Translate

18 Kasım 2014 Salı

2327.bölüm..

mehmet-- hadi beyler,gidelim..
kalktılar.. tepsiyi, dosya ve anahtarı aldılar..

davut-- irem hanım.. kapatacaksınız..yapmamızı istediğiniz,birşey var mı..
irem-- yok,sağolun..
faruk-- arabanız da yok,beraber çıkalım..
irem-- rekinin mağazasının önünde.. faruk bey.. yolun karşısına geçeceğim.. gidip,hazırlanın siz.. aa,bir dakika siz nerede kalıyorsunuz.. otelde mi..

mehmet-- ben şule de kalıyorum.. davutla,faruğa sizde kalın dedik ama otelde kalırız dediler.. mahmut bey yer ayırtmış..
yasemin hanım,bedri turgut.. melis ..rekin,batu,kaan,tamer
 davet etti ama yok dedi inatlar..
derya hanım,bedrilerin kaldığı apartmanın.. giriş dairelerinin anahtarını verdi ,sabah.. otelden alıp,eşyalarını oraya getirdik..

irem-- iyi yapmışsınız. gece,herkesi evlerde misafir edelim demiştik ama güzide hanım istemedi.. evlerin eksiğini,eşyasını bilmiyorum.. neye ihtiyacınız var,bana söyleyin..
davut--  ihtiyaç duyabileceğimiz herşey var.. vahide hanım,duyunca
 temizlesin diye birisini gönderdi..  çay,su.. kahve.. kahvaltılık..
yatak,çarşaf ..havlu vs.yerleştirilsin diyordu. yani söyleyecek birşeyimiz yok.. sağolun.. (gülerek ) ama faruğun varsa bilemem..
faruk--..............

irem-- rica ederim.. elbette vardır.. allah ayırmasın,nikahlı eşinin yanında olmasını istemesi kadar doğal birşey olamaz..
faruk-- sağolun..

onlarla beraber inip,yolcu ettim.. saat dört buçuk.. kapıyı içeriden kapatıp.. koşarak yukarı çıktım.. banyoda saçımı ıslatmadan,duş alıp.. dişimi fırçaladım.. giyinip.. çantamı,aldım ve not yazdım tunaya..
***
abdullaha geldiğimde.. hemen beni aldı.. harika bir makyaj,takma kirpikler ..tırnaklar  ve dağınık nefis topuzumla çıktığımda.. saat beşi geçiyordu..  arabama bindiğimde.. melisin evini aradım..

melis-- efendim..
irem-- melis,ben irem..
melis-- buyrun,irem hanım..
irem-- faruk beyin,nerede kalacağını biliyor musun..

melis-- evet ama gitmem mümkün değil.. (kısık sesle )gece de gitmedim,yani gidemedim otele.. bugün yakına.. eve gelmiş,benim için.. yine gelemem ki diyince,bozuldu.. yukarıda dört erkek çalışma arkadaşım.. karşı dairede davut bey kalırken.. gelebileceğimi nasıl düşünüyor ,anlamıyorum ki.. nazik,ince fikirli adam.. gitti,yerine başka birisi geldi sanki.. ilteri kıskanmış,olacak şey mi..

irem-- olur.. mantık tatile çıkar bazen.. sen bir sakinleş,önce..
derya ve vahide hanım,evlendiğini yeni öğrendiler ve çok sevindiler..
evin anahtarını verirken.. bilmediğinden ,böyle bir durum olmuş..
o burada misafir.. karısını yanında istediğinden..
kendince,iyi birşey yaptığını düşünmüştür..
faruk beyin de,onların da suçu yok.. sen yarın ki,normal giyeceğini yanına al.. nasılsa başka yerde kalmana, ailen karışmıyor.. gece geç saatte,dönmem.. otelde yer ayırtılmış, kalırım de.. gerisine karışma,tamam mı..

melis-- tamam da,emin değilim.. neredeyse evet dediğime, pişman olacağım.. gündüz ,benden kaçıyor.. gece yolumu gözlüyor.. bu nasıl bir dengesizlik..

irem-- hah hah hah.. zaman ver,melis.. ikiniz içinde kolay değil..
baskı altında.. sen buradaki halini,baz alma..
Ankara da böyle değil dimi.. hem bu gece,bir sürprizi olabilir..

melis-- evet,değil.. bana en büyük sürpriz.. meşrulaşmak olacak,inanın.. Ankaradan döndükten sonra.. bir daha asla gitmem.. benim de dengemi bozuyor.. beklesin,ne yapayım..

irem-- tamam.. sen hazır mısın.. düğün otelde olacak,biliyorsunuz değil mi..
melis-- hem güzide hanım,hem mahmut bey aradı yazık.. öğrendik..
ben hazırım,sadece elbisemi giyeceğim de.. sizin eve gelmesem diyorum.. biz niye kalabalık ediyoruz ki,zaten.. düğüne gideriz..

irem-- saçmalama,kalabalık ne demek.. faruk bey tek mi,gelsin..
herkes eşli, sen nikahlısın üstelik. böyle durumlar da,eşinin yanında
olmalısın.. gereksiz kırgınlıklar,birlikteliğinizi yaralar.. mantıklı kızsın,bir karar verdin.. arkasında dur.. ben evime geldim,bekliyorum tamam mı..
melis-- (içini çekerek ) tamam...  irem hanımm..
irem-- efendim..
melis-- tuna bey, çok şanslı..
irem--  ben daha şanslıyım.. yapması normal olan.. arzu ettiği  ,hiç bir şeye izin vermediğim için.. pişmanım.. size söylüyorum ki,aynı hataya düşmeyin..
 bir saat öncesine,geri dönemiyorsun.. zaman geçince de,kıymeti kalmıyor..
hani yağmurda ıslandım da.. abim banyoyu gösterdi ,demiştim ya..
o bizim düğün gecemizdi.. gerisini tahminine bırakıyorum..

melis-- nee.. hah hah hah..

Hiç yorum yok: