Translate

18 Kasım 2014 Salı

2321.bölüm..

yavuz-aylin,zafer-leyla,çetin-tuğba,cafer-barbara,maruf-zübeyde,
mehmet-şule,melis-faruk,davut-gülşen,yusuf-çiğdem,turgut,yasemin,
bedri,songül,ilter,rekin-vahide,said-derya,halil,murat,erkin,tuna,ben

hepsinin beraberce hazırladığı masada,neşe içinde.. sohbet ederek,
 yemeğimizi yedik.. tuğba ablanın,aylinin,barbaranın ,leyla hanımın.. birlikte yaptığı .. sütlü,irmikli,jöleli tatlıyı da ikram ettiler..

irem-- ellerinize sağlık.. herşey nefisti.. sizi yormuşuz..

afiyet olsun dediler..
turgut-- irem hanım,konuşmamız lazım..
bedri-- önce benimle konuşun..
ilter-- hayırr,benimle..
yasemin-- benimlee..
şule-- ama olmaz ki..
derya-- bekleyin,öncelik benim..
vahide-- öhö öhö...
derya-- afedersin,vahide hanım..

kahkahalarla güldük..

irem-- arkadaşlar,hazırlığınızı yapın.. bir saat sonra odamda, konuşalım.. songül istediklerimi aldın mı..
songül-- evet.. herşey bu dolapta..
irem--sağol canım..

şule,melis,derya,yasemin,turgut,ilter,bedri,halil,erkin,murat tabaklarını kaldırıp,mutfaktan çıktılar.. tuna kahve pişiriyor,diğerleri de..masayı topluyor el birliğiyle.. songül bulaşık yıkıyor,barbara duruluyor.. vahide hanım,zübeyde.. yemekleri kaldırıyor vs.

bende pasta malzemelerini masaya getirdim.. mikser,un.. yumurta ,yağ..yoğurt..
gülşen-- ben şaşırdım,ne yapabilirim irem hanım..
çetin-- yeni yedik,ne yapıyorsunuz..
mehmet-- pasta yapıyor,işte..
davut-- tarifini mi verdin,ne biliyorsun..
faruk-- biz biliriz,buralı olduk..
maruf-- iremm,yaş pasta mı yapıyorsun yoksa..

irem--(cekedimi,çıkarıp..mutfak önlüğünü ve saçıma boneyi taktım.. )yok maruf.. bunlar başka.. gülşen hanım,şu kaseye çikolataları kırarsan eriteceğim..
cafer bey,mikserin fişini takın lütfen.. said,deryanın odasında.. çalışacağım dosyalar vardı getirir misin.. (yumurtaları kırıp,kaseyi marufun önüne koydum )maruf,çırp bunu..
faruk bey,beş ölçü un elerseniz.. davut bey,tepsiyi yağlarsanız sevinirim..mehmet bey,krema malzemelerini koydum.. karıştırarak pişirir misiniz..

mehmet-- tabi ki..
yavuz-- zafer beyle,rekine,bana verecek görev yok mu..
irem-- olmaz mı var.. zafer bey,iki ölçü şeker .. üç dakika sonrada bir ölçü yoğurt koyun, marufun çırptığı kaseye.. (said dosyaları getirince.. sağol diyip, aldım..ve yavuz beye verdim ) bir göz gezdirin,ben tamam dediğimde de.. tane tane okuyun.. lütfen..
yavuz-- peki..
irem-- rekin,şu kağıt kalıpları tek tek ayırıp .. bu tepsiye dizer misiniz..
rekin-- tabi..

 çikolatayı ben mari usulu eritmek için,ocağa koydum.. fırını ayarladım..  ek hamurunu pişirdim..soğutması için cafer beye verdim.. karıştırıyor.. herkes çalışırken. bir sigara yaktım..

aylin-- çok beceriklisin valla.. hale bak..
barbara-- erkekleri çalıştırman, ayrı bir güzellik..
zübeyde-- ama çok güzel yapıyorlar..
leyla-- isteyen,güzel istiyor..
vahide-- onların da eli yatkın..
gülşen-- ben ekibe bayıldım..
çiğdem--bende..
gülerek "sağolun "diyip ..halamı aradım..

irem-- ayşe merhaba................  halamla konuşabilir miyim.. .........................
halacığım,ben geldim................................iyiyim,canım...................
hah hah hah.. ....................... almış,balonlarıma kavuştum............................. ........................... yok yok,sen merak etme................................ halaaa, kalabalığız konuşturma beni........................................ firuze teyzeyi de,seni de
 öpüyorum.. akşam uğramaya çalışırım ................................................ tunaa,(tunaya bakıp.. gülerek ) kahve pişiriyor..................................... amin.
hoşçakal...
kapatıp,kalktım..

irem-- evettt.. nerede kalmıştık..

Hiç yorum yok: