Translate

18 Kasım 2014 Salı

2329.bölüm..

mr.smith-- irem hanım,iyi misiniz..
irem--(gülümseyerek ) iyiyim,sağolun.. üçünüz de,müthiş görünüyorsunuz beyler..
gülerek teşekkür ettiler..
mr.smith-- evinize bayıldım,manzarası harika..
tuna-- sağolun,mr.smith..  burası,bana yakın da..  iremin iş yerine biraz uzak diye, daimi kalamıyoruz.. yakın evimiz var,oraya
da gelirsiniz kısmetse..
mr.smith-- mr.philip bahsetmişti,komşuymuş sunuz.. geliriz tabi.. ama önce sizi bekliyorum..
tuna-- (gülerek ) kısmetse geliriz.. irem kahve dedi ama başka içecek de,ikram edebilirim arzu ederseniz..
mr.jack-- fark etmez,benim için..
mr.smith-- evet, içeriz ama irem hanım ne der,bilmiyorum..
irem-- siz bilirsiniz ama kahvenin yanında yiyeceklerinizi kaçırmayın bence.. hep beraber,yaptık..

kahve olsun öyleyse dediler.. ben mutfağa gittim.. cezveyi ocağa koyup, ikramlarımdan önce bekir ağaya,ahuya,gülderen hanıma,ela,figen,vahide ablaya,menekşeye ayırdım.. sonra minik tabaklarıma çeşitlerden koydum birer tane.. su bardaklarını,fincanları tepsiye yerleştirdim.. kahveyi doldurup.. salona getirdim.. sehpalara servis yapıp.. peçetelerini verdim.

irem-- buyrun lütfen..
bedri-- bunları ne zaman yaptınız,irem hanım..
irem-- siz beni beklerken,yaptık.. bedri bey..

çok beğendiler,övgüler alırken.. diğer misafirlerim de geldi.. karşıladık,tunayla..
yavuz-aylin,cafer-barbara,maruf-zübeyde,çetin-tuğba,zafer-leyla,faruk-melis,mehmet-şule
davut-gülşen,kevin-liz,halil,murat,erkin.. yasemin-anar..
biraz samimi oturulsa da.. gönüller bir olsun.. sığdık.. yüzler gülüyor tabi.. çok şıklar,şaçlar yapılmış.. yayladan,buradan ..şen şakrak konuşulurken..isteyenlere kahve yaptık,hanımlarla beraber.. isteyenlere tuna,içki ikram etti..
oturmuştum ki.. zil çaldı.. kalkıp,açtım..

bekir bey ve sacide abla kapıdalar. ikisi de çok şık...
irem-- buyrun efendim..
sacide-- biz düğüne gidiyoruz,hadi gelmiyor musunuz..
bekir-- bende pastamı istiyorum..
tuna-- (yanıma geldi ) geleceğiz,sacide hanım..
irem-- evime gelmişsiniz, böyle kapıda olur mu.. girin,lütfen..
çetin-- (seslendi içeriden )gel bekir ağa,gell.. ama pastayı bitirdik.. nefis olmuştu..
bekir-- boğazında kalmadı mı, çetinn..
çetin-- yoo..

kahkahalarla gülerlerken,içeri girdiler..
bekir-- oh oh.. maşallah.. düğün buradaymış meğerse..

tokalaştılar herkesle. yer verdiler de,oturmayacağız.. rahatsız olmayın dediler.. ayakta duruyorlar..
bekir-- (bana bakıp ) evet ?
irem-- (iki sandalyeyi ,masanın önüne çekip )oturun canım..  ne evet..
bekir-- (oturdular ) anlat diyorum..
irem-- neyi anlatayım.. ifademi verdim,bitti..
bekir-- ben az önce nedim beyi,gördüm de.. çok düşünceliydi..
irem-- (gülerek )o meseleyle ,alakalı değildir..  ikiz bebekleri olacak, düşünceli olması normal bence..

gülünürken..

tuna-- viski vereyim mi ,bekir ağa.. biraz rahatlarsın..
bekir-- yok tuna.. ben pasta bekliyorum..
yavuz-- geç kaldın,bekir ağa.. yaptık,yedik bitirdik..
çetin-- valla bekir ağa.. yaparken de,çok eğlendik yerken de..
bekir-- kalabalık olmasak,bende eğlenirdim ama..

mehmet bey,tabağının üstünü peçeteyle kapatıp.. konsolun üstüne koymuş kalkıp aldı ve bekir beyle ,sacide ablaya uzatırken.. peçeteyi aldı üstünden.. pastalarını yememiş..
mehmet-- sürprizzzz..

kahkahalar atılırken..
bekir-- sağol ama bu seninmiş,ye lütfen.
mehmet-- biz tadına baktık.. davut,faruk ve benim boğazımızdan geçmedi..teşekkür ederiz..
bekir-- ben ,teşekkür edecek birşey yapmadım ki.. ( bana bakıp ) yaptım mı..
irem-- (gülümseyerek ) genel olarak diyordu, sanırım..
mehmet bey,siz lütfen yiyin.. ben ayırdım,bekir ağanın hakkını..
bekir-- yaşa ortağım..

kahve istemediler.. meyve suyuyla ,getirdim onlara da.. bayıldılar..

Hiç yorum yok: