Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2357.bölüm

ziya--
Güzel sana bir sözüm var
Beni bir yol dinler misin
Beni çölden çöle sürdün
Sen Leyla dan da güzelsin
Aşık Oldum için için
Beklerim yar gelmez

Kerem yandı aslı için
Sen aslı dan da güzelsin
Sana aşık olup geldim
Sen aşk nedir bilmez misin
Ferhat gibi dağlar deldim
Sen şirinden de güzelsin
Ozan oldum sevgim sonsuz
Yüreğimde bir heyecan
Sazım bile sustu sensiz
Yar kaçma gel bana ceylan

alkışlar,kahkahalar inletti diyebilirim..

abdullah-- çok teşekkür ediyorum..
ziya-- rica ederim.. faydalı olabildiysem sevinirim.. akif bey,nişan öncesi için de..isterseniz görüşebiliriz..
akif-- (gülerek)memnun olurum..

zafer-- biz geç kaldık ama harikaydı..
yavuz-- müthişmiş..
tuğrul-- nereden geldi aklına..
ercan-- çok güzel uymuş..
fuzuli-- ziya bey,bravo doğrusu..
nadir-- ders niteliğinde..
yasin-- zekası da,dili de.. kuvvetlidir..
yusuf-- şahitiz..
ziya-- teşekkür ederim.. birden geldi işte.. yasin ,senden iltifat almak gurur verici..
menekşe-- beceriklisin..
ela-- on parmağında ,on marifet..maaşallah..

özcan-- şöförlüğü de on numara.. abdullahla ben,nereye isterseniz yolcu olarak geliriz..çok keyifliydi..
ziya-- (gülerek) sağolun.. bizde keyf aldık..

irem-- (tunaya yaklaşıp,kısık sesle ) tuna bu ne..
tuna-- pastanın ne için,olduğunu öğrenince fatma gönderdi..
bilmiyorum,yani..
irem-- (açtım paketi, iğne oyalı..yeşil ipek bir namaz örtüsü.. koymuş.. mis gibi,gül kokuyor.. sandıktan çıkarmış belli..
yazdığı notu,gördüm..
"hanımım,allah nazarlardan saklasın seni de,ağamı da..
biz okuyamayanlar,için de oku.. meslek sahibi ol.. kızlarımızı aydınlat.. ben öğretmenlikte de,çok başarılı olacağına eminim.. gurur duydum..yolun açık olsun..  fatma " )
gözümden akan yaşları silip.. notu,katladım.. tunanın cekedinin cebine koydum ve ayağa kalktım.. örtüyü başıma örttüm.. elbisemin
yeşiliyle aynı ton.. ne kadar yakıştı diyorlar.. sağolun derken..

tuna-- ne oldu.. ne yazmış,bakayım mı..
irem-- bakma,atma sakın.. saklayacağım..
(evlerini görebileceğim,bir brandayı açtım.. pencerede,uğurla beraber ..bana bakıyor.. el salladı,gülerek.. bende ona salladım..
uğuru hüseyine verip.. camı araladı.. ) fatmaa,gelemedim kusura bakma..  dileğin ve hediyen için çok teşekkür ediyorum.. hiç birşey için geç değil.. istemen yeter,elimden geleni yaparım..

fatma-- rica ederim,güle güle kullanın.. biliyorum da,benim için çok zor.. (uğur ağlayınca ) kapatıyorum,iyi geceler...
irem-- size de.. sesimiz rahatsız ediyor mu..
fatma-- hayır hayır,çok güzel.. devam edin..
irem-- (gülümsedim )tamam..

derin derin,içime çektim havayı.. yağmur harika yağıyor.. kurtlar ve köpekler geldiler bir anda.. kuyruklar sallanıyor..

irem-- sizi sonra seveceğim.. hadi yerinize.. (çekildiler,bende brandayı kapatıp yerime geldim.. peçeteyle gözlerimin altını silerken  )
zübeyde-- ne yazmış,irem..
irem-- zübeydem,sorma da.. yeniden ağlamayım..
liz-- iremm,ağaç neredeydi..

ben dahil.. tüm hanımlar kahkahayla güldük.. 

tuğrul-- liz,hangi ağacı soruyorsun.. 
liz-- kaç tane var ki.. 
tuğrul-- onlarda ağaç ,çokk.. ama bildiğim bir tane, özel olan var.. 
irem-- tunanın beni gördüğü,ağaçtan bahsediyor liz.. 

liz-- o ağaç nerede,uzak mı.. 
tuğrul-- değil,tuna levha yapıştırmış.. 
orhan--tırmanabilsem.. ne yazdığını okuyacağım ama.. 
ziya-- ben,çıkıp baktım abi.. 
tuna-- hadi canım..  
orhan-- ee,ne yazmış.. 
ziya-- boşuna çıktın yazıyordu... 

kahkahayı anlatamam size.. 
tuna-- harikaydı ziya.. 
ziya-- sağol abi.. 
faruk-- tarlaya biçerdöverle,kalp çizen.. ağaca levha yapıştıran.. 
daha neler duyacağız bakalım.. 
irem-- bizde malzeme çokk .. daha neler var da,kullanamıyoruz ne yazık ki.. 
nadir-- niye..
orhan-- yaşları yetmiyor.. 
hüseyin-- iyi ki.. 
güldüler.. 

Hiç yorum yok: