Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2352.bölüm..

özcan-- genel olarak,demiştim..
nedim-- özcan bey,yapın bir sürpriz..
özcan-- (içini çekerek ) keşke yapabilsem..

tuna yeni pişmiş,kebabın olduğu tabakla geldi ..yanıma.. oturdu..

yasemin-- ekmeği uzatsana anar..
ahu-- ilter,su şişesini ver..
bedri-- peçeteniz var mı..
turgut-- ama salatacı yok..
derya-- boşver,kebabı yesin yeter..
said-- tuna bey,bekliyoruz..
vahide--nedim-- şule-- melis-- neyi..

tuna--irem-- hah hah hah..

irem-- siz çok yaşayın ve hepiniz  sağolun.. (aldım bir lokma.. )
mehmet-- neler oluyor..
tuna-- vahide hanımların düğün yemeğinde.. yine irem,tıkandım demişti de.. ben yerken,ona da yedirmiştim.. arkadaşlar onu diyorlar..
davut-- e bizde görseydik..
irem-- normalde, tam tersi bir durum söz konusuyken.. tuna ağa hanımına yemek yedirdi, denilmesini istemiyorum davut bey..
davut-- hımm,dedikodu olur diyorsunuz..
irem-- evet.. tanımadıklarım,yapabilir..

çiğdem-- senin dikkat edeceğini ,düşünmemiştim doğrusu..
irem-- yaşantıyı,imrenmeyi ,bakış açısını ..daimi kalmasam da,iyi bilirim çiğdem.. dedikodu da, hiç umurumda olmaz ama babam ve tuna bağlıyor beni....   aslında onlar gibi bir insan olduğunu ,hissettirmezsen burnu büyük derler.
ağaya laf yok da.. sen ancak,ağa kızı...ağa hanımı olursun..

şule-- gelin almaya,atla ve şalvarla .. o nedenle mi,gittiniz..
irem-- evet..

tuna--  irem gelmeden ben oradaydım.. çok kalabalıktı,satılmış dayı onlara da yemek yedirdi.. mevlit okundu,dua edildi.. tatlı,çay..yaş pasta ikram edildi.. hediyeler verildi.. düğün bitti.. beraber olsak alıp,gelirdik yada naille güllüyü,hüseyin getirebilirdi..
 iremin içine sinmediğinden, gittik..

faruk-- irem hanım.. hasat yapabilmeniz,doğru yolda olduğunuzun kanıtı bence.. babanız ve eşiniz olsa dahi.. erkeklere söz dinletmek ,kolay değildir..

irem--(gülümsedim ) sağolun da,onlar olmasa dinlerler miydi bilmiyorum.. çiftçilikte,çömez bile değilim..
nedim-- bu huyunuza bayılıyorum.. değerlendirmeleriniz,çok net ve yerinde..
mehmet-- uçaktaki muhhabbet için diyorsunuz ,değil mi..
nedim-- evet..
irem-- (gülerek )nedim bey sizi Afrikaya.. şuleyi de,İstanbula gönderiyorum.. desem..
ercan-- işte bu değerlendirmede.. çok net ve yerinde oldu deriz..

kahkahalarla güldük..

orhan-menekşe,figen-yasin,ela-tuğrul gelip,yerlerine otururlarken..
güllüyle-nailin başı hala kalabalıktı..

bekir-- sacide hadi..

yavuz beyler,vahide hanımlar.. nedim beyler.. mr.smith,mr,jack..
masa boşaldı bir anda..
 biz bize kaldık.. ben yerken figen.. ela,menekşe..konuşuyorlardı..

abim tunayı çağırdı.. kalktılar.. ziya geldi..

ziya-- ne haber,yasin..
yasin-- çok şükür,senden ne haber..
ziya-- bildiğin gibi.. figen,sen..
figen-- eh işte,ziya.. zuhal,fotoğrafçı olmuş..
ziya-- evet.. ergün gelecekmiş ama grip olmuş..
zuhal,ben çekerim.. dinlen dedi de.. öyle kaldı..
geçmiş olsun dedik..

irem-- ziya işin rast gelsin.. sağol çaldın,söyledin.. yine buradayız,kebap var.. ergün ve ali abi olmasa da,düğünü yaptık.. zuhale öngördüğümüz değişti ama olsun..

ziya-- sağol.. haklısın.kimbilir,bir yıl sonra nasıl ve nerede olacağız..
irem-- evet..sağlıklı ,huzurlu olalım da..bir arada olmasak da ,fark etmez..
yasin-- kim,nereye  gidiyor,irem..

irem-- (etrafıma bakınıp,tunayı görmeyince ) dediğimin haricinde,birşey sormayın ve belli etmeyin lütfen.. kimse bilmiyor daha.. tuna amerikaya,harward üniversitesine
doktora yapmaya gidecek,ay sonunda.. davet edilmişti,istediği ..
ama beni bırakamadığından destekledim,herşeyi hazır..
hala içine sindirebilmiş değil,vazgeçmeye bahane arıyor.. ela abime anlat,sitem etmesin olur mu..

ela-- olur olur..
yasin-- hayırlısı olsun..
ziya-- sen iyi düşündün mü..

irem-- düşündüm ziya.. destek sırası ,bende dedim..
okuyacağım..o da,istediği birşeyi yapsın.. tam zamanı,yaş olarak..
anlamak,öğrenmek zorlaşıyor..
 kitap çevirileri bile hazırmış..anlatırken,gözleri parlıyordu..
burslu olarak davet edilince..gitmesi için ısrar ettim.. uçağı da,gelip gitmesi kolay olsun diye aldım.. hayatta işim olmazdı, yoksa..

figen-- mantıklı çözüm ve iyi niyetli düşüncelere sahip olsan da.. bir dakika ayrı kalamıyorsunuz.. mutluluk mu,kariyer mi önemli..

irem-- haklısın.. ayrı kalmayı,öğrenip.. mutsuz da,olacağız.. o kesin.. ama engelleyip,fırsatı kaçırmasına..körelmesine neden olmayacağım.. dayanamazsa,o gelsin.. ben kesinlikle,belli etmemeye kararlıyım..

ziya-- geliyorlar.. diyeceğimi unutturdun bana..
irem-- ne diyecektin..
ziya-- saat on oldu,kimsenin kalkmaya niyeti yok.. gidelim de,herkes evine çekilsin.. nail hayatta esnemez..

yasin--figen--menekşe-- ela--orhan--irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: