Translate

18 Kasım 2014 Salı

2314.bölüm..

bir saat sonra,giyinip evden çıktık.. güneş pırıp pırıl parlıyor ama rüzgar ,epeyce sert esiyor..

kapıyı kilitlerken..
tuna-- araban nerede..
irem-- ayıkmadın mı hala.. nerede olacak,gece bıraktığım yerde..
senin araban da orada üstelik..
tuna-- (elimi tutup,gülerek ) ayıkıyorum,tekrar sarhoş ediyorsun ben ne yapayım..
irem-- yüzünü bir daha yıkamak lazım desene ..
tuna-- hah hah hah..

ara yoldan,yürüyüp.. arabaların yanına geldik.. benim kapı camına,
not kağıtları yapıştırılmış..
irem-- bu ne ya..
tuna-- bakalım,neymiş.. (önden yürüdü ..gülerek) gel gel.. kahvaltıya
çağırıyorlar..
irem-- (gittim yanına okuyorum )
" kahvaltıya,bize gelin orhan-menekşe.."
"hayır,bize gelin.. tuğrul... "
"bizde bekliyoruz mahmut-güzide...".
"tuna,irem .. hele bir gidin.. yasin.. "
"siz, bize gelin .. hepsi burada.. bekir.. "

hay allah,ne yapsak ki.. halanla,firuze teyzeye gitmedik.. duyarlarsa
üzülürler..
tuna-- önce onlara uğrayalım,sonra bekir beye gideriz..

***
halamların ziline basıp.. yana çekildim..
ayşe-- (kapıyı açtı.. başını uzatınca gördü tabi ) hoşgeldiniz.. buyrun..
irem-- hoşbulduk ayşe.. nasılsın..
ayşe-- iyiyim.. gelsenize..
irem-- halamla,firuze teyzeyi görmeden gidemedik..
ayşe-- hıı,öyleyse..evde olmadıklarını söyleyim..
 bekir beyle,eşinin  ısrarına dayanamayıp.. onlara gittiler..  ela,menekşe ve figen hanımlarda oradalarmış..

tuna-- peki,ayşe.. bizi de,çağırmışlar da.. önce görelim demiştik..
bir ihtiyacınız var mı.. yaşlılar anlaşabiliyorlar mı..

ayşe-- anlaşıyorlar,şükür.. orhan bey,yasin bey,tuğrul bey taşıyorlar sağolsunlar..akşam da,beraber yiyoruz..  özlem gideriyorlar.. ufuk hayata bağladı,ikisini de..

tuna-- iyi,sevindim.. kolay gelsin sana.. görüşürüz..
irem-- görüşürüz ayşe..
ayşe-- güle güle,görüşürüz.. sağolun..

********

bekir beylerin ziline bastığımızda.. içeriden, gülme sesleri geliyordu..

tuna-- canım,bak bakayım bana.. ne oldu..
irem-- (baktım ) ya halanla epeydir, görüşmüyoruz..
nasıl davranacağımı bilemedim.. gerçi aradım ama hani gelmedim ya.. sitem ederse.... offfffffff...
tuna-- (gülümseyerek,dağılan saçlarımı arkaya attı ) bir tanemm..
rica ediyorum, gül.. ben seni,canlı neşeli.. ışıl ışıl  hatırlamak istiyorum..

gözlerim dolu dolu,bakarken .. bekir ağa kapıyı açtı..güler yüzle.. ama yüzümü görünce..

bekir-- hoşgeldi.. .......... iremmm..  tunaa,ne dedin kıza?
irem-- almayacağım dedi, balon almayacakmış..  bana ne, bana ne..
istiyorum,iştee...
bekir-- hıı,balon mu.. iste tabi.. ayağını da yere vuracaksın.. bak,böyle..(kendisi gösteriyor bana )
tuna-- hiç merak etme, bekir ağa.. o nasıl yapacağını,gayet iyi biliyor..

ben ,bekir ağa ve içeridekiler bastılar kahkahayı..

salona girdiğimizde..
sacide-- hoşgeldiniz..
hoşbulduk diyip tokalaştık..
irem-- merhabalar.. sevgili,nazik ailem.. komşularım.. geldiğim belli olsun dedim..

oldu oldu dediler.. herkes masada..

mahmut,çetin bey,zafer bey,tuğba,leyla,güzide hanım ve bizim ekiple tokalaştık.. hanımları öptüm..
halayla,firuzenin ellerini tuna öperken.. çantamı ve cekedi çıkarıp sandalyeye astım..  saçımı da,örüverdim..

tuğrul-- saçın uzamış aniden..
irem-- yaa,havasından suyundan.. herhalde.. uzayıverdi.. lütfen,siz oturun..
diz çöktüm.. halamla sarıldık,öpüştük.. sonra firuze teyzeyle..  fısıltıyla "iyi misiniz "dedim..
gözlerini kırptılar biz anlaştık.. yanağımı,saçımı okşuyorlar..

mahmut-- yaşlıların yüzü güldü..
tuğrul-- iremin ve tunanın  yeri ayrı,mahmut bey..
abim,ben..eşlerimiz yoklukta avunmalık olarak ..
muazzez-- tuğrulll..
tuğrul-- sustum hala..

Hiç yorum yok: