Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2355.bölüm..

alkışladıkları için,dönüp baktım..
ziyayla tuna tepsiyi tutmuş.. iki katlı  kocaman yaş pasta getiriyorlar..üstünde,bir mum yanıyor..

bekir-- iremm,yaş günün mü..
irem-- hayır,bekir ağa..
ceyda-- önemli bir gün müydü,yoksa..
yasemin-- bu irem hanımı kutlamak için.. Ankaradan gelirken konuşulmuştu..siz yoktunuz,duymadınız..

pastayı koydular,masaya.. onlarda alkışlıyor..

irem-- (ayağa kalktım ) teşekkür ediyorum.. ben unutmuştum,inanın.. bir arada olduğumuz için,mutluyum.. ilk kutlama da,çok güzeldi..
rekinin,saidin,mr.smithin,mr.jack in..bedrinin,ahunun,faruk beylerin.. sürprizleri de çok duygulandırdı ..
ağlamamaya çalışıyorum ama zorluyorsun,beni tuna..

tuna-- takma kirpiğim var diye düşün,sakın ağlama..
ahu-- evet ya,o harikaydı..
derya-- sen iş yerine gel.. hiç canın sıkılmaz..
faruk-- izlerken,başınız dönüyor..
mehmet-- daimi bir aksiyon yaşıyorsunuz..
bedri-- bu doğru işte..

irem-- (tunaya bakarak) ... sen anladın beni..
tuna-- (gülerek ) anladım ,bıçak istiyorsun..
hüseyin-- aynı ben,değil mi elif..
elif-- zorluyorsun beni,hüseyin..

kahkahalarla gülerlerken.. bana bıçak getirdi.. mumu söndürüp..
keserken.. alkışladılar..

irem-- tabakları rica edeyim..

pastadan,kesip..çatal yardımıyla tabaklara koyuyorum.. elden ele dağılıyor.
ziya,maruf ,davut tuna bedri de,şampanyaları açtılar.. bardaklara dolduruyorlar..
fatma için de,bir tabağa koydum yeterince.. tepsileri kaldırıp,elimi sildim..
herkes oturmuştu.. bardağımı alıp,kaldırdım..

irem-- güzel kutlamalarda,anlamlı pastalar keserken..
çoğalarak beraber,olalım..sağlık ve huzurla..  darısı diploma kutlamasına,olsun.. tunam,sağol..
tuna-- amin,sende..

 içtiler,bende bir yudum aldım.. herkes pastayı bitirdi,teşekkür ediyorlar..

maruf-- iremin yaptığı kadar olmasa da,güzeldi tuna..
tuna-- (gülerek ) afiyet olsun..
hüseyin--biz yemedik,bilmiyoruz tabi..
irem-- yaparım,hüseyin abi..
güngör-- tatlı da iste,hüseyin..
hüseyin-- hem tatlı,hem pasta istiyorum öyleyse..

irem-- canın sağolsun..
menekşe--  yesene,irem..
irem-- fatmanın pastasını götüreyim de,yerim menekşe..
tuğrul-- ben götürürüm,topuklu ayakkabıyla gitme sen.. kocana yol yapayım dedim ama istemedi..
irem-- kocama laf yok.. yaptığın kalıcı olsun,diye istememiş..
iki kere yorulma demiş,abim..

tuna-- abi, ben vereyim.. köpekleri,kurtları bırak demiştim.. üstüne atlayabilirler..
tuna tabağın üstüne peçete kapatıp,çıktı..

melek-- irem,yarın işin varmış.. kaçta geleceksin,belli mi..
irem-- öğlene gelirim herhalde,niye sordun.. 
melek-- ev ve eczane için yer bakacaktık ya.. 
irem-- eczaneyi nerede açacağına ,karar verdin mi.. 
ziya-- ben gezdirdim biraz.. eczaneye ihtiyaç olan yerleri de,gösterdim.. kasım gülek köprüsü civarı ve ziya paşa bulvarı olabilir dedik.. kiralık yerlere baktık,fikir edinmek için.. ama beğenmedik.. 

irem-- vahide hanım ? 
vahide--ziya beyin dediği yere yakın..  iki iş yeri mekanı var,melek hanım.. yarın öğlene,gelirseniz.. bakarız..  
melek-- çok sevinirim,vahide hanım.. 
irem-- o belli olsun,ev kolay.. beğenmezsen,ilter beyin abisine..
cengiz beye sorarız.. perşembe gününe kadar,bana dokunma..

sadun-- cengiz beyin yaptığı,üç blok var.. baraj yolunda.. ben çok beğendim de,şermin iş yerine uzak diye arzu etmedi.. ama aracı olursanız,almak istiyorum..kiraya veririz.. 
irem-- görüp,konuştunuz mu..
sadun-- gördük ,fiyatı öğrendik de.. cengiz beyle konuşmadık.. 
irem-- blok , daire numarası ve olabilecek bir rakam  verin bana.. 
alırım,sadun bey..
sadun-- tamam.. 

bekir-- vahide hanım,İstanbuldaki evinizden memnun musunuz.. 
vahide-- çok memnunum,bekir bey.. yapan,aracı olan ,alan sağolsun.. sizde bereketini görün.. 
bekir-- amin,sizde güle güle oturun.. 
rekin-- siz kırmızı arabanızdan memnun musunuz,bekir bey.. 
bekir-- (gülerek ) çokk.. 
rekin--iyi günlerde kullanın.. 
bekir-- sağolun.. 

yasemin-- artık sarı.. yeşil,mavi, bordo renkleri de var.. 
cafer-- istedim de,bana gelmedi daha.. 
faruk-- kırmızı çok satılıyormuş,bizde.. 
davut-- bizde de..en çok sarıyla,yeşil  satılıyor mehmet.. 
keşke sende görebilseydin..
mehmet-- hıı,hakan söyledi bizde de bordoyla ..mavi iyiymiş.. 

leyla-- mehmet bey,ben zorla bayi olmadığınızı biliyorum.. 
ama pişman mı oldunuz yoksa..
mehmet-- hayır hayır.. diğer bayiler belli olunca,bende onlara nispet 
yapacağım.. 

irem-- çiğdem,konuştun mu? 
çiğdem-- evet.. üzüldü,düşünemedim..başka birime alabilirim dedi 
adamcağız.. ben direk söylemek zorunda, kaldım..
irem-- neyi,benim teklifimi mi..
çiğdem-- onu sonra söyledim.. önce truf için,aday adayı olmak istediğimizi belirttim... 
irem-- (gülerek) belirttin ? açıklamanı duymak isterdim.. 
çiğdem-- iyi ki,duymadın.. çıkışımı keyifle onaylayacakmış,öyle dedi.. 
ziya-- ahh ah.. 
zuhal-- (bir meyve alıp,ağzına verdi ) ye hayatım.. iyi gelir.. 
elif-- ziya yanmışsın sen.. 
ziya-- (yuttu.. gülerek ) ona ne şüphe.. ama en azından.. yabayla 
uğraşmıyor.. saygılar,elif ablacığım.. 

kahkahayı duymanızı isterdim.. 

Hiç yorum yok: