Translate

18 Kasım 2014 Salı

2323.bölüm..

o okurken de,boş durmadım.. keki tepsiye döküp, fırına verdim..
ekleri de,diğer fırına aldım.. erimiş,çikolatanın altını kapattım..
tuna kahveleri verdiğinde..masanın üstünü siliyordum..
hepsi oturdu,içiyorlar sessizce..

ben tarçınlı,cevizli kurabiye hamurunu da yapıverdim bu arada..
 iki poşet arasında merdaneyle açıp,kestim.. said tepsiyle fırına sürdü..
pişen ekleri çıkardım.. kremayı sıkma torbasına alıp,içlerine doldurdum..
erimiş,çikolataya batırıp.. servis tabağına örtüsünü serip.. dizdim..
çiğdemle,vahide hanımda..üstlerine toz antep fıstığı serpti..

cevizli tarçınlı, mis gibi kokan kurabiyelerimi de aldım fırından..
 üçer ölçü yaptığımdan ,maaşallah çok oldu..
onları da aynı şekilde,servis tabaklarına yerleştirdim pudra şekerini said serperken..
dağınıklığımı kaldırıp.. masayı temizledim.. bulaşıklarımı ,songüle
verdiğimde..

yavuz-- bitti..

irem-- teşekkür ederim,hepinize.. elinize,dilinize ayağınıza sağlık..
rekin-- bravo.. müthiştiniz..
irem-- sağol,rekin..
çetin-- pardon,şimdi siz öğrendiniz mi yavuz beyin okuduğunu..
zafer-- evet,bende merak ettim..
maruf-- ben şu pastadan,istiyorumm..
cafer-- bendee..

gülerlerken.. iki tabağa yeterince koyup ,masaya getirdim..

irem-- buyrun tadına bakın.. çetin bey,dosyayı alıp..takip edin,lütfen..

herkes beğeniyle yerken.. bende tekrar ediyorum... kek de pişti bu arada.. çıkardım.. off,harika kabarmış...  kenar kısımlarını kesip,tabağa koydum.. onu da verdim yesinler diye..   tekrar da,ediyorum tabi..

file badem,çikolata kırıkları,antep fıstığı,hindistan cevizini ayrı tabaklara aldım..
renkli şekilli,kokteyl kürdanlarını minik kağıt kalıpların tepsisini masaya getirdim..
keki yoğurup ,minik yuvarlakları koyduğum tepsiyi de verdim..
elimle bulayın,kağıtlara koyun diye anlattım..
yuvarlamaya devam ederken..

irem-- evet,çetin bey..fikriniz nedir..
çetin-- hiç böyle bir olaya ,şahit olmamıştım.. olağanüstüydü.. tebrik ediyorum.. kelime bile atlamadınız..
irem-- sağolun..

aylin-- profosörlerin niye o kadar etkilendikleri ,belli oldu..
leyla-- sınıf atlamamanız,abes olurmuş..
barbara-- bu nasıl hafıza böyle..
zafer-- gerçekten,şaşırtıcı..
cafer-- kaç dil öğrenecekmiş,yetenekli olmasa öğrenemezdi ki..
maruf--tunayla gizli de konuşamayacağız artık..

güldük..

tuna-- irem bitirdik.. getir,onları da..
irem--( erimiş çikolatayı da getirdim,yaptıklarına bakıp ) çok güzel olmuş.. bunları da kürdanla yarısına kadar,çikolataya batırıp..kağıtlara koyarsanız..  hep birlikte pastane ,açabiliriz..

davut-- düzen,organizasyon,özen ve çabukluk on numaraydı.
olabilir,iyi de çalışır...
irem-- teşekkür ederim..düşüneceğim bunu..
tuna-- abartma,canım.... bu da eksik kalsın..

maruf-- evett.. önce kepabçı aç.. daha yaptığını yiyemedik..
irem-- her zaman istersin diye, yapmıyorum maruf..
faruk-- ama bizde merak ediyoruz..
irem-- siz buralı olun da.. yaparız nasılsa..
davut-- bizim başımız,kel mi..
irem-- gelenlere özel ilgi gösterdiğimi ,ima ediyorsanız.. doğru, davut bey..
güldük yine..

rekin-- irem hanım,biz acele acele ..niye yapıyoruz bunları..
düğün siparişi mi bu, yoksa..
irem-- yok canım.. o kadar da, pinti değiller.. bu kahve yanı için yapılıyor. hepiniz davetlisiniz.. güzide hanımlara gitmeden.. bizde kahve içeceğiz.. mr.smith de gelecek..

mehmet-- kremadan artmış sanki..
irem-- evet.. alın,mehmet bey..  

ellerimi yıkadım.. bütün yapılanları alıp,tezgaha sıraladım..
üstlerini peçeteyle kapattım.. önlüğü,boneyi çıkarırken..

irem-- (bir tane alıp,songüle yedirdim )songüll,sağol canım..
kahveyi de koy buraya.. sonra evine git.. hazırlan..
songül-- tamam..

irem-- çetin beyler ve zafer beyler gezmek istiyorlardı.. halil bey rehberlik edecek.. isteyen gidebilir,araba var.. kuaför için gitmek isteyen de gidebilir.. serbestsiniz.. vahide hanım sen de dahil..
herşey emrinizde,bana müsade.. elinize sağlık tekrar..

rica ederiz,dediler.. ben onlardan önce çıktım ,mutfaktan..
tuna-- iremm,dur..

Hiç yorum yok: