Translate

18 Kasım 2014 Salı

2315.bölüm..

figen-- ya ben ne diyeyim,bilmiyorum ki..
irem-- (doğrulup.. sandalyeye oturdum.. )hiç birşey deme.. yaşım küçük olsa da, ben büyük gelinim.. olacak, o kadar.. özlemişiz,birbirimizi..  hepiniz kahvaltıya çağırmışsınız.. çok teşekkür ederiz.. kıramadığımızdan geldik..
bir çay içip kalkacağız.. ifade vermeye gideceğim..
(halamla,firuze teyze "ne içinn" dediler.. ellerini tuttum) önemli birşey değil.. bir olaya şahit oldum,onu anlatacağım..
ısrar etmemeniz için söyledim.. çıkınca ararım sizi.. tamam mı,güzellerim..

firuze--muazzez-- tamam..
sacide abla omletle,kızartmadan börekten verdi tabaklarımıza..
çaylar da geldi..
bekir-- benim için mi..
irem-- hımm.. ee,geceden bu yana nasılsınız..

güzide-- iyiyiz de,asıl sen nasılsın..
irem-- iyiyim,şükür..
menekşe-- balonu olursa daha,iyi olacak..
güldük..

ela-- yazık tuna,alıver.. sevinsin garibim..
orhan-- bu balon muhabbeti ,nereden çıktı ya...

tuna-- ireme birşey söyledim,duygulandı..bekir ağa ,kapıyı açınca..
balon da,bahane oldu..
yasin-- sen bana diyordun.. niye duygulandırdın,sabah sabah..

muazzez-- ne dedin,kızıma..
firuze-- kalbini mi kırdın yoksa..
irem-- molaaa.. kötü birşey değildi.. tuğba abla,leyla hanım..
siz burada mı kaldınız..

tuğba-- yok.. bekir bey,kahvaltıya gelin demiş.. otelden,biraz önce geldik..
leyla-- iş yerinizi gösterdi,çetin bey.. çok beğendim..
irem-- sağolun.. buyrun gelin,beklerim..
zafer-- rahatsız ederiz,inşallah.. biraz gezelim diyoruz..
çetin-- tarif etseniz de,biz yaylaya gitsek.. çok merak ettim..

irem-- olur.. hatta,halil beyi takip de edebilirsiniz.. temizlenecek,erzak da göndereceğim..
bekir-- çetinn,sen bizim evi biliyorsun ya.. dediği yer de,biraz aşağıda.. kalıyor..
çetin-- hıı.. başka bir yer sandım ben..
irem-- amaç önemli,marufun heveslenmesi lazımdı.. dediğim doğru da..yorum kattım,biraz.. bekir ağa,fazla yayla evin varsa..satıvereyim..

kahkahalar atıldı..
bekir-- tekirde var da,daha yapılıyor.. ben de görmedim.. planı biliyorum.. burası gibi,arsalar daha küçük.. havuz yok..
on ev, kışın da oturmaya müsait olacak.. yola da,yakın.. hıı ama karşı tarafta..

orhan-- fiyatı söyle bekir ağa..
bekir-- sen mi alacaksın..
orhan-- evet.. yazın durulacak gibi değil.. bebek olacak.. Elazığdan misafirler gelecek.. rahat edelim bari..
tuğrul-- evet,ben de düşünürüm doğrusu..
yasin,nedim bey.. rekin,faruk,davut,mehmet ,behzat,hüseyin beyle komşu olalım  isteriz ama marufa söyleyeceksen ,yokum.. sen kendi evini sat,komşumuz ol yine..

irem--  satmam canım,unuttuk gitti.. maruf döndükten sonra,bizi
karıştırmadan aranızda konuşursunuz.. isterlerse,alırlar..
ya,nedim bey,gülderen hanım.. ufuk neredeler..

ela-- ufuk ders çalışıyor.. proje ödevi varmış,onu bitirmesi lazımmış.. ama sizden haberi yok..
sacide-- ben nedim beyleri aradım ama yoklardı..

çaylarımız gelince.. tuna sigara verdi herkese.. halamla,firuze teyze de aldı.. balkon kapısı açıldı..

irem-- çetin bey,müfettiş olayı ne oldu..
çetin-- (gülerek ) askıya aldık..
bekir-- neler oluyor.. sen nereden biliyorsun.. (güldü) yönetime el mi koydun hemen..
irem-- yok canım.. mesele ince..çetin bey anlatır..

güzide-- hanımlar,kuaför için.. randevu aldım.. hepiniz buyrun.. xxx kuaför..
irem-- sağol,güzide hanım .. çiçek için de,çok teşekkür ederim.. zahmet etmişsiniz.. benden istediğiniz, herhangi birşey var mı..

mahmut-- rica ederiz,gece çok güzeldi.. sayenizde eğlendik.. herkes bayılmış..
güzide-- evet.. sağol,yordum seni.. aklıma gelen,birşey yok..

irem-- o kadar,elinize baktım.. görev değil,murat dı güzide hanım..
mutluluğunuz ömür boyu sürsün,inşallah..
amin dediler..

irem-- tuğba abla,şekeri verir misin ..
sacide-- çayını doldurayım, dur..
irem-- otur sacide abla, oturr.
tuğba--  niye istiyorsun ki..
bekir-- alt tarafı bir şeker, istedi kız.. zaten,balonu da yok..
gülerken..

Hiç yorum yok: