Translate

22 Ekim 2014 Çarşamba

2309.bölüm..

tuğrul-- buradaki havuzun üstü ağla,brandayla ve metal levhalarla
 kapalı,çiğdem.. levhaları ben getirmiştim,ondan biliyorum..

yasin-- yani olmaz da.. diyelim ki,havuza düştü.. hiçbirimize ihtiyaç
duymadan irem,kendisini kurtarır.. çok güzel yüzüyor..

ceyda-- yıldız takımındaydık,yasin.. altın madalyaları var,onun..
elizabeth-- evet,lisanslı yüzücü olmasını teklif etmişlerdi de..
 babası istemedi..
menekşe-- tunaa sen mi,engel olmuştun yoksa..
tuna-- yok artık,günahımı alıyorsun..menekşe..

ela-- bizde yüzdüğünü ,tatsız bir olayla öğrenmiştik.. ceyda..
aylin-- nasıl tatsız.. ufuk mu düştü yoksa..

ela-- evet.. hep beraber, gece vakti burayı görmeye gelmiştik..
havuz harika,havada sıcaktı.... ufuk girmek istedi.. o hariç ,hiç birimizin mayosu yok ama kıramadık.. kolluklarını taktık..
 bizde şortlarla ,tişörtlerle atladık.. orhan abi,
menekşe,yasin,bülent,ben.. tuğrul..
yeliz,firuze teyze,hala da bizi seyrediyordu.. tuna girmedi.. iremin de,yayını vardı yine.. geldiğinde,havuzdan çıkıp..havlulara sarıldık..
havuz başında konuşuyorduk..  iremle kucaklaştıkları için,ufuk
kolluklarını çıkarmış..
tuna sandalye getirmeye gittiğinde.. irem havuza atladı birden..
 ardından tuna.. biz,çocuğun düştüğünü görmediğimizden..anlamadık.. ufuğu sudan çıkardıklarındaysa ,adeta donduk.. bülent hemen müdahale etti.. yeliz korkutmayın,kesinlikle... birşey olmamış gibi davranın dedi..
ufuk kendine gelince..irem ıslanmışsın.. hadi havuza girelim demez mi.. hepimiz,çokk korkmuştuk.. o gece..

aylin-- tahmin ediyorum,allah esirgemiş.. hep dikkat etmek gerekiyor..
menekşe-- (gülerek ) öyle.. neyse ki,güzel.. anılarımız daha fazla..
irem-- kına anısını da,ekleyelim ve evimize gidelim.. güzide hanım,
ağlatmamı istiyor musun.. bak,çok güzel ağlatırım .. erkekler dahil,
garanti veriyorum..

güzide-- hayır hayır.. kesinlikle istemiyorum.. zuhal hanımın kınasında,gördük..ağlatıyorsunuz..

şule-- irem hanım,siz ne zaman sözlüye çalışacaksınız..
menekşe-- hayırdır,inşallah..
yavuz-- ne sözlüsü..
merve-- bizde öyle bir uygulama yok..
irem-- sizde yok da.. mr.ronald dosya verdi dün, öğlen.. yarın düğün yemeğinde uygunsuz koşullarda,kendimi denemem için.. fırsat yaratıp.. beni sözlü yapacaklarmış..yarım saat yetermiş onlara.. ben daha zorlaştıralım,kına da yapın dedim ama gelmemişler..

kahkahalar atıldı..
orhan-- irem,pazartesi okula gelip kaydını yaptır..mutlaka.. son gün,haberin olsun..

irem-- tamam,biliyorum orhan abi..
menekşe-- sen yada tuna,yaptıramıyor musunuz..
orhan-- imza atıp,ders seçecek..
tuna-- daha doğrusu yapmadık,menekşe..
yasin-- niyee..
tuna--  ilkin de,fırsatı kaçırmasın diye ben yaptırmıştım.. şimdi durum farklı.bekledi ve emek verdi.. ikinci fırsatın,çok zor şartlardaki başarısı ona ait.. üçüncü sınıfa da atlamışken, kaydını yaptırmanın güzelliğini yaşasın ,istedim yasin..

özcan--ercan-- abdullah-- helal olsun..

ela-- evet.. somut olarak görmeni ve heveslenmeni istiyor..
menekşe-- valla,boşuna pırlanta demiyor muşsun irem..
irem-- elbette canım.. ben diyorsam,inan.. iltifat değildir..

tuğrul-- tunaa derslerine gireceksen,saatini söyle.. sizi çıkışta görmek istiyorum..
irem-- aman abii..
tuna-- tamam desene.. nasılsa,göremeyecek..
batu-- bende ,nasıl olacağını çok merak ediyorum..
çiğdem-- bende..

irem-- yaşayıp,göreceğiz kısmetse.. hadi kınayı yakalım.. daha ders çalışacağım..

biz kalkarken..

çetin--  hanımlar,beyler.. geceniz hayrolsun..
mahmut-- aa,çetin bey.. buyrun buyrun,hoşgeldiniz..
tuğba ablayla, el ele girmişler içeri...

güzide hanımla beraber tokalaştılar..
çetin-- bitti mi yoksa, biraz geç kaldık ama mazeretimiz vardı..

güzide-- yok,konseri kaçırdınız da.. kınaya yetiştiniz.. tuğba hanım,uzaktan ancak gelmiştir.. çok memnun oldum..
tuğba-- sağolun..

herkes ayakta,tokalaşılıyor.. tanıştırılıyor falan..
tuğba ablayla,sarılıp öpüştük..

irem-- ablamm.. parmağında, bir yüzük gördüm sanki..
tuğba-- hah hah hah.. bu ne dikkat böyle.. çaktırma,şimdilik..
başka sürprizler de var..
irem-- hayırdır,inşallah..

zafer-- müsade var mıdır..

Hiç yorum yok: