Translate

22 Ekim 2014 Çarşamba

2310.bölüm..

zafer-- müsade var mıdır..
irem-- aa,zafer bey.. leyla hanım.. bu ne güzel sürpriz..

tokalaştık.. tuna tanıttı..

leyla-- bize de sürpriz oldu.. aslında..
şule-- hoşgeldiniz.. zafer bey,ben şule.. nişanlım mehmet..
zafer-- memnun oldum şule hanım,mehmet bey..
mehmet--bizde..

irem--  ikiniz de ,çok iyi görünüyor sunuz..
zafer-- evet..iyiyiz,sizler de öyle.. görünüyor sunuz..
irem--çetin bey ,aramızda iyi olmayan var mı..
çetin-- (gülerek ) yok.. en iyi benim,herhalde..
mahmut-- daha neler canım..

gülerken..
sadun-- bizde geldikk..
curcunayla hoşgeldiniz deniliyor.. şermin hanıma,ona..

irem--kınaya kısmeti olan,geliyor maaşallah.. başka gelecek olan,var mı..
hüseyin-- varrr..

kahkahalar atılırken.. elif ablayla içeri girdiler ... hoşgeldin diyorlar onlara da..
elif ablayla,sarılıp öpüştük..

hüseyin-- tuna,müsadenle.. iremi öpeceğim..
tuğrul-- izin vermese bir türlü,verse gönlü razı değil.. hüseyin bey gel vazgeç,bu sevdadan..

hüseyin-- ben onu ,az boynumda gezdirmedim.. ne vazgeçeceğim..
nezaketen istedim..
tuna-- peki,buyrun.

hüseyin abi,yanaklarımı öpüp..
hüseyin-- bu babandan,annenden.. abinden,yelizden ,gelinden,bülentten..alper,ege ve efeden di.. (tekrar öptü ) bu da,benden.. müthiş birşey yaptın.. gurur duydum seninle.. yolun açık olsun.. aldığın dua,yedi sülalene yeter..

irem-- ağlatacaksın beni,hüseyin abi.. amaç önemliydi.. zamanında, yerinde..haberim olduğuna seviniyorum.. sağolasınız.. herkes iyi mi..
hüseyin-- iyiler,ailenin selamları var.. rahatları yerinde.. nuri,sen gitmeden.. anneni,babanı göndermeyecekmiş..öyle dedi..
(gözümden akan bir damlayı,sildi eliyle ) bekliyorlar da,birileri daha bekliyor..

irem--  siz nasıl buluşup,birlikte geldiniz ki.. kim bekliyor,hüseyin abi.. ekstra yordu beni.. aklım çalışmıyor..

bekir-- biz bekliyoruz,bizz..
sacide-- darbukasız kına mı olurmuş,canım.. (çalıyor, bir yandan da )
güzide-- ay hoşgeldiniz.. gözümüz yollarda kaldı,sacide hanım.. daha yakmadık,sizi bekliyorduk..
bekir-- bahşiş isterim de,sacide..
irem-- ahh ah.. vermiyorlar,bekir ağa..
bekir-- verir verirrr... biz alırız,ortak..

kahkahalar atıldı.. sarılma,öpüşme tokalaşma faslı.. geçmiş olsun ,gözünüz aydın.. konuşmalarından sonra..  masa düzenlenmesi yapılırken..

bekir-- (elini uzattı,gülerek ) ortağımm.. hayırlı,uğurlu olsun..
irem-- (tuttum elini ) sağol,senin içinde hayırlı olur umarım..
bekir-- olacak inşallah.. ayrıca başarıların içinde,tebrik ediyorum..
gurur duydum.. leyla hanımda,gelirken bahsetti..tekrar kutlarım..

irem-- teşekkür ederim.. sizin de,gözünüz aydın..
yüzünüzün hep gülmesini,diliyorum..
bekir-- aminnn.. anasına bak,kızını..kenarına bak bezini al derler ya.. lafın doğruluğuna ,bir kez daha inandım.. annenin tüm becerikliliğini,idareciliğini almışsın..  abin de,ne çok özlemiş seni..

irem-- sağolasın,bende özledim..
bekir-- çok üzüldüğümü ve borcumu nasıl istersen, ödemeye hazır olduğumu bil.. hıı,harçlık için de sağol..

irem-- önemli değil.. borçlu da değilsin.. takma kafana,bekir ağa..
tuğrul-- sen,iremden harçlık mı istedin.. hayırdır bekir ağa..

bekir--  kardeşlerim,eşim,dostum..çocuklarım,çetin, anar..
hiç birisi aklıma gelmedi de.. iremden istedim,tuğrul.. o da,elden gönderdi..sağolsun.. sorduğuna göre bilmiyorsun.
tuğrul-- evet,bilmiyorum ne oldu ki..
bekir-- anlatırım..

mahmut bey,masaya buyur etti.. güzide hanıma bakıp.. 

irem-- biz içeri geçelim.. 
güzide-- pekii..hanımlar, buyrun lütfen.. 
çetin-- birşey diyeceğim,gitmeseniz olmaz mı.. 

kahkahalarla güldük..

Hiç yorum yok: