Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2356.bölüm..

gülşen hanım,sevmekten kim usanır diye başladı.. maaşallah.. nefis
söylüyor..
tuna da gelip,yanıma oturdu .. minik bir paket verdi,bana.. ses olmasın diye açmadım ,soramadım da..
şarkı bitince, çok çok alkışladık..

kevin-- ziya bey,Mersinde söylediğiniz bir şarkı vardı .. feyz alanlar olmuştu.. yine öyle birşey yapsanız..

ilter çevirdi..
ercan-- biz duymadık,değil mi..
ziya --(güldü )duymadınız,ercan bey..
yusuf-- bizde..
yavuz-- bizde..
galip-- bizim masadakiler de bilmiyor..
bekir-- biz olmadan niye söylüyorsun ki..

ziya-- bir dakika önce kevina cevap vereyim.. behzat bey,siz çevirirseniz..
behzat-- tamam..
ziya-- kevin,kelin ilacı olsa,başına sürermiş durumundayım.. aynı kaderi paylaşıyoruz yani..

biz kahkahalarla gülerken..
behzat bey söyledi.. onlarda çok güldüler..

ilter-- iyi ki,bana çevir demediniz ziya bey..
ziya-- zor geleceğini ,bildiğimden istemedim ilter bey.. efendim,şöyle anlatayım ;
ilk tanıştığımız zamanlarda.. zuhalle konuşabilmek için..yemeğe davet edeceğim de.. evlerine girmek bile sorun..
vicdansız irem de,zuhalin bir başka aday için.. karar vereceğini söyledi,bir gece öncesinde..
irem-- heh heh.. yalan değildi ve hak etmediğini söyleyemezsin..

ziya-- neyse,açmayım eski defterleri.. annemle,babamı çağırmıştım Ankaradan.. sabah geldiler,akşam haber falan vermeden.. gittik.. sohbet edilirken,
zuhal mutfağa girdi.. kahve yapacak.. çaktırmadan,yanına gittim.. şok oldu.. kısık sesle.. şarkıyı söyledim.. sonrada niyetimi,belirtip.. yemeğe davet ettim..

çiğdem-- bir dakika,ziya bey.. adaya evet demediğini ,nereden biliyordunuz.. sordunuz mu..yani..
ziya-- (gülerek) detaya girmeseniz çiğdem hanım..
bekir-- detayı mı kalmış.. evlenmişsin.. söyle işte.. çocuklar feyz alacak..
ziya-- gözlerine bakınca ,sormaya gerek görmedim.. yeterince açık mı..
evetttt dedik... gülerek..

abdullah-- (gülümseyerek )şarkıyı söylerseniz,aklımda kalır herhalde..
cafer--kesinlikle..
bekir-- akif bey duyuyorsunuz, değil mi..
akif-- duyuyorum,bekir bey..
hüseyin-- işin garibi,bende duydum..
zuhal-- bizim duyduklarımız da var.. saygılar ,hüseyin abi..
akif-- oo,bu kötü oldu..

kahkahalar atıldı...

Hiç yorum yok: