Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2338.bölüm..

irem-- çiçekk,niye haberimiz yok.. annen duydu mu..

çiçek-- yok..kendimi kaybetmişim,kime haber vereceğimi bilemedim ki.. ifadelerimizi aldılar.. şikayetçi oldum.. onlar,beni taciz etti sanmışlar.. babam olduğunu öğrendiklerinde de.. geriye gönük,birşey yapamayacaklarını.. söylediler..
parası olmadığı için.. Maraşa dönemiyormuş..
polisler tamam biz göndeririz diyip,bana sen git dediler..
akşama kadar,hem ağladım..  hem ne yapabilirim diye, düşündüm..
ani bir kararla.. jetonlu telefondan,enis beyi aradım.. anlattım herşeyi.. sen hiç merak etme,ne sana. ne de annene,kardeşlerine
bulaşamaz.. gereken ne varsa,yapacağım.. söz veriyorum dedi..

annem,kardeşlerimde ..evi,çevreyi çok sevdiler.. kalanlarla,muhabbetleri de iyi olduğundan.. geldiğimde,hiç birşey anlamadılar..
gelecek yıl kardeşlerimin,rahat edebilmesi için.. benim kendimi
güçlü hissetmem gerekiyordu.. etrafımı tanıyıp,çalışmaya ve para kazanmaya karar verdim..  ertesi gün,gidip kaydımı dondurdum..

yavuz bey.. gel,yusuf bey rehberlik eder sana.. çevirileri,
seçersin demişti.. meğerse,seçmek söz konusu değilmiş ama bilmiyordum ,o zaman..
yusuf beyden de,ondan da ,allah razı olsun.. seviyeme göre tekstleri verdirmiş bana..
öyle kolay geldi ki, çeviriyorum..teslim ediyorum,paramı alıyorum..
birde yüreklendirdiler beni.. haftada götürüyorum artık..

servisle gidiyoruz,şöför de bir iyi bir iyi.. çetin bey de,arıyor sık sık..
moralim bozuktu,geçemeyeceğimden sınavı da ..erteledim..

sabahtan öğlene kadar,kuru temizlemeci de.. çalışmaya başladım..
sigortalı,oldum..
öğleden sonra için,iş bakarken.. mavi köşe pastanesinin İstanbul merkezinde ..yönetici aranıyor ilanını gördüm.. girdim,konuştum.. referans istediler,tamam dedim..

çocukların okulu ve benim işlerim için döndük.. pastane referans verdi,görüşmüş.. kabul etmişler.. kardeşlerim için de,sınav paralarını yatırdım.. ben borç istemiştim,uzaktayım diye.. derya abla .....

irem-- (elini tuttum) çiçekk,uzatma.. daima yanında olduğumu bil.. araman yeter..
sen güçlü hisset ve ayakların üstünde dur.. gelecek yıl,kendine güvenerek daha başarılı olacağına eminim.. annenleri de,düşünme.. sağlığını bozmadan,kendine yatırım yap.. yılın kayıp değil,kazanç olsun.. tamam mı canım..

çiçek -- (gülümsedi ) tamam.. bana kızacağınızı düşünmüştüm..
irem-- sen akıllı kızsın,güveniyoruz.. sana niye kızalım..
nedenin varmış,bir karar vermişsin..destek olmaya çalışırız,her zaman..  
çiçek-- sağolun.. içeri girelim mi..
irem--girelim..

kol kola girdik .. pist dolu yine..

çiçek-- burhanı sormadınız..
irem-- sen söylemedin,bende aklın karışıkken.. sormadım..
çiçek-- muhatap olmadığım halde..her akşam geldi.. kardeşlerimle,ilgilendi.. annemlerle çıktılar,dolaştılar.. ben çeviri yaptım..
buraya gelirken,yolcu etmeye  gelişini  bir görseydiniz.. ben ne yapacağımı bilmiyorum..
irem-- (gülümsedim ) önce kendine güveneceksin. gerisi kendiliğinden gelişecek.. zamana bırak.. burhan seni gerçekten çok seviyor..  üzme ve üzülme..

vahide hanım,derya ve yasemin geldi yanımıza..
ayak üstü konuştuk..
derya-- sen,güzide hanımla vedalaş.. said götürecek seni..
çiçek-- derya abla,songülle beraber.. taksiyle gideceğiz..

yasemin-- olur mu canım.. ben götürürüm..
çiçek-- taksinin tanıdık olduğunu söyleyemedim ki,yasemin.. gülderen hanım,tanıştırdı.. onunla geldik,haberi var.. bekliyor..

irem-- tamam yasemin,bende biliyorum.. gidebilirler..
ilter-- (geldi yanımıza ) neler oluyor.. bir durum mu var..
bedri-- (gülerek,geldi ) eksik kalmayım dedim..
güldük..
irem-- yok birşey,çiçek gidecekmiş de.. onu konuşuyorduk.. tanıdık taksi var.. sizden istemiyoruz..

turgut da koştu,geldi..
turgut-- bende duyayım..
çiçek-- sağolun,arkadaşlar.. arkadaşlarınızla eğlenin, lütfen..

şule,melis,halil,erkin ve murat  gelince.. tamer elini kaldırdı..
tamer-- bizde gelelim mi..
irem-- yok,sağol..   çiçek ,sen vedalaş.. yolcu ederiz..
çiçek-- tamam..

Hiç yorum yok: