Translate

18 Kasım 2014 Salı

2330.bölüm..

zil çalınca,tuna açtı..
tuna-- buyrunn..
ilter-- merhaba tuna bey..
irem-- (gittim yanlarına ) hoşgeldiniz..
ahu-- (gülerek )hoşbulduk..
içeri girdiler..
ilter-- cümleten merhaba..
merhaba dediler..
tuna-- geçsene ilter..
ilter-- biz oturmayacağız,birşey söylemeye geldik tuna bey..

ahu-- (çantasından,minicik bir paket çıkarıp.. verdi,elime ) bu ev hediyesi değil ama daha çok sevineceğini düşündük..
irem-- sizin yüzünüz,gülünce ben sevinirim zaten.. (paketi açtım.. ahşap bir kutu çıktı.. kapağını kaldırdım.. bebek patiği ve bir not vardı.. "en genç ve en güzel anneanne.. adımı sen koyar mısın" yazıyor.. )dudaklarım titreyerek,ahuya sarıldım.. iltere de, elimi uzattım.. tuttu..

tuna-- karımı niye ağlatıyorsunuz.. bilmem ki.. zor duruyordu,zaten.. (kutuyu aldı elimden. )
bekir-- ne oluyor,bizde öğrenelim..
tuna-- ilterr,baba oluyor muşsun..tebrik ederimm.. gözün aydınn.. (sarılıp,kutladı )
ilter-- teşekkür ederim,tuna bey..
herkes kalktı,tebrik ediyorlar ilteri..

 (çekilip,yanağımdan akan yaşı sildim elimle.. gülümseyip,
ahuyu da tebrik etmeleri için serbest bıraktım.. coşkuyla kucaklaşıyorlar..)
tuna-- (kolunu omuzuma attı..gülerek,bana bakıyor ) en güzel,anneanne.. torunun oluyormuş,gözün aydın..
irem-- sağol.. kirpiğim yerinde mi,baksana..
tuna-- ya sabır..

kahkahayı anlatamam size..
curcunayla konuşulurken.. ahuyla,iltere de getirdim.. kürdanlı ,truflardan.. ikisine de.. ellerimle yedirdim..
irem-- kaderi,güzel. kısmeti bol olsun.. şansı açık,ömrü sağlıklı ve uzun olsun..güzel günlerini görün inşallah..

aminnn dedi herkes..

faruk-- (melisin elini tuttu )bende birşey söylemek istiyorum.. bekleyenler,kusurumuza bakmayın sıranızı aldık ama biz evlendik..
yavuz-- aaa..
anar-- ama olmaz ki..
irem-- olur olurrr.. bal gibi olurr..( tokalaştım ikisiyle de,melisi öptüm )tebrik ediyorum faruk bey..
tuna-- mutluluk diliyorum bende..
faruk--melis-- sağolun..
herkes yeniden kalktı.. sarılanlar öpenler.. yeni duyuyormuşcasına
kutluyoruz..

bekir-- sürprizlere bak..yaseminn,sen de yapsana..
kevin-- cafer bey de,şok geçiriyor..
kahkahalar atıldı..

faruk-- yanlız,birşey daha belirtmem lazım.. melisin ailesi henüz bilmiyor.. on gün içinde,meşrulaşabilmek istiyoruz.. dikkat ederseniz,seviniriz..

ederiz dedi,gençler..
zil yeniden çalınca..

bekir-- düğünü unuttuk ,hadi gidelim..
herkes ayaktaydı ,tuna kapıyı açtığında..

tuna-- hah hah hah.. buyrun buyrun..
mahmut-- yok,valla.. asıl siz buyrun..

Hiç yorum yok: