Translate

18 Kasım 2014 Salı

2325.bölüm..

telefon çalınca açtım.. onlar konuşuyorlardı..

mahmut-- irem hanım..
irem-- buyrun,mahmut bey.. hayırdır, ters birşey yok değil mi..
gelin vazgeçti demeyin de..
mahmut-- hah hah hah.. yok,artık bundan sonra vazgeçmez herhalde.. ama düğünü burada yapmaktan ben vazgeçtim..
irem-- neden,sığılmaz diye mi..

mahmut-- o da var.. fakat ..biz kahvaltıdayken ..
çadır direğine ışık,hoparlör yerleştiriliyordu.. nasıl becerdilerse.. çadırın tepesini yırtmışlar.. çok rüzgar var , yağmur da çiseliyor.. iptal edip,var bir hayır dedik..
 xxx otelinde yapacağız.. ulaşabildiğim herkese haber verdim.. buraya gelenleri de,kardeşim yönlendirecek..

irem-- anladım mahmut bey.. hayırlısı olsun.. ben kalabalık,misafir gurubunu ağırlamak için villaya geleceğim.. mr.smith ve mr.jack e kahve sözüm vardı..
hep birlikte oradan otele gideriz de.. yolunuzu kesip,bahşiş alma planım da var.. bilginiz olsun..

mahmut-- hah hah hah.. canınız sağolsun da,size ben nasıl bir bahşiş verebilirim bilmiyorum..
irem-- bende kimsenin yolunu kesmedim,bilmem almayı..
ev,arsa,tarla ne denk gelirse.. verirsiniz artık..
mahmut-- hahh hah hah.. peki,görüşürüz..
irem-- görüşürüz..
kapattım..

irem-- xxx otelinde olacakmış düğün.. ışık, ses sistemi yerleştirilirken..çadırın  tepesini yırtmış adamlar..
faruk-- yazık.. o kadar emek,masraf boşa gitti..
irem-- öyle .. tatsız ve zamansız ama yapacak birşey yok..
davut-- bence faruk, en iyisini yapmış.. darısı bize olsun..
amin derken..
monitörden, köşkün bahçesine cengiz beyin girdiğini görünce..

irem-- mehmet bey,kenan ağanın sekreterine kim olduğunuzu söylediniz mi..
mehmet-- evet.. xxx İstanbul bayisi ,olduğumu söyledim..

irem-- anladım..  cengiz bey,geliyor.. anahtar getirdiyse hiç şaşırmayacağım..
faruk-- hadi ya,tanışıyorlar mı..

irem-- arada bekir ağa varken,tanımaz olur mu..
(mikrofonu açıp,içeri giren cengiz beyi yukarı davet ettim..)
kısmete,inanmak lazım beyler.. kuaföre gitmeden ev işinizi çözeriz,
inşaallah..
faruk-- sizi geciktirdik,tuh..
irem-- acısını çıkarırım,merak etmeyin..

gülerlerken..kalkıp cengiz beyi karşıladım.. tokalaştık..
mehmet,faruk ve davut beylerle de tokalaştı... oturması için.. buyrun dedim..

cengiz-- oturmayım,irem hanım.. mahmut beyin düğünü için.. çıkacaksınızdır muhtemelen..
irem-- evet de,oturun bir soluklanın cengiz bey.. ne ikram edeyim size..
cengiz-- başka zaman içerim.. şimdi elçiyim..
 (çantasını açıp,içinden bir dosya aldı ..şeffaf kapaktan gördüğüm kadarıyla beş tapu var.. verdi elime.. iki zarf ve bir tomar anahtarı da,çıkarıp verdi.. ) bunları size vermemi istediler.
zarfları açarsanız,anlayacakmışsınız.. neyi zaman isterseniz,emrinize amadeymiş.. hayırlı olsun,ben kaçayım..

irem-- sağolun,cengiz bey..  zahmet vermişim de.. kim istedi,kimin elçisisiniz..
cengiz-- hüseyin bey,rica etti..
irem-- nee,hüseyin abi mi.. oturun lütfen.. zarfı açmam lazım..

oturdular.. yerime geçip.. zarfı açtım..
"sürprizzzzzz "  yazıyor.. bekir bey göndermiş.. gülerek,diğerini açtım.. hüseyin abiden..

"iremciğim ; çiftliği sattık.. istediğimizin de üstünde, bir fiyata hemde.. nasr bey de,bizde çok memnunuz.. teşekkür ederiz,
elifin mutluluğunu anlatacak kelime ve ettiği duanın haddi,hesabı yok..
bu tapularını gönderdiğim yer,kenan ağanın dı. sabah aradım..
"hüseyinim,canın sağolsun.. senindir "dedi.. parasını yatırdım..
avukatı aracılığıyla.. tapudan satışını yapıp,aldım..

öğleden sonra, bekirin yanındayken evraklarla.. gönderdiği notta..
mehmet beyin de,tüm apartmana talip olup.. sorduğunu belirtmiş..
ben yatırım için aldım ama onlar evlenecek,acildir..
hala ilgileniyorsa,buyursun alsın ve güle güle otursun..
parasını da,ne zaman isterse o zaman versin.. hiç acelesi yok..
elif ve bizim sülalenin hanımları hera giyime abone
olurlarsa,borçlu bile çıkarız gibime geliyor..  görüşürüz,selamlar "
gülerek ,katladım kağıdı..

Hiç yorum yok: