Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2354.bölüm..

servisler yerleştirildi.. sağolun dedim..

hüseyin abiyle,elif ablanın arkalarından eğilip.. kısık sesle..
irem-- hüseyin abi,erkekler dikkat edecek.. demenin nedenini bilmeden..konuştuğum için özür diliyorum..
hüseyin-- (gülerek bana baktı ve kısık sesle ) kredi isterim..
irem-- ben bilmem,ortağım bilir..
hüseyin-- bekirrr.. beraber yaylaya gidebiliriz.. irem tamam dedi..

bekir-- iremm ?
güngör-- kurban kim..
irem-- yok öyle birşey..hüseyin abi şaka yapıyor..
mustafa-- bende umutlanmıştım..
cevdet-- nihayet,demiştim bende..
irem-- aslında nedim beyi,kurban olarak seçebilirdim ama..
nedim-- ava giden,avlanabilirdi.. benden söylemesi..
güngör-- hiç şansın yok,nedim bey..
bekir-- gitmek sorun değil de.. sonra adımı çıkarıyor,iki kişi..

bilenler kahkahayla gülerlerken..

belgin,cris,zeliha hanım.. saliha hanım,elizabeth..liz,zübeyde,barbarayla,ceydayla konuştum.. istediğiniz birşey var mı dedim.. sağol dediler..

tuğba-- irem,buranın ışıklarını azaltabilir miyiz.. dışarısı,stadyum gibi zaten..
irem--(tavandaki kabloları gözümle takip edip.. anahtarların yerini gördüm.. kalkıp,diğer tarafın ışıklarını kapattım ama loş oldu ) yakayım ya..
böyle iyi,gel dediler... oturdum yerime..

kevin-- irem hanım,neler oluyor..
sam-- (kısık sesle )ceydayla,kaan da tatsız gibiler..
irem-- bilmiyorum..sam, kevin..
şermin-- kaann.. uzak kaldık.. bir şişe su verir misin..
kaan-- tamamm..

karşı tarafımdaki melisten ,kaanın nesi olduğunu sormasını istedim..
fısıltıyla..başını salladı..

ömer-- maruf, konu dahi etmemi istemedi ama yine de sormak istiyorum irem hanım.. yer satma , ihtimaliniz yok mu..
irem-- yok, ömer bey.. sizin otel işi ne oldu..

ömer-- ön anlaşma tamam.. detaylar üzerinde çalışılıyor.. cafer için
geldiğinizde,anlaşmayı imzalarız diye konuştuk.. bekir beylerle..
irem-- hayırlı olur umarım..

ömer-- evet ama davut beyin,otelini alamadık..behzat bey,alıyormuş..
irem-- (behzat beye bakıp) öyle mi,hayırlı olsun.. buraya gelme ihtimaliniz,kalmadı desenize..
behzat-- sağolun.. öyle gibi.. şimdi de..feryal gelecek,şermin göndermiyor.. onu razı etmeye çalışıyoruz..

şermin-- behzat gelebilir değil mi,irem hanım..
irem-- evett.. niye kızlarımız gitsin,beylerde sıra..
behzat-- nereden  istifa edeceğimi,söyleyin.. edeyim..

irem-- yok edemezsiniz de,bahri bey yürütebilir..isterseniz ablanızla konuşurum..
behzat-- sitemsiz razı ederseniz,minnettar olurum.. ama benim
istediğimi söylemeyin.. biraz tatsız,ayrıldım da..
feryal-- hiç tatsız gibi değildiniz,ikinizde..
behzat-- belli eder miyiz,canım..

irem-- aile arasında,kol kırılır,yen içinde kalırmış.. bir denerim..
ama burada bulunan herkesten söz almak istiyorum..
böyle bir konu,hiç konuşulmadı.. ararım,denerim dediğimi bile
bilmemeliler.. söz mü..
sözzzz diye bağırdılar..

zafer-- muhatabınızı bilmiyorum ama.. başarılı olacağınıza eminim..
leyla-- bende..
irem-- sağolun,ben tanıyorum ablasını ..yani bir kere gördüm ama yetti. .. hem otoriter,hemde aile bağlarını..güçlü olarak korumuş.
 behzat beyin,burada yeni bir hayat kurarken,yaşıt çevresi ile mutlu
olacağına inanırsa... izin verir sanıyorum.. birde iş bulmak lazım..

rekin--ben behzat beyle, çalışmak isterim..
sadun-- bende..
said--bende talibim..
mehmet-- bende,bende..
davut-- Mersin için,ortak olalım ..

kevin-- benim işlerimi de,yürütebilirsiniz..
ömer-- buraya yaptığım yatırım için,müdürüm olun..
nasr-- bende talibim..
bekir-- ihracatımızı sen yürüt,behzat..

nadir-- helal olsun.. iş lazım dediniz, tamam..
fuzuli--iş ve işçi bulma kurumu gibisiniz maaşallah..
başvuru yok,işveren talip oluyor..
tamer-- bizde böyle..

kahkahayla güldük..

behzat-- hepinize çok teşekkür ederim.. irem hanım,konuşmadan birşey diyemiyorum... belli olunca,görüşürüz..

Hiç yorum yok: