Translate

22 Ekim 2014 Çarşamba

2306.bölüm..

hanımlar geldi.. geniş bir daire şeklinde, eşli olarak yerleşilirken..
herkes kalktı tabi.. düzen değişiyor..

hamilelere koltuk getirildi.. bende bir sigara yaktım..
merve-- on parmağında,on marifet varmış.. maaşallah..
zeliha-- sesiniz ne kadar güzelmiş,irem hanım..
irem-- sağolun.. (gülerek) hayat şartları ne yaparsınız.. geceleri de,yayın sonrası ekstralara gidiyorum işte..

kahkahalar atıldı..

irem-- ziyalar niye gelmedi ,melek..
melek-- ziya İskenderundan daha dönmemişti,irem..
irem-- darbukacımız, çetin beyler,sadun beyler ,cris de yok..

mahmut-- sadunun misafirini ,kalmaya ikna etmişsiniz..
şerminin de,çizim yapması gerekiyor.. biz gelemeyeceğiz dedi..
tuna-- misafir kim.. tanıyor muyuz..

irem--evet..  marufla,kasaplık hayvan almak için.. çiftliğe gelen Amir bey vardı ya.. çocuklarının fotoğrafını göstermişti,hani..
o ,portakalları alan nasr bey, avukatları ve sadun bey gelmişlerdi.. bugün..

tuna-- hatırladım.. neresi için,ne amaçla ikna ettin..
irem-- bana yapmak için ,yer yada hazır çiftlik var mı diye soracaklarmış..hüseyin abilerin ,çiftliğini önerdim.. köye gidip,bakacaklar..

rekin--  hüseyin bey,almanyadaydı.. ama..
irem-- dönecek dedi ,eşi.. şimdi,evindedir..

elizabeth-- okula gündüz,birşey yaptıramıyoruz.. crisle beraber gelecektik de, işler bitmediği için.. beni gönderdi..
nedim-- bende akif beyi gördüm,bürodan çıkarken.. çok telaşlıydı.. kuyumcuya yetişecekmiş,konuşamadık..

irem-- hah hah hah...
tuğrul-- güldüğüne göre,sayende mi..
mehmet-- bende,merak ettim..

irem-- tesadüfler sonucu, ortam çok müsaitti ama.. tunaya söz verdiğimden,karışmadım.
tuğrul-- söz diyince,aklıma geldi.. senin bana gar yapma.. sözün vardı,o ne oldu..
tuna-- (gülerek ) tuğrull,o sözün sonrasındaki yaşananları.. biz evden gördük.. eren sana bahsetmemiş anlaşılan..

irem-- abii.. hani biz küçüğüz ya,içimde kaldı.ne olur,anlamadım desene..
tuğrul-- (güldü ) hiç dermiyim.. konuyu,kapattım..
mahmut-- sen ne açık verdin,komşum..

orhan-- ohoo..
nedim-- bu konuyu da,kapatalım bence..
yasin-- evet,sakıncalı..
mehmet-- biz,komşunuz olmak istiyoruz..
irem-- ziyanın,kulakları çınlasın..

kahkahalar atıldı..

Hiç yorum yok: