Translate

18 Kasım 2014 Salı

2317.bölüm..

aykut-- teşekkür ederim..  irem hanım.. şahıs olarak
kimse ile husumetimiz yoktur.. görevimiz doğrultusunda..
objektif olarak, olayları değerlenmeye gayret ederiz.. ve bu amaç için özel-genel her türlü soru sormaya yetkiliyiz.. bazen,şüphe neticesinde.. bazen başka konu-kişi bağlantısı kurmak için sorarız..
avukatınız nedim (........ ) ,bulunmasını istemeyişimin sebebi de..
sizden daha rahat bilgi alabilmek, içindi.. anlatabildim mi..

irem--evet, anladım.. ama nedim beyin yanında da,rahat konuşabilirdim.. dediğim gibi.. gizlimiz yok.. benim bütün işlerimi bilir..
aykut-- ama benim öğrenmek istediğim..sizin, onun hakkında ..ne
bildiğiniz..
irem-- bu ne demek şimdi.. avukatım; iş ilişkimiz çerçevesinde.. bilgisinden faydalandığım.. çok güvendiğim.. dürüst bir insan.. hiç bir müşterisini vs. bilmem..bürosunun içini bile, görmüş değilim.. size nasıl cevap verebilirim ki.. kayıt edilirken düşünmemin yada konuşamayışımın  ,farklı anlaşılmasını istemem..

aykut-- bildiğiniz ne ise,onu söyleyeceksiniz zaten..
irem-- (derin bir nefes alıp ) peki.. ama hakkında özel birşey
sormayın,bana..
aykut-- (gülümseyerek ) lütfen ne sorarsam,ona cevap vermeye çalışın.. avukatınız nedim (....... ) ile ne zamandır çalışıyorsunuz..

irem--  holding kurulduğundan bu yana,iki yıldır çalışıyoruz..
aykut--yönetim kuruluna da,o zaman mı girdi..
irem-- evet..
aykut-- eşini de,tanıyorsunuz.. yeni evlendiler ve komşunuz değil mi..
irem-- evet.. daimi kalmadığımız evimize,komşular..

telefon çalınca.. kaydı durdurup,telefonu açtı..

aykut-- telefon bağlama demedim mi,sana..  ............................... iyi,bağla.. .................. efendim............................. evet ................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. peki,anladım.. sağol..

kapattı.. bir sigara ikram edip,yaktı .. kendisi de aldı.. kalktı ve diyafona basıp..
 "ersin "
"efendim"
"gönder,nedim bey de gelsin"
"anlaşıldı"

koltuğuna oturup..
aykut-- kayda gerek kalmadı.. konuşma aramızda kalırsa ,sevinirim.. teybi verir misiniz..
irem-- tabi.. (çantamdan mendilimi alıp,teybi onunla tutup verdim..eline )
aykut-- hah hah hah..
irem-- önlem iyidir.. sayenizde öğreniyorum, aykut bey..
konuşma nasıl aramızda kalacak.. yalan beceremediğim tek şeydir,anlar.. haberiniz olsun..

aykut-- ben,daha birşey sormamıştım ki.. sizde bilmiyorum demiştiniz zaten.. yalan söyleyecek ne var.. konuştuk diyip,içeriğini anlatmazsınız olur biter..  (arkasına yaslandı ) arabasını geri mi aldınız, adamın..
irem-- yoo..almadım.. niye..

aykut-- taksiyle gelip,gidiyor da..
irem-- belki yeni işe girenlere lazım olmuştur,ondan vermiş olabilir..
aykut-- kendi arabasına çarpmışlar,sanırım..
irem-- evet,öyleymiş.. teybi çevirir misiniz..

döndürdü.. kayıt yapılmadığını anlayınca..
irem-- bana ne sormak istiyorsanız,sorun aykut bey.. lafı dolandırmanız,ağzımdan laf almaya çalışmanız.. hoşuma gitmiyor..

aykut-- pekiii.. nedim beye sizden,eşinizden bilgi sızdırmasına karşılık ..para teklif edilmiş.. kesin bilgi var.. buna ne diyorsunuz..

Hiç yorum yok: