Translate

18 Kasım 2014 Salı

2326.bölüm..

dosyanın üstüne,anahtarları koyup.. mehmet beye uzattım..

irem-- buyrun mehmet bey.. hep böyle kısmetli olun, inşaallah.. artık muhatabınız ,hüseyin abiymiş..
mehmet-- (aldı, şaşkınlıkla ) amin de.. nasıl,pek anlamadım..
cengiz-- (kalktı ,gülerek ) arada,irem hanımın karşılıksız iyilikleri olunca.. tapu böyle,ayağınıza gelir mehmet bey.. ağız tadı ve sağlıkla .. güle güle oturun..
mehmet -- sağolun,teşekkür ediyorum.. çok şaşırdım,gerçekten..
cengiz-- rica ederim.. daha çok şaşıracağınıza garanti veriyorum.. saygılar,iyi günler..

kalkıp,yolcu ettim.. teşekkür ettik.. mehmet bey,aşağı kadar indi onunla..
davut ve faruk bey de fincanları koyuyorlar tepsiye..

faruk-- vahide hanım,iyi ki.. bizi de göndermiş..
davut-- e sayenizde,oldu bir bakıma.. kadın,melisle kavgalısınız sandı..
faruk-- ne yapayım,oğlum.. alışamadım daha..

irem-- hah hah hah.. aynen öyle sanmış.. söyledim,çokkk sevindi..
faruk-- sağolsun.. ilter beyin hali de tuhaftı.. ne olduysa,sarılıp sarılıp..öptü herkesi.. melisi de öptü tabi.. birşey de diyemiyorum.

davut-- ne diyecektin ki.. gülşeni de öptü.. arkadaşca sevincini paylaştı,çocuk.. iş için sevindim dedi ya.. kıskanmanı gerektirecek,bir tavrı mı vardı..
faruk-- yoktu da.. ne bileyim işte..
irem-- ilter beyin mazereti var ve kesinlikle art niyeti değil faruk bey...o bugün, çokk mutlu.. öğrendiğinizde,hak vereceksiniz...

mehmet bey,yüzünde güller açarak girdi odaya..

mehmet-- bir dilek dileseniz,olacakmış irem hanım..
irem-- evet.. gözünüz aydın..
sağolun dediler..
davut-- hüseyin bey,nasıl muhatabımız olmuş.. hala inanamıyorum,ben..
irem--  çiftliği sattı,bu tapuları da .. bana hediye ediyor sanmıştım..
 eğer notu yazmamış olsaydı,kabul etmeyecektim.. yine de,minik şüphelerim var..akşam soracağım.. (mektubu okudum )
mehmet-- niye şüphe ettiniz ki.. bana mantıklı geldi..

diğer notu açıp,gösterdim .."sürprizzz "yazısını görünce, kahkahalarla güldüler.

faruk-- anlaşılan cengiz beyin dediği doğru.. sayenizde olmuş..
teşekkür ederiz..
irem-- rica ederim.. güle güle oturun..
telefon çalınca açtım..

tuna-- aşkımm,niye hala oradasın..
irem-- birazdan çıkarım.. sen ne yaptın.. çiftlikte hazırlıklar, bitti mi..
tuna-- bitti canım.. herkesin selamı var.. kuşlarda cıvıldıyordu..
irem-- hah hah hah.. iyi sevindim.. mahmut beyler düğünü otelde
yapacaklarmış..
tuna-- evet,duydum.. aradı yani.. kenan ağa da, aradı.. bir ev meselesi varmış, ben niye bilmiyorum..
irem-- ilgim yok,mehmet beyler bakmışlar da.. o da,kenan ağanın apartmanıymış..
tuna-- karışmadın dimi..
irem-- evet.. hüseyin abi,almış apartmanı.. az önce,
 açıklamasıyla beraber,tapuları cengiz beyle göndermiş..
 evlenecekler,istiyorlarsa alabilirler demiş.. sen, eve mi gidiyorsun..
tuna-- evet.. kıyafetleri alıp,villaya götürecektim ya.. plan mı değişti..
irem-- değişmedi.. bende pastaları alıp.. kuaföre gideceğim..
gelirim..
tuna-- pastaları ve takıyı bırak,ben gelir onları da alırım..
irem-- tunaa.. balonlarımı da buraya,getir lütfennn....

tuna-- faruk--davut--mehmet-- hah hah hah...
tuna-- ben başka birşey demeni bekliyordum ama.. yalnız değilmişsin..
irem-- (gülerek ) evet canım,aynen öyle.... görüşürüz..
tuna--  akıllısın.. öpüyorum,dikkatli ol..
irem-- biliyorumm..
tuna--hah hah hah..

kapattım..

Hiç yorum yok: