Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

2335.bölüm..

irem-- demek söyleyemiyor..
bedri-- evet..

aylin-- dur dur,sözlü nasıldı..
irem-- (gülümsedim ) sormana gerek var mı,aylin..
aylin-- tebrik ederim..
irem-- sağol..
orhan-- keşke,ufuk yerine ben gelseydim.. seni,çok merak ediyorum..
menekşe-- daha neler.. philip, sana ne bahane bulacaktı..

güldük..

irem--  (kalktım,biraz ilerleyip.. ) buyur..
bedri-- hüseyin beylerin yanına, iki genç kız geldi.. tanıyor musunuz,diyecektim..
irem-- (onların oturduğu,masaya bakıp.. kızları görünce )evet,
 kızlarını tanıyorum ama çok iyi değil.. niye sordun..

bedri-- niye mi.. illa söyletmekse,amacınız ..söyleyeyim o halde.. babasının yanında oturanı çok beğendim.. dansa davet etmeden,önce bilgi alayım demiştim..

irem-- hımm.. hüseyin abiyle,zuhalin babası..figenin annesi.. kuzen..
teyzelerim,eniştelerim.. annem-babam ,çok sıkı akrabalık ilişkileri nedeniyle... hepimizin bebekliklerini biliyorlar..
 büyük kızları,Ankarada üniversitede okuyorlar,küçük de.. altı yaşında herhalde.. hüseyin abi,kızlarına çok geç kavuşmuş..  düşkünlüğü.. öyle, böyle değil.. birde,arkadaşları olabilir.. (gülerek )
dikkatli ol,sana kolay gelsin...

bedri-- sağolun da,aşkolsun.. bir tanıştırsaydınız bari..

irem-- bana bağımlı,olma istemiştim.. elinden tutup,kızınızla tanışmaya getirdim diyemem.. sabırlı olman lazım.. önce gözlemle.. dikkat çekmeyelim,hep birlikte kalkıldığında ,fırsat buluruz herhalde..  birde,ziyayla zuhalin haberleri olsun.. destek gerekebilir..
bedri-- peki.. bekliyorum.
irem-- tamam..

yerime dönerken..  saz ekibi sahnedeki yerlerini alıyor..
süheyla hanım da, güzide - mahmut çiftiyle konuşuyordu.. yanlarına gittim..
irem-- süheyla hanım..
süheyla-- (döndü gülerek ) oo,irem hanım..merhaba..
irem-- (tokalaştık) merhaba,nasılsınız..
süheyla-- sağol,sen nasılsın.. burada görünce şaşırdım.. güzide hanım,söyledi.. tebrik ederim..
irem-- çok teşekkür ediyorum.. bundan sonra,sık sık görüşürüz inşallah..
süheyla-- inşallah.. dün gece,kınayı sen yapmışsın.. merve hanım ve arkadaşlar anlattılar.. yedek,bağlamamız var.. gelmek ister misin..

irem-- iltifat etmişler.. ben amatörüm,arzu ederseniz tek çalarım..
 fakat,beraber olmaz.. siz profesyonellerin arasında.. düzen bozulur.. zevkle,sizi dinlemek istiyorum..

süheyla-- peki ..bize sesinle katıl,öyleyse.. öve öve bitiremediler,
merak ettim..
irem-- biz bize kaldığımızda söylesem,olur mu.. nazlanıyor falan değilim.. kocacığım,kalabalıkta söylememi istemiyor..
süheyla-- olur,bekliyeceğim..
irem-- sağolun,kolay gelsin..
süheyla-- sana da..

gülerek yerime gelip,oturdum..

Hiç yorum yok: