Translate

18 Kasım 2014 Salı

2320.bölüm..

evimize çıktık.. kapıyı açarken..

irem-- hava da açık mı,kapalı mı belli değil.. şimdi de,terledim.
tuna-- değişirsin işte.. (araladı kapıyı,koridorun tavanına bakıyor)
irem-- tuna ne yapıyorsun.. açsana kapıyı..

elimle itip, girdim..ayakkabılarımı çıkardım.. yatak odasına giderken..
onlarca uçan balonu tavanda görünce,şaşırdım tabi. ipleri de birarada.. kurdaleyle bağlamış.. kurdalenin ucuna,minik çengelli iğneyle ..not kağıdını tutturmuş..  "seni seviyorum" yazıyor..

irem-- (gülümseyerek ,sesimi yükselttim.. ) yaşasınnn ,balonlarım var artıkk..
tuna-- hah hah hah..
yanıma gelincede.. tunanın boynuna sarıldım..
irem-- bende seni seviyorum.. hemde çokk..
tuna-- (gülerek ,belime sarıldı sıkıca ) halamı aradığında,seni üzmediğime ikna et.. bana inanmadı,bir güzel fırçaladı..
kendimi yine tuhaf hissediyorum...

irem-- hahh hah hah..

********
on dakika sonra ,ikimizde kıyafetlerimizi değişmiş evden çıkarken..
irem-- hıhh,görürsün sen..
tuna-- (gülerek ) nazlı karıcığım.. kuyumcuya.. iş yerine, bu vakitte
bu şıklıkta.. elinde balonlarla, gidilir mi.. evde oynarız,söz..
irem-- seni halama söyleyeceğim..
tuna-- ne yapayım,söyle.. (asansöre binerken ) minik kuşum..
irem-- hah hah hah..

el ele apartmandan çıkıp,rekinin iş yerine gittik.. beğendiği pırlanta set,gerçekten nefis.. mahmut bey için de,saat beğenmiştik ki
.. rekin çıktı odasından..

rekin-- aa,hoşgeldiniz.. jane niye haber vermedin..
tuna-- hoşbulduk..
irem-- (tokalaşırken ) meşgul etmemek için.. biz istemedik,rekin.. misafirler ,bizi yemeğe bekliyormuş.. (tuna para verip,köşke göndermelerini istedi) beraber gidelim.. vahide hanım,iş yerindeymiş..

rekin-- (gülümseyerek ) haberim var da.. misafirleriniz çok,ben gelmeyim..
irem-- iyi de,siz ev sahibisiniz.. gelmeyeyim ne demek..
tuna-- (gülerek) irem alınırsa,vahide hanımı alıkoyabilir.. ben söyleyim de..
rekin-- geliyorum, geliyorum.. sakın alınmayın..

irem-- tuna-- hah hah hah..

üçümüz,yürüyerek caddeyi geçip..köşke geldik..  ali beyle selamlaşıp.. yürüyorduk ki.. ilter bey,elinde bir kırmızı gülle koşarak bize doğru geldi.. durduk.. tuna max ve tinayı seviyor..

ilter-- tuna bey,rekin hoşgeldiniz..
rekin--tuna-- hoşbulduk..
tuna-- hayırdır,ilter bey.. neler oluyor..
ilter-- şimdi anlatamayacağım da.. gülü irem hanıma vermek için,izin istiyorum..
tuna-- hımm.. iyi,ver bakalım.. ama nedenini öğrenmek isterim..
irem-- biraz beklersen,öğrenirsin..

uzattı,aldım.. yüzü gülüyor da,ne diyeceğini bilemiyor gibi.. yutkunuyor..
irem-- ulu danışman patron,seni anladı.. kendini zorlama.. gözün,gözünüz,gözümüz aydın olsun..

ilter-- uffff,sağolun..
rekin-- ben kimseyi,böyle anlayamadığım için.. çiçek falan alamıyorum demek ki..
irem-- almadığınız için,sağlıklısınız rekin..

ilter--tuna--rekin--hah hah hah..

Hiç yorum yok: