Translate

7 Ocak 2015 Çarşamba

2334.bölüm..

irem-- fuzuli ve nadir bey de.. branşlarını bilmiyorum ama üniversitede ,öğretim görevlisi olduklarını duydum..

mr.ronald-- bizde memnun olduk,beyler.. irem hanım,hazır mısınız..

yavuz-- (ingilizce )hazır hazır.. çalışma stili mükemmeldi..
çetin-- bencede..
cafer-- katılıyorum..
maruf-- bende bende..
kevin-- çok etkileyiciydi..
barbara-- çok şanslısınız,mr.ronald..

liz-- böyle öğrenci zor bulunur..
zübeyde-- üstelik,şartları da,çok zordu..
zafer-- test ettik,onayladık..
mr.hector-- beraber mi çalıştınız,anlamadım ki..

aylin-- yok ,pasta yaptık..
mr.smith-- mr.jack-- bizde yedik..
nadir-- ahh ah..

gülünürken..
mr.ronald-- tuna ,eşini yarım saat için alıyoruz.. izninle..
tuna-- peki.. şartları zorlaştırmak adına.. piste çıksanız,diyorum.. gözümün önünde olurdunuz..
mr.edward-- o kadar zorlaştırmasak da, olur.. bence..

gülerlerken.. ben ve prof.lar.. ilerledik..

tuğrul-- iremm,adını unutma..
irem-- (dönüp,gülümsedim.. ) tamam,abi..

ufuk koşup geldi yanıma, elimi tutup..
ufuk-- bende geleyim mi ,iremm..
irem-- gell ama ses çıkarmayacaksın.. dikkatim dağılır sonra..
ufuk-- tamam..

mr.ronald-- (dönüp,tunaya bakarak ) sen mi,gönderdin..
tuna-- yok canım..
philip-- ben ,çocuk öğrensin dedim..
tuna-- çok iyi,düşünmüşsün philip..
philip-- sağol,eğitime katkı diyelim..
tuğrul-- pess..

kahkahalarla gülerlerken.. biz salondan çıktık..

**********

yarım saat sonra içeriye girdiğimizde.. pistteydi herkes.. tabi tuna hariç..
benimle geldiler onlarda.. tuna ayağa kalktı.. bizi görünce..

mr.edward-- eşiniz bizi de,çok etkiledi..
mr.hector-- evet,gerçekten mükemmeldi..
mr.ronald-- tebrik ediyorum,bende..

tuna-- sağolun da.. başarı onun.. (ufuğun,yanağını okşadı gülerek)
irem-- teşekkür ederim..
mr.hector-- şimdi yemeğimizi yiyebiliriz,afiyet olsun..
irem-tuna-- size de..

onlar masalarına dönünce,yerimize oturduk..
ufuğu kendi sandalyesine oturttu..aramıza aldık yani..
 sıkıştırıyoruz,şakayla.. gülüyor,pek mutlu oldu..
birkaç lokma yedirdik..

tuna-- okulundan memnun musun,ufuk.. arkadaşlarınla nasılsınız..
ufuk-- çok iyi.. çok sevdim.. anlıyorum,çalışmak istiyorum.. notlarım da yükseldi..
tuna-- sevindim.. herhangi bir sıkıntın var mı..
ufuk-- yok.. doktorum da,çok iyi.. kardeşimi bekliyorum,işte..
irem-- (yanağını okşadım ) kardeşin,senin gibi abisi olduğu için çok şanslı bence..

güldü ,çocukça sevinciyle..
ufuk-- babamda ,annemde öyle diyor.. iremm,annem beni seviyor mudur hala..
irem-- seviyordur.. kardeşin olacağı için soruyorsan,o ayrı konu..
siz yeni bir aile kurdunuz.. suçluluk duymana gerek yok.. yani..

ufuk-- aylin,yanındaki erkekle nişanlanmış.. evleneceklermiş.. o beni,seviyor mudur..
irem-- kesinlikle,seviyordur.. hani sana .. kalbimizde herkese
yer var,herkesi farklı duygularla severiz demiştim ya...
ufuk-- pekiii..

tuna-- (sözünü kesip,gülerek ) amaa senin yerin,ikimiz için de..
 çok çok özel.. küçük bey.. (eğilip,yanağından öptü )
ufuk-- bende sizi seviyorum amca..
tuna-- canımm.. biliyoruz..

masamıza nedim-gülderen,ela-abim.. aylin-yavuz bey.. yusuf -çiğdem,orhan-menekşe ,bekir-sacide  çiftleri gelince.. 

ufuk-- (bana yaklaşıp,kısık sesle ) ben gideyim de,rahat otursunlar.. 
irem--(gülmemek için,dudaklarımı ısırıp.başımı salladım ) çok anlayışlısın
ufuk-- ee,öyle olmak lazım.. 
irem-- (sandalyemi geriye alıp,ufuğun inmesi için kalktım.. ) lütfen,uzaklaşma.. tamam mı.. 
ufuk-- tamam.. ercüment amcanın,oğlunun yanındayım.. babam biliyor.. 
irem-- anlaştık.. 

tuna yerine geldi.. 

tuğrul-- iremm.. ne oldu.. 
irem-- yok birşey.. konuştuk biraz.. oğlun,çok akıllı ve anlayışlı.. 
tunanın yönlendirmesi de,süperdi.. 
tuna-- sağol,gidişata müdahale gerekiyordu.. 
ela-- ne dedi,sana.. 
irem-- ben gideyim de,rahat otursunlar dedi.. 

kahkahalar atılırken.. bedri bey geldi yanımıza.. 
bedri-- neşeniz bol olsun.. irem hanım,bir dakikanızı rica ediyorum.. 
tuna-- sağol.. söylesene.. 

Hiç yorum yok: