Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2339.bölüm..

irem-- (onlar  yerlerine giderken..deryayla,vahide hanımla kaldık ) derya,vahide hanım.. ben para veremedim.. (çantamı açtım.. para çıkaracağım ) siz verirsiniz..
vahide--  (elimi tuttu) durun.. biz hallettik..
derya--  zarfları,çantasına koydum bile.. merak etmeyin..
irem-- (güldüm ) sağolun.. ben size veririm o halde..
vahide-- o içimizden gelendi,irem hanım..
derya-- evet,lütfen lafını etmeyelim..
irem-- (içimi çekerek ) peki..sağolun..  geliriz,birazdan..

tamam dediler.. yerlerine geçerken,bende yerime geldim..  oturdum.. suyumdan içtim,bir yudum.. bir sigara yakıp,arkama yaslandım..

nedim-- songülle çiçeği taksi,götürecek..
irem-- öyleymiş,sağolun..
nedim-- sizde..
ela-- yüzün asılmış.. kötü birşey mi var..
irem-- yok ela.. genel,şeyler..
tuna-- neymiş..
irem-- tahminine yakın..
tuna-- müdahaleye gerek var mı..
irem-- (kısık sesle ) belki,gizli olabilir. kendine güvenirken,dokunma.. ne karar verirsen ver,yanında ve desteğim,araman yeter dedim..
tuna-- iyi demişsin. (gülümseyerek ) hüseyin bey,seni arıyordu.. kızını görememiş de..
irem-- hah hah hah..


songül ve çiçeğin güzide hanıma altın takması ve sarılması çok dokundu.. hareketli müzik de çalıyordu.. kalkarken..
irem-- hüzünlü gitmesin bari.. bir oynayalım,beraberce..
tuna-- geleyim mi..
irem-- gel tabi..  (diğerlerine bakıp) hadi gençler,uğurlama yapalım çiçeğe..

********
bir sat sonra
hep beraber..  oynamış,yorulmuş ve çiçekle songülü yolcu etmiş olarak.. yerimize döndük.. ona hiç belli etmedik de,hüzün artık belli ediyordu kendini.. özellikle bende..

orkestra dinlenmeye çekildi.. misafirlerin de çoğu gitti,gidiyor...
ziya "söyleyemem derdimiii.. "diye bir başladı.. maaşallah.. inletti salonu.. kimseden ,çıt çıkmadan dinledik bitince de.. çok alkışladık..

gerçek solistlerden bir bayan.. "ben seni unutmak için sevmedim " söyledi..
çok güzeldi,onu da alkışladık.. mahmut -güzide çifti de.. masamıza geldi..arkadaşlarının yanına oturdular.. kadehler ,servisler geldi.. meyve tatlı ikramı ,yapılırken..
gülşen hanım başladı bu seferde.. "yağmurun sesine bak"söyledi..
harikaydı.. bir erkek solist "hayat sen ne çabuk harcadın beni "icra etti.. müziksiz nefisti..
menekşe "yağmur gözlüm sana meylim nedendir " dedi.. çok da güzel söyledi..
fuzuli bey, agora meyhanesini söylemeye başlamaz mı.. sesi de,yorumu da.. çokk güzeldi.. onu da çok alkışladık..

ömer-- (belediye başkan yardımcısı olan ) hala bekliyoruz ama olmaz ki..
nadir-- gizli bir solist ,daha mı var..
mahmut-- evet,nadir..

Hiç yorum yok: