Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2337.bölüm..

hareketli parçalara ,oyun havalarına geçtiklerinde.. herkes istisnasız oynadı ,pist dar geldi.. düşünün..
 Ankara havalarındaysa.. Ankaralılar coştu.. gelin,damat fuzuli,nadir ,akif,belgin..özcan,yavuz,abdullah,ercan,yusuf ,
çiğdem,faruk,sami,davut,ziya..zuhal,yasemin,şule,melis,said,rekin,
vahide..candan,melek,merve,çağdaş,şadi.. çetin,tuğba..
orhan,yasin,tuğrul.. tamer,batu,kaan.. bedri,behzat,şermin,sadun,feryal,betül,nalan,hüseyin,elif,nedim,
ömer bey.. yeşim,gaye,gülşen..philip,elizabeth..ceyda,kaan.......

kırdı geçirdiler maşallah.. nasr,ömer,maruf,cafer,mr.smith,mr.jack,sam,vahit bey bile oynadılar..
epeyce sonra,müzik durunca.. çok alkış aldılar..
süheyla-- teşekkür ederiz.. gelin ve damadı.. oynatalım ve programı bitirelim.

bizler yerimize dönerken.. güzide hanım ve mahmut bey için çalmaya başladılar.. ikisi de,nefis oynarken.. kardeşleri,eşleri.. yiğenleri arkadaşları para yapıştırınca..
yavuz,özcan,yusuf ,batu,abdullah ,bekir, tuna,orhan,tuğrul beyler de kalktı..
nihayet bittiğinde, alkıştan inledi salon.. .. güzide hanım ve mahmut bey .. tek tek teşekkür ettiler,ekibe ..süheyla hanıma..

akif beyler,yasin ziya mehmet,faruk ,behzat hüseyin,sami beylerin masasına oturmuşlar.. kızlar,gençlerin masasına geçmişler..

bekir-- akif beyin,yanındaki kim çetin..
çetin-- (gülümseyerek ) müfettiş,belgin hanım..
bekir-- anladımm.. (bana dönüp ) sen nereden biliyordun..
irem-- tesadüf,canım..  az önce,öğrendik  kii.. sözlenmişler..
nedim-- hadi hayırlısı..
çetin-- bak senn.. yorum doğruymuş,demek ki..
tuna-- (gülerek ) çetin beyy,yorum kime aitti..
çetin-- irem hanıma sordum ama size söz vermiş..
irem-- (güldüm ) çetin bey, çabanız için.. pilavı ben yaparım.. muafsınız..
kahkahayı anlatamam size..

fuzuli-- biz ne kaçırdık..
maruf-- iremm,ne dedin yine..
irem-- çetin bey ile iddiaya girmiştik ya.. jest olsun diye.. pilavı ben
 yapacağım dedim maruf..
maruf-- yaş pastayı,keki,köfteyi.. kadayıfı ,kebabı biliyoruz da.. pilavın da mı meşhur..
irem-- ya sabır.. evet,maruf.. mutfağa girmeye zamanım olursa.. pilavım da,beğeniliyor..

maruf-- hem pilav,hem de jest bekliyorum o halde..
irem-- (güldüm ) ben ne dersem ,o..
tuğba-- ona ne şüphe.. sen iddiayı kazan,biz üstümüze düşeni yaparız..
irem-- vayy,helal olsun ablam.. nereye geleceğiz..
tuğba-- hah hah hah.. o daha ,belli değil.. sıkıştırma..
çiğdem-- az önce bana ne sordu,duymadın mı.. ama lizle,barbarayla uğraşmıyor..

liz-- dikkatini çekmesene,çiğdem.. bizim işler yoğun..
barbara-- bizimdee..
irem-- çiğdem..açılışa gittiğimizde,bir güzellik yapacağım onlara da..

cafer-- (gülerek) çokk memnun olurum..
kevin-- lizz,bize de yapsın mı..ne olurr..

kahkahalarla gülerlerken..

çiçek gelip,omuzumu tutunca.. döndüm..
irem-- canımm..
çiçek-- (tunaya bakıp) hocam,beş dakika irem hanımla konuşabilir miyim.. birazdan,gideceğim.. gece yola çıkacağım da..
hiç fırsat bulamadık..
tuna-- peki çiçek.. rahat mısın,bir ihtiyacın var mı..
çiçek-- yok,sağolun.. çetin bey,yavuz bey ve yusuf bey yardımcı oluyorlar..
tuna-- sağolsunlar..

 kalkıp,çantamı aldım.. kolkola yürüdük, salonun çıkışına doğru..

turgut-- irem hanım ?
irem-- buradayız,turgut..
turgut-- tamam..

çıkıştaki koridorda ,pencere kenarına iki koltuk konulmuş.. oturduk.. bir sigara yaktım..
irem-- buyur canım,seni dinliyorum..

çiçek-- (içini çekerek ) yeni gittiğimiz sırada.. koca İstanbulda,
okula kayıt için giderken.. babamla karşılaştım.. ne yapıyorsun,
nasılsınız vs. demeden.. benden para istedi ve nerede kalıyorsan.. yanına geleyim,bana bak dedi.. şimdiye kadar,içimde birikmiş tüm öfke..yolun ortasında, açığa çıktı aniden.. gözüm döndü.. çantamı geçirdim kafasına.. polis bizi,karakola götürdü..

irem-- çiçekk,niye haberimiz yok.. annen duydu mu..

Hiç yorum yok: