Translate

18 Kasım 2014 Salı

2312.bölüm..

zeliha-- herşey çok güzeldi,hepinizin eline sağlık.. bulunmak,bize de kısmet oldu.. sağolun,çağırdığınız için.. çok geç olmuş,müsadenizi istiyorum..
merve-- evet,harikaydı ama gitmememiz lazım..
güzide-- müsade sizin,bizde çok memnun olduk..

zeliha-- taksi çağırabilir miyiz..
irem-- bu kadar araba varken.. taksi çağırılır mı, zeliha hanım..
çiçek ve songül de gidecek zaten.. bırakırlar sizi de..

ela-- şehir dışından gelen hanımlar,bizde..
menekşe-- erkeklerde bizde kalacaklar.. itiraz istemiyoruz..
figen-- bizim ev de,müsait..
gülderen-- bizde de kalabilirsiniz..

sacide-- siz hamilesiniz,erkekler bizde kalsınlar..
irem-- evet,hanımlarda bizde..
aylin-- çok sağolun ama yerimiz hazır..

güzide-- şaşırdım bende,dinliyorum.. mahmut otelde yer ayırttı..
teklif etmeniz bile yeter.. teşekkür ederiz,herkes dinlensin istiyorum.. yordum sizleri.. yarında,uzun bir gün olacak..

irem-- o halde,vebali boynunuza.. kapılarımız açık.. nasıl isterseniz öyle olsun.. biz de teşekkür ederiz..

*********

bekir beyler minibüsle gelmişler,zaten..onunla gitti çoğu..
 bizim gençlerin,mehmet,sadun ve hüseyin abilerde diğerlerini götürdüler..
herkesi gönderince.. bizlerde evlerimize dağıldık.. kimse kalmadı..

saat dört olmuş.. evimize girince,ayakkabılarımızı ve ceketlerimizi çıkardık..
tuna-- (gözlerini açarak ) vayyy.. elbisenin kesimi ne kadar güzelmiş..
irem-- hah hah hah.. kesim ha.. beğendiğine sevindim..
tuna-- (elini belime koydu.. ) beğenmez miyim hiç.. askı,düğme yaka yok..ben görüyorum ve çıkarması çok kolay..

irem-- (ellerimizde ceketlerimiz.. merdiveni çıkıyoruz,gülerek ) evet.. sana zahmet olmasın,uyumadan ben çıkarabileyim istedim..

tuna-- ne zahmeti hayatım.. (sırtımdaki fermuarı açtı ama elbise yere düşmedi..)yapıştırdın mı,ne yaptın..

irem-- hah hah hah.. bazı önlemler aldım diyelim.. çıkarması o kadar da,kolay değilmiş bak..

odaya girince,gizli fermuarı ve iç çamaşırıyla çalışıldığını görünce..

tuna-- bravo valla.. işçilik süpermiş..
irem-- yaa.. (elbiseyi askıya astım.. tuna da,pantolonunu asıyor.. ) benim işçiliğim de,süper..

tuna-- hah hah hah... şüphesiz..
 arkası dönük,gömleğin düğmelerini açıyordu  banyoya geçtim..  ;peruğumu tutan tarakları,tokaları ..boneyi çıkarıp,
başımı sallayınca saçlarım açıldı.. dalga dalga,çıplak tenime değiyor..
makyajımı silip,dişimi fırçaladım.. çıkarken..

tuna-- iremm ,kestirdiğin saçlar  (içeri girip..beni görünce hayretle açıldı,gözleri ) nasıl ya.. o peruk muyduu..
irem-- evet.. ve ben taktım.. işçiliğim süper değilmiymiş..

tuna--(belime doladı kollarını ..eğilip,boynumu öptü..) haklıymışsın..
karıcığım.. gerçek gibiydi,hiç anlamadım.. çok yakıştığını kabul
etsemde..şu halin,nefesimi kesiyor..  ne olur,ben gidinceye kadar
 kalsın..
irem-- (gülümseyip,yanağını öptüm ) peki,canım..
tuna-- hadi yat sen.. geliyorum..

Hiç yorum yok: