Translate

18 Kasım 2014 Salı

2316.bölüm..

tuğba abla,sağ eliyle.. şekerliği alıp.. benim tarafıma koydu..
parmağındaki yüzüğe baktığımı, görünce de..

tuğba-- (gülerek ) anlaşıldı.. irem çookk dikkatli ve uyanık ..
dün gece geldiğimizde fark etti.. şimdi de,söylemem için baskı yapıyor.. şekerliği ondan istemiş.. biz çetinle,sözlendik..

bekir-- aaa.. ne zaman lan.. yani çetin..

kahkahalar atıldı.. herkes kalktı.. önce,ben kutladım ikisini de..

irem-- oh bee.. nihayet.. tuna hadi gidelim.. hepinizi öptümm.. görüşürüz..
çantamı,cekedimi aldım..   onlar kutlamayla meşgulken.. sacide ablayla,bekir bey yolcu ettiler bizi..

bekir-- irem,çetin anlatmış sana.. ilgili birşey sorarlarsa.. bildiğini belli etme..
irem--  fazladan soru sorarlarsa,arıza çıkarırım.. merak etme..

sacide--bekir-- tuna-- hah hah hah..

**********
 adliye de.. nedim beyi,bekledik bir kaç dakika.. gelince de.. içeriye girdik..
ersin beyi arayıp, geliyoruz diye haber vermiş.. bizi bekliyormuş..
kapıdaki görevliye adını söyleyince.. bizi içeriye aldı..
adam kağıtlara,dosyalara gömülmüş. kapı açılınca, başını kaldırdı..

ersin-- (gülümseyerek ,kalktı sonra) hoşgeldiniz,buyrun..
tokalaşıp,koltuklara oturduk..

ersin-- nasılsınız..
tuna-- sağolun,iyiyiz.. siz?
ersin-- iyi diyelim.. ne ikram edeyim,size..
tuna-- almayalım,ersin bey..
nedim-- ifade için,aşağı mı ineceğiz ersin bey..
ersin--(gülümseyerek )  irem hanım,inersiniz değil mi..
irem-- (gülerek) başka öneriniz varsa, duymak isterim..
ersin-- (güldü ) peki,burada verin ifadenizi..  yanlız tuna bey,sizi dışarı almamız lazım..
tuna-- tamam,sorun değil..

ersin bey,telefon edip dosya numarasını söyledi.. birilerini çağırırken.. kapı açıldı ve aykut bey  başını uzatıp..

aykut-- ersinn.. (bizi görünce,başıyla selam verdi .. ) hoşgeldiniz..
tuna--irem-- hoşbulduk..

aykut-- ersin,on dakika sonra.. dosyayla, yazıcıyı benim odama gönder.. irem hanımla konuşmak,istiyorum..
ersin-- tabi..
aykut-- mümkünse yanlız..
irem-- mümkün de.. nedim beyden,gizli saklı birşeyim yok..
aykut-- olduğunu düşünmüyorum, zaten.. onayınız olursa,dedim..

irem--onay versem bir türlü,vermesem bir türlü.. gelsin desem,sizi karşıma alacağım.. gelmesin dersem.. onu.. ne diyorsun,nedim bey..

nedim-- (gülerek )kapıyı kilitlemeyin de.. herhangi bir olumsuzlukta.. dava açabilelim..

ersin--aykut--tuna--irem-- hah hah hah..

irem-- (kalktım) iyi.. konuşalım..
aykut--(kapıyı açtı ) buyrun..

çıktık odadan.. koridordan ilerleyip.. asansörle,birkat aşağıya indik..

tuşlardan anladığım ,zeminde iki kat daha var.. ışıl ışıl parlayan koridorda.. yanımızdan geçen, görevlilerle selamlaştı aykut bey..
 bir odanın kapısını açtı.. gayet ihtişamlı ve geniş..toplantı masası,koltuklar vs..
makam masanın önündeki koltukları işaret etti.. karşılıklı oturduk..
telsizinin sesini kısıp.. teybi aldı,sehpaya koydu..  tuşa basıp..

aykut-- sayın irem kara.. ben aykut (........ )  Adana cumhuriyet
 başsavcısıyım. bu konuşma ,resmi olmamakla birlikte kayıt edilecek.. kabul ediyor musunuz..
irem-- ediyorum..
aykut-- kabul ediyorum derseniz,sevinirim..
irem-- kabul ediyorum..

Hiç yorum yok: