Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2353.bölüm..

abimle,tuna gelip oturdular..
tuna-- otursana ziya..
ziya-- yok abi,ben  takı merasiminden sonra.. gidelim,diyorum.. geç oldu..
tuğrul-- gideceğiz canım,acelen ne..

tuna-- sen gelinle,damat için mi diyorsun..
ziya-- evett..
tuna-- merak etme.takı işi bitsin.. bir oynatalım,göndereceğim onları.. kız evi de,kalkar.. ya burada,ya evde otururuz..
ziya-- (arkasına dönüp) bitti galiba.. ben oynatayım.. gönderme işi senin,ben diyemem..
tuna-- tamam..

bizim masada oturanlar,döndüler yerlerine..
ziya da orgun başına geçip,damatla gelin için diyip çalmaya başladı..
coşkuyla alkışladık..
maaşallah.. dolarlar,marklar.. eli kolu dolmuş,güllünün nailin..
karşılıklı oynarlarken..
irem-- nereye gidecekler... kıyafet lazım.. haberleri var mı..
tuna-- dışarı çıktığımızda söyledim.. evlerine gittiklerinde,güllüyle fatma hazırlamışlar.. otele gidecekler..

irem-- hımm,sen nasıl göndereceksin bakalım..
tuna-- rezervasyonlarına yetişmeleri gerekiyor dedim mi,tamam..
irem-- beceriklisin ağam.. abim ne diyordu..
tuna-- inşatla ilgili konuştuk..

esma teyzelerin masasındakilerin ,kalktığını görünce..
irem-- göndermen kolaylaşacak gibi..
tuna-- herhalde..

hamza kahya ,esma teyze.. amcalar,teyzeler kuzenler teşekkür edip,geç oldu dediler.. tuna,hüseyinler ve naillerle  yolcu ettik.. hüseyin,bedri,murat,ilter konvoy halinde ayrıldılar..

tunayla,içeri girdiğimizde..
irem-- tuna,ben hüseyin abiden özür dileyeceğim.. (anlattım )dansa kaldırayım diyorum..konuşmuş oluruz..
tuna-- yaa..dans olmaz.. hep birlikte oynarken.. iki dakikada,konuşursun..
irem--(gülümsedim ) o haldee.. oynayalım,kocacığım..
tuna-- tamam da,naille güllüyü gönderelim önce..
irem-- yaa,olmazz..
tuna-- hah hah hah.. olurr.. dayı da hazırlanmış..

satılmış dayı ekipmanı toplamış.. temiz,tabak,çatal bardak meyve ,su ,soda ve içki var,servis masasında.. garsonlar tüm dağınıklığı ,kaldırmışlar..

satılmış-- oğlum,bizden istediğin birşey var mı..

nail,güllü ben.. tunayla,dayının yanına gittik.
tuna--sağol dayı,eline ayağına sağlık.. hepinize ,çok teşekkür ediyorum..
satılmış-- rica ederim..kebapları,yemekleri buzdolabına koydum gelinim. kalın sağlıcakla..

irem-- teşekkür ederim,dayı.. herşey kusursuzdu,eline sağlık..
satılmış-- afiyet olsun.. nail,güllü.. bir yastıkta kocayın..
nail-- sağol dayı.. allah razı olsun..

onları yolcu ederken,diğerleri çiftlikten geldi.. biz içeri girdik de..
tuna hüseyinle,sonra geldi..

tuna-- turgut çevirsene..(sesini yükseltip )sevgili misafirler,nail ve
 güllüyü götürmek için araba geldi.. izniniz var mıdır..
evettt diye bağırdılar..

nail-- biz çok teşekkür ediyoruz.. geldiğiniz ve şereflendirdiğiniz için..
alkışladık..
güllü-- ziya bey,zuhal hanım,fatma abla,hüseyin abi.. allah razı olsun.. ağam ve irem.. ne diyebilirim ki.. allah gönlünüze göre versin..
aminnn dedik..

onları da,alkışlar eşliğinde .. fatmayla gönderdik..
tuna-- üşüdüyseniz,eve girebiliriz..
hayırr dediler..

tuna-- pekii..  abi şu masaları  birleştirelim.. 

yardım ettiler,dört masa daha eklendi bizim masaya.. 
akif beyler..hüseyin abiler,proflar,sami beyler,galip beyler.
.mustafa,güngör,cevdet beyler,kaanlar ..maruf,cafer bey,kevin,ömer bey,sam,vahit bey..nasr,fuzuli bey,nadir beylere buyrun 
dedi tuna...

ziya-- biz izin istiyoruz,abi.. 
tuna-- vermiyorum,sen bir gelsene benimle.. 
bekir-- tuna,nereye gidiyorsunuz.. 
tuna-- mutfaktan birşey alacağız,bekir bey.. gençler,tabak çatal bardak koyar mısınız,rica etsem.. 

tamam dediler.. ilter,bedri,turgut,said anar,davut beye yardım ediyorum.. diğer masadan gelenler yerleşiyor.. 

irem-- tunaa,ne alacaksın.. geleyim mi. 
tuna--hayırr, su alacağız.. 
irem-- inanacağım birşey söyleseydin ya.. 
tuna-- idare et.. 

hepimiz güldük.. 

Hiç yorum yok: