Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2336.bölüm..

tuna-- süheyla hanım,gel mi dedi..
irem-- evet.. yedek bağlamalarını önerdi,yok dedim.. dün geceyi duymuş..şarkıda eşlik et öyleyse, diyince de.. nazlanmıyorum ama kocacığım kalabalıkta  söylememi istemiyor.. bizbize kalırsak,olur dedim..

tuna-- iyi demişsin..
özcan-- nereden tanıyorsunuz,süheyla hanımı..
irem-- bağlama kursunu, ondan almıştım..
özcan-- nasıl çalabildiğiniz, anlaşıldı..
abdullah-- çok da,seçici olduğunu duydum..
irem-- evet.. denemeden,kayıt yapmadı..gitar için, gitmiştim..bağlamayı önerdi..  ama üç ders,alabildim maalesef..

yemeklerimizi servis etti,garsonlar..  ve müzik ziyafeti de başladı..
solistler ,o kadar çok ki.. her şarkıda değişti.. sazlar süperdi zaten..
bir saatte mest olduk ve coşkuyla alkışladık..  hepsini..

süheyla-- (mikrofona )arkadaşlarım adına, teşekkür ediyorum..  yetenekli öğrencimi ,saz-söz beklediğimi hatırlatarak.. gelin hanım, damat bey ve sizleri dansa davet ediyorum.. buyrun,lütfen..

hep birlikte kalktık.. nefis çalıyorlar.. solistler de,masalarında oturdukları yerden..koro halinde söylüyorlar..

güngör -cris,ahu-ilter,betül-turgut,halil-özge,murat-ayşe.. sami-zeliha çifti de kalkmışlar..
gülümsedim,onlara.. hüseyin-elif çifti yanımıza yaklaştı..

hüseyin-- irem,bedri bey nalana bakıyor.. elimde kalır,haberi olsun..
irem-- (gülerek ) söyledim ve uyardım.. tanışmak istiyormuş,nalanla..
elif-- (masalarını görmemesi için,döndürdü hüseyin abiyi) tanışsınlar mı..
irem-- tanışsınlar,oğlumuz iyidir.ailesini de gördüm,Antalyada..
gayet aklı başında insanlar..behzat bey de,abisi zaten.. saygılı ve tutkunlar.. anne -baba yok.. ablaları,enişteleri ve
iki abisiyle turizmciler,otelleri var.. yani,kısmet tabi.. ama olursa.
.çok da,iyi anlaşırsınız..
hüseyin-- nalan mimarlık üçüncü sınıfta,onun eğitimi ne.. ben kızımı Antalya ya falan göndermem..

irem-- nalandan büyük.. askerliğini yapmış.. çekirdekten turizmci olduğu halde..  ablası istediği için turizm konusunda eğitim alıyor,ikinci sınıfta..
 iyi,dürüst, vicdanlı..çok sosyal,atak.. becerikli ,profesyonel dalgıç ,
pratikten öğrendiği ,dört dili süper konuşuyor.. ve gitmeyecek.. 
hava yolu şirketinin müdürü oldu.. okulu bitince,kısmetse daha geliştireceğiz.. 

elif-- hüseyin,sakin ol.. bedri bey,nalanı dansa kaldırdı.. geliyorlar.. 
hüseyin-- nee..

elif-- suss,zorla getirmiyor..kızın kalkmam demedi.. konuşsunlar,bırak.. 
tuna-- belki,doğru adaydır hüseyin bey.. 
hüseyin-- offfff.. of.. 

bedri ve nalan da,piste çıktılar.. dans ediyorlar.. boyu boyuna uymuş,yakışmışlar.. 

akif ve belgin hanımın el ele bize doğru,geldiğini görünce.. gülümsedim.. 

akif-- merhaba..
hüseyin-- oo,akif..merhaba.. 

bizimle de,onlarla da.. tokalaştılar.. hoşgeldiniz dedik..
akif-- tanıştırayım.. hüseyin abi-elif abla.. tuna bey ve irem hanım.. belgin de,sözlüm.. 

samimiyetle tebrik ettik,teşekkür edip...memnun oldum dedi ,o da.. 
makyaj ve kıyafetle çok güzel olmuş.. birbirlerine bakışları,sevgi doluydu.. akif beyin de ağzı kulaklarında.. 
oturunca konuşuruz denildi.. onlarda dans ediyorlar.. 

hüseyin--(kaşlarıyla işaret edip) şu tarafa git, akif..  
elif-- akif,gitme ablam.. 
hüseyin-- gitsinn.. 
elif-- gitmesinn.. 
akif-- abi,neyin var.. 
hüseyin-- kızım var,kızımm.. 
elif-- nalan,dansa kalktı da..  
akif-- anladımm.. 
hüseyin-- onbeş yıl sonra,anlarsın ancak.. offf,terledim ha.. 

akif--belgin-- irem-- tuna-- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: