Translate

18 Kasım 2014 Salı

2331.bölüm..

tuna-- hah hah hah.. buyrun buyrun..
mahmut-- yok,valla.. asıl siz buyrun..

irem-- (gittim yanına.. mahmut bey,nefis damatlığı.. güzide hanım,zarif gelinliği.. çiçeği,minik duvağı ve tüm ihtişamıyla el ele kapıda duruyorlar.. ) maşallah maaşallah.. gözümü kamaştırıyorsunuz efendim.. (salona dönüp.. ) gençler sehpaları
çekin ortadan.. gelinle damadı,oynatmadan göndermem..
(çantamdan bir avuç bozuk para alıp,ayaklarına doğru serptim yere.. ) buyrun lütfen..

alkışlar,ıslıklarla .. girdiler içeri..mutfaktan iki kürdanlı truf getirdim.. onlara da,yedirdim..
irem-- ağzınız tatlı,yuvanız huzurlu ve bereketli olsun.. ömür boyu mutluluk diliyorum..
yutup,teşekkür ederiz dediler..

irem-- şimdi oynayın bakalım..yeni gelinler,damatlar. ana-baba olacaklar.. herkes oynuyor ve söylüyor..

kara gözlü çingenemi söyledik.. alkışlarla tempo tutarak..

ercüment-- mahmut abiii,herkes sizi bekliyorr..
mahmut-- bekleyinnn..
melisler,ahular mahmut beyler..oynadılar hakkıyla..  bitince selam verdiler.. ıslıklarla,alkışlarla teşekkür ettiler .. ve  çıktılar evden..
herkes de peşinden çıktı..

bahçeye indik.. bir çok kişi bahçemizde ve yolda bekliyor..

ercüment-- aşkolsun ,irem hanım..
tuğrul-- düğün içerideymiş de.. bizi niye çağırmadın..
orhan-- şahsi davranıyorsun,olmuyor böyle...
nedim-- çok gücendik..
irem--(yanıma gelen ufuğu öptüm ) pardonn.. herkes olduğu yerde
 oynuyor.. oynamayan evde kalsın..

kara gözlümü yine söyledim.. inledi,site.. allahım ne oynadı herkes..
anlatamam.. alkışlarla arabalara bindiler.. gelin arabasına yaklaşıp..
mahmut beye bakarak..

irem-- bahşişim nerede..
nadir-- (ön koltukta oturuyormuş )biz dondurma nerede diyor muyuz..
irem-- (şaşırdım ) aa..
fuzuli-- (şöförmüş meğerse ) komşu, bahşiş ister mi canım..
irem-- hah hah hah..
mahmut-- (cebinden bir zarf çıkarıp,gülerek verdi ) siz nereden tanıyorsunuz,irem hanımı..
fuzuli-- hiç sorma mahmut,bizi büyüledi..

çetin ve bekir bey  yanıma geldiler..
bekir-- aldın mı,ortak..
irem-- aldıımm..
çetin-- bende istiyorum..
irem-- paylaşırız,tamam.. dondurma alırım size..
nadir-- inanmayın beyefendi,almıyor..
bekir-- irem dediyse yapar,yine yedirir.. hiç merak etmeyin..
mahmut-- o çok doğru,işte.. az önce,ne yedirdiyseniz nefisti..
güzide-- evet,trufa bayıldım bende..
irem-- afiyet olsun..

tuna--( ileriden,seslendi )iremmm,hadi bırak artık..
irem-- tamam kocacığım.. buyrun,efendim.. yol sizin..

mahmut-- irem hanım,gecikmeyin.. bekir beyle,siz.. benim şahidim siniz..
irem-- başım gözüm üstüne,ortağım.. hüsamettin beye söyleyin,beni bekler iki dakika..
nadir-- mahmutt,irem hanım ortağın mı senin..
bekir-- evett,benim de ortağım..
güzide-- benim de,spikerim şimdilik...
fuzuli-- vay arkadaş,siz yanmışsınız..
çetin-- ahh,ah.. biliyoruzzz...

kahkahayı anlatamam size..

Hiç yorum yok: