Translate

18 Kasım 2014 Salı

2311.bölüm..

iki saat.. darbukayla ,oynadık.. kınayı yaktık.. şarkılar söyledik,zılgıtlar çektik..
leyla hanım,tuğba abla,elif abla .. sacide abla,ercan beyin eşi..
 pınar hanım.. vahide hanım.. eltiler ,zübeyde,barbara merve hanım..
kaynaştılar.. ne fotoğraflar çekildi kimbilir..
eğlencemiz çok güzel oldu,çok..

radyo da,görevli bayan arkadaşları.. eltileri,yiğenleri..
 dinlenirken.. bize çay,pasta börek getirdiler.. güzide hanımda,kına
 keselerini çıkarıp yıkadı elini..  zarif, mutlu.. ve gözlerinin içi
gülüyordu.. maaşallah..

merve-- hiç böyle bir kınada bulunmamıştım.. hepiniz harikaydınız..
güzide-- sağolsunlar.. bende onun için,istedim zaten.. zuhal hanımın,vahide hanımınkınası da,çok güzeldi..

leyla-- darısı şule hanıma,melis hanıma ve yasemin hanıma olsun..
ben kendi düğünümde bile,böyle oynamamıştım..
candan-- dışarıdaki eğlenceyi kaçırdınız,siz..
ceyda-- irem, gülşen ve sacide hanıma bravo..
gülşen-- irem-- sacide-- teşekkür ederiz..

menekşe-- aylin,tuğba ,şermin , feryal hanım,barbara ,melek,candan ve ceyda da, sıradalar..
şermin-- kısmetse,yaparız..
tuğba-- evet.. kısmette varsa,oluyor.. yarın gelecektim ama buradayız..
pınar-- bende çocukları bırakıp,gelememiştim.. ercan söyleyip,duruyordu..çok haklıymış..

aylin-- ben kına demeye korkuyorum..
ela-- hamam mı dedi yoksa..
figen-- hadi canım..
irem-- evet dedim,ne var..
gülderen-- biz kurtardık,hanımlar.. (hamileler güldü )
sacide-- bende gelecem ha,unutma sakın..
irem-- gidecek arkadaşı,bulsam.. çağıracağım da..
barbara-- nereye,çağıracaksın irem..
irem-- Türk hamamına..
barbara-- ben gelirim..

yasemin-- barbara,ben sana sonra anlatırım.. acele etme..
zübeyde-- bende gelirim..
irem-- canım arkadaşım.. bir daha ki geldiğinizde gideriz,inşallah..
candan-- hani kınada,zuhalle olanları anlatacaktın..
melis-- bana da,bir sözünüz vardı..
şule-- ben de bekliyordum..
irem-- sabah saat altıdan bu yana ayaktayım ve hiç susmadım..
gücüm bitti ,kızlar.. bundan sonraki kınada anlatayım..

ceyda-- kaana ne dedin,sen.. evlenmemek için,bahane yaratıyor muşum..iyice emin olmuş.
irem-- tırnağı kırılmış ,uzamasını bekliyor ..tarihi erteledi dedi..
bu bahane değil de,nedir ceyda..

ceyda-- şaşkın,anlatamamış ki.... merdiveni çıkarken,ayağımı çok kötü çarptım.. baş parmağımın tırnağı için,acil operasyon geçirdim,düşün.. tırnağım yok şu anda.. sarılıydı.. hergün pansuman yaptırıyordum.. bülent,bir ilaç verdi de.. bugün ayakkabı giyebildim.. ayakta duramazken.. misafir ağırlayıp..düğün mü yapacaktım..
daha davetiyeleri tam dağıtmadığımız dan,erteledim..az önce,dediklerinden sonra..   iptal etmeyi bile düşünüyorum..

irem-- geçmiş olsun,biz normal bir tırnak kırılması sandık..
ciddiyetini,nereden bilelim..
sen saçmalama da,iyileşince.. derhal evlen.. kaanı beklemek yıpratmış,iyi değil..
zuhal,derya,vahide hanım,yasemin,sen mahvettiniz adamları..dengeleri bozuldu.. bir hafta neyinize yetmiyor.. değil mi menekşe..

menekşe-- (gülerek) iremmm.. hala çeviğim,bilmem anlatabildim mi..
irem-- hıhh,ben antremanlıyım hayatım..
sacide-- doğru valla.. keklik gibi sekiyor,maaşallah..
irem-- sacide abla..  zuhal,keklik.. ben güvercinim..
sacide-- takla atmadın ki,bileyim..
menekşe-- atıyormuş da.. niyetlendiği anda.. .. tuna havada yakaladı..
ela-- ikisi de,çok becerikli.. görmeliydiniz o hallerini..

kahkahayla güldüler..

Hiç yorum yok: