Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2351.bölüm..

içeri girince.. şemsiyeler için satılmış dayıdan boş bir kasa aldı tuna.. hepimiz içine koyduk..
ziya--( orgun başına geçip.. ) hanımlar oturmayın lütfen.. (çalmaya başladı..herkes oynuyor )

irem-- (yanlarına gidip,öptüm,tokalaştım ) figen,yasin hoşgeldiniz..
yasin--figen-- hoşbulduk...
irem-- geciktiniz..
yasin-- evlerde temizlik vardı,bugün..birde Osmaniyeye gittik,çok selamları var..
irem-- as..
ziya-- elizabeth,saliha hanım,irem,figen..fatma,esma teyze,güllü.. hadi hadi..
kalktılar.. bende katıldım..

ziya harika çalıp,söylüyor.. zuhal güllüyle annesinin, fotoğrafını
 çekerken hamza kahyayla ,naili,hüseyini de.. kaldırdım..
onlar oynarken.. tuna ve abimin elini tutup onları da kaldırdım.. zuhal,resimlerini..resimlerimizi çekti.. elimle ziyaya yavaş diye işaret ettim..
irem-- bahça duvarından aştım..
ziya--(  ritmi verip yanımıza geldi.. ) hadi beyler,buyrunn..

oturan kimse kalmadı.. aman  bir güzel oynadık.. ziya yerine geçip..
üç hareketli  türkü daha çaldı.. misketin ritmi çalarken de,oynadı..
söyledi.. ve oynayanları coşturdu.. bittiğinde, hepimiz çok çok alkışlayıp teşekkür ettik..

naille güllü henüz ayaktayken..
irem-- zuhalim,kaç poz kaldı..
zuhal-- ikinci filmi yeni taktım daha..
mustafa-- benim makina da var.. isterseniz çekebilirim..
zafer-- bizim de var..
irem-- peki,size zahmet olacak ama çekerseniz memnun olurum..
tuna-- hüseyin,bizim makinayı da getirir misin.. ufuğa da,bir bakarsan..
hüseyin-- tamam beyim..
anahtarı alıp gitti..
irem-- nail,güllü.. oturmayın lütfen..

takı kutusunu aldım,çantamdan.. tuna da geldi.. kendi masalarının
üstünde açtım.. altın setin kolyesini,bilekliğini taktım.. küpeyi gelinliğine iğneledim..

irem--bu bendendi.. (iki kalın bileziği de, taktım koluna ) nuriyle,eşinden.. ve eren abimle, gönülden bunlarda..
güllü-- çok zahmet etmişler..
yanaklarını öpüp,tebrik ettim..
naille tokalaşırken..
irem-- mutluluk diliyorum nail..
nail-- sağolun..
irem-- sizde ..

tuna bir çift burma bilezik taktı,güllüye..
tuna-- bunlar ahmet ağandan..
güllü-- sağol ağam..
tuna-- ( tokalaşıp ) sizde sağolun.. (nailin önüne gelip.. kendi cekedinin iç cebinden çıkardığı iki zarfı,onun cekedinin iç cebine koydu.. )ahmet abiyle,benden.. sağlıklı,mutlu olun..

nail elini öpmeye niyetlenince,fırsat vermeden.. tokalaştı..
esma teyzeler,abimler,menekşeler ziyalar.. bekliyordu.. biz yerimize
 döndük.. hüseyin de,bizim makinayla fotoğraf çekiyor..
yanyana oturunca.. bir sigara yaktım..

bekir-- gözünüz aydın..
sağolun dedik..

yavuz-- darısı bize olsun..
anar--mehmet--davut-- bize dee..
aminn dedik ,hep beraber..

tuna-- kebaptan yeseydin biraz..
irem-- sonra.. tıkandım şimdi..
çiğdem-- e düğünü sen yaptın,normal..
sacide-- ve gariplerin,duasını aldılar..

çetin--sadun--behzat-- bizde garibiz..
batu--tamer-- bizdee..
faruk-- bende..

kahkahayla güldük..
garsonlar servis değiştirip,tatlı..meyve ikram ediyorlardı..
tuna benim tabağımı alıp,satılmış dayının yanına gitti..

irem-- şartlar ve sağlığım yerinde olursa.. yaparız inşallah..
tuğba-- çok efor sarf ettin,bize gücün kalmadı ki..
aylin-- tuğba hanım.. onu ben diyecektim..

özcan-- kısmet bu,hiç belli olmuyor görüldüğü gibi..
yavuz-- mr.smith-- özcan beyy ?

Hiç yorum yok: