediyorsak.. sizde dans edersiniz,buyrun. ayaklarınız açılır..
yavuz-- hiç iyi fikir değil, zuhal hanım..
tuna-- katılıyorum,önce hepimiz eve gidelim..

davet bekliyorlarmış gibi.. herkes kalktı bir anda..
irem-- mutfaktan girelim.. ıslanmayın..

Hiç yorum yok: