Translate

18 Kasım 2014 Salı

2313.bölüm..

tabi ben anında uyumuşum..
saat dokuza gelirken uyandım..
kıpırdayınca.tuna mırıldandı  "gitmee "
irem-- gecikmişim zaten.. bir arayayım..( ahizeyi alıp ,yattığım yerde aradım iş yerini )

murat-- alo..
irem-- günaydın,murat bey..
murat-- günaydın,irem hanım henüz gelmediler efendim..
irem-- yine mi,ya..
murat-- maalesef..  tabi,derya hanımla konuşabilirsiniz.. bağlıyorum..
irem-- (doğrulup oturdum ) alo,derya.. kim var..

derya-- ticaret odasından iki kişi geldi.. gelecek hafta cumartesi gecesi,için davetiye getirmişler.. aldık,turgutla kahve içiyorlar.. sizin için,gelmeyecek şehir dışından misafirleri var dedi,gidecekler birazdan..
irem-- iyi.. ben ifade verip öyle,gelirim.. başka birşey var mı..

derya-- yeşim hanım aradı.. vahit bey düğüne gelmiş,iş için de görüşmek istiyormuş.. philibin yanına gideceklermiş önce.. pazartesi öğleden sonraya,randevu verdim..
irem--  tamamm..

derya-- kaandan.. mahmut-güzide çiftinden,çiçek geldi size.. ilter de ,hanımlara birer gül getirmiş.. ağzı kulaklarında.. hepimize sarılıp,sarılıp öptü.. ne oluyor dedik..
bugün,güzel ve özel bir günmüş.. güya satış rakamlarını almış da,ondan mutluymuş.. biz inanmadık,ya siz..

irem-- hah hah hah.. etkisi vardır da,onun söylemesini bekleyelim..

derya-- hımm.. yaseminin;  anlaşılan temizliğe ara verilmiş
demesine de çok güldüler.. biz melisle,anlamadan baktık öylesine..

irem-- vardır bir nedeni.. yemeği çokça yaptır.. öğlene muhtemelen,misafirlerimiz gelir.. necla ablayı ara.. öğlenden sonra,annemlerin yayla evini temizlemeye göndereceğimi söyle.. hı,bedriye dün ne aldırdın sen.. müsait değildik soramadım..

derya-- dün öğlene doğru çiçek aramış,sizi istemiş.. misafiriniz var diye,murat da bana bağlamış.. merhaba demeden,telaşla konuşmaya başladı..
kız kardeşleri için dersanenin kaydını yenilerken, birkaç sınava
girmelerini önermiş öğretmenleri.. son günüymüş ve para yatırması
 gerekiyormuş.. başka yerlere ödeme yaptığı için parası bitmiş.. eve gidip,alamayacağım ...eğer xxx lira ,gönderirseniz,akşam veririm dedi..
sizinle konuştuğunu sandığından,bozmadım..
irem hanım,para getirmeye gitti.. ben getiririm sana dedim..
size not yazıyordum ki,bedri ben götürürüm derya hanım.. dedi.. olay bu.. gecede aldığı parayı,vermeye kalktı.. bende sizin alma dediğinizi söyledim..

irem-- iyi yapmışsın.. gelince konuşuruz.. çıkacağım birazdan..
derya-- tamam.. kolay gelsin..
irem--sağol,sana da..
kapatıp.. kalktım..

banyoda küvetin musluğunu açtım,dolarken.. odaya geldim.. dolapta
giyebileceğim kot pantolon,beyaz gömlek ve kot montu çıkardım..
çorap, çamaşır alırken..
tuna-- iremm,yağmur mu yağıyorr..
irem-- hayırr.. küvet doluyor.. yüzümü yıkayacağım..
tuna-- beni de götür..
irem-- (yorganı açtım) kucağıma da alayım mı..
tuna-- evett..
irem-- hah hah hah.. (soğuk elimi koluna dokundurup,kaçarken) tuna beni,yakalayamaz..
tuna--  suyu kapatt.. taşmasın.. sonra kaçarsın..
irem-- iyi tamam..

banyoya girip,suyu kapattım  da.. tuna geldi..
tuna-- tuna seni yakaladı,güvercinim.. çırpınma da,tüylerin zarar görmesin..

irem-- dur,ben bir takla atayım.. sevinçten..
tuna-- hah hah hah.

Hiç yorum yok: