Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2347.bölüm..

turgut-- ekmek,su dağıtımına yardım edelim ilter..
irem-- tamam,sağolun..  ziya,seni de orgun başına alalım..
zuhal fotoğraf çekerken.. aksiyon yaratırsın belki..

ziya-- (gülerek) minik bir deneme yaptım,hiç umut yok..
irem-- öyle demee.. yere bakandan korkacaksın..
ziya-- iyi,denerim.. diğerlerine de,izin var mı..
irem-- abartma da,yap..
hüseyin,atları gönder.. ufuk,yakına gelsin.. brandaları da,indirin..idare sende..
hamza kahya,esma teyze yabancı değilsiniz..
biz üstümüzü değişip,gelelim.. izninizle..

herkes ayaklanmışken..

mr.smith-- ben boşuna istemiyorum seni.. bravo..
irem-- teşekkür ederim,mr.smith.. iki topluluk birbirine yabancı..
 bütün organizasyon,tunaya aitti..hem kız ,hem erkek tarafıyım..
 kaynaştırmayı ben üstlendim..
(ziyaya bakıp) hüsamettin bey gelince,Ankara havası çal..tüfeği alıp,geleyim..

nedim-- irem hanımm.. kovalamaca demiştik ya..
tuğrul-- aa,onu da iyi yapar ..
ziya-- ahh,ah.. bilmez miyim..
hüseyin-- sen nereden biliyorsun,ziya..
irem-- hadi cevap ver..

tuna-- niye veremesin ki.. hep beraberdik,ziyayla zuhal de gördü..
orhan-- irem ,kimi kovalıyordu..

ziya--canım abim, ben size bir şarkı söyleyim en iyisi..
tuna-- dur ziya.. benim arkamdan geldi,abi..
orhan-- oğlum,niye kaçtın öyleyse..

irem-- kaçmadı.. tuna yukarı çıktı,arkasından koşan bendim..
(etrafıma bakıp) nedenini  söylememi istemezsin, herhalde..
orhan-- yok yok,istemem..
tuğrul-- (gülerek baktı) sen var ya,senn.. çok uyanıksın..

irem-- teveccühün abim.. hafızam da,çok iyidir.. anlatabildim mi..
tuğrul--tamam,tamam.. tamamm.. mesaj alındı..
ercan-- iletişim,süper..

bekir-- işte bende,onun için istedim iremi..
fuzuli-- istemek ?
bekir-- iş yeri,daha çok yeniyken.. transfer etmek istemiştim.. tuna fırçaladı, irem de ağzımın payını verdi..
irem-- estafurullah,kötü birşey söylemedim  ama ortak olalım dediğinde, hak etmiştin..
bekir--(gülümseyerek)  belkii..
irem-- mustafa beyle,güngör bey geldiğinde sorarız..

hüseyin-- irem;bazı kişileri.. bir yere gönderecek olursan..bana da haber ver ,tamam mı..
irem-- tamam.. nikahlanacak çok kişi var.. abinizle birlikte, iyi bir ekipsiniz...
hüseyin-- onu demedim ben..
irem-- anladım,hüseyin abi.. anladım daa.. anlamamış gibi yapıyorum..
sadun-- işte bende,bu nedenle iş teklif etmiştim irem hanıma..

kahkahalar atılırken.. biz evimize geldik..
********
saat tam beşte,giyinmiş ..dışarı çıkıyorduk ki.. 
hüsamettin bey,taksiden indi.. yağmur da atıştırıyor.. hoşgeldiniz diyip,tokalaştık.. 
halil,murat ,tamer,kaan,melek,candan,ceyda ..mustafa,cevdet,güngör,cris,elizabeth,philip ,yeşim,vahit,nasr ve ömer beyin geldiğini görünce.. 
hüseyinin nezaretinde gönderdik onu.. bizde diğerleriyle tokalaşıp,
hoşgeldiniz dedik..

onlarla beraber ilerleyip.. masalarına buyur ettik..herkes yerleşince.. 

hüsamettin-- (cübbesini giymiş )sevgili misafirler,nikah merasimine hoşgeldiniz.. 
herkes alkışladı.. 
hüsamettin-- nail bey,güllü hanım.. şahitleriniz kim..
nail-- tuna bey..
güllü--irem.. 

hüsamettin-- (bize bakarak) buyrun lütfen.. 
ben çantamı ve takı kutusunu aldım.. gittik masaya.. oturup.. kimliklerimizi verdik.. kalemimi çıkardım yine.. 
hüsamettin bey, kayıt ederken.. 
tunaya yaklaşıp,fısıltıyla..

irem-- nail duvağı açarken,ne takacak.. yada açacağını biliyordur değil mi.. 
tuna-- (gülümseyerek,kulağıma eğildi ) gelin uyanık ya,anlatmış.. 
hüseyine beşi birlik aldırmış.
irem-- tamam.. 
zuhal,kaç poz fotoğrafımızı çekti kimbilir.. 

Hiç yorum yok: