Translate

22 Ekim 2014 Çarşamba

2305.bölüm..

garsonlar tatlı ve meyve ikramı  yaparlarken.. tunaya bakıp,kısık sesle..
irem-- gidebilir miyim, hayatım..
tuna-- ama şarabın bitmedi.. tatlı da,yemedinn..
irem-- (gülerek ) aşkım,bekliyorlar ayıp olur.. yoksa,bende seni bırakmak istemiyorum..
tuna-- (biraz yaklaşıp,dirseğini masaya koydu.. gözlerime bakıyor.. fısıltıyla )başka birisine bakıyor gibiyim,sen olduğuna inanamadım ki,daha..
irem-- (elimi,elinin üstüne koydum ) başka ıspat yöntemleri var da..
yüzüğüme,bak şimdilik.. ve iyi ki,saçımı konu etmiyoruz.. bu kadar,etkileneceğini düşünmemiştim doğrusu..

maruf-- tunaa,ne dedi.. ne dedi..
mahmut-- ben birşey demedim,yemin ederim..
orhan-- sakin ol ,mahmut.. sakin,oll.. geçti..

kahkahalarla güldük..

güzide hanım balkona çıkmış.. "iremmm " diyince ona dönerek..

irem-- kızmayın,güzide hanım.. mahmut beyin,sizi görebilmesi için
geciktim..
güldüler yine..

güzide-- gördüğüne göre,buyrun..
irem-- aa,dans da etmek istiyormuş.. çok ısrar etti..
mahmut beye döndüm.. "değil mi "
mahmut--korkumdan, ağzımı açamıyorum ki..

biz  gülerken.. güzide hanımın yanına gitti.. balkondalar..
irem-- yeriniz çok güzel.. orada kalın lütfen..
ercüment-- müzik açsaydınız,bari..
irem-- ben söyleyeceğim,ercüment bey.. komşularım,pinti..

güldüler..

irem-- mahmut ve güzide çifti için.. alkış alalım lütfen..
alkışladık içeriden,dışarıdan..
tunanın yanına koydum,sandalyemi.. onlara bakarak..

Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar
Sevgilim sen olmazsan yaşamak neye yarar
Her gün seni düşünür her an seni yaşarım
Seni sevmekten değil kaybetmekten korkarım

Bir gün beni unutup başkalarına bakma
Birazcık sevgin varsa beni yalnız bırakma
Her gün seni düşünür her an seni yaşarım
Seni sevmekten değil kaybetmekten korkarım

****
tuna sazı getireyim diyerek,gitti arabaya..

Değdi saçlarıma bahar çiçeği
Nazende sevgilim yadıma düştü
Sevenin bahtına bir güzel düşer
Sen de tek sevgilim bahtıma düştün
Nazende sevgilim aklıma düştün

Gözlerim yoldadır kulağım seste
Ben seni unutmam en son nefeste
Ey ceylan bakışlım ey boyu beste
Sen de tek sevgilim bahtıma düştün
Nazende sevgilim aklıma düştün

*****

bağlamayla gelip,oturdu..bende ona bakarak..

Kalbe dolan o ilk bakış / (elimle ,işaret edip söylemelerini istedim .)
Unutulmaz unutulmaz.. (koro gayet canlı ve güzeldi.. nakarata eşlik ettiler sonrasında da )
Sevda ile ilk uyanış / Unutulmaz unutulmaz

İlkbahar yaz mevsim mevsim / Bir kaç mektup bir kaç resim
Yıllar geçse o bir isim / Unutulmaz unutulmaz

Sahil boyu boş yamaçlar / İsim yazılan ağaçlar
Öpülen koklanan saçlar / Unutulmaz unutulmaz

İlkbahar yaz mevsim mevsim / Bir kaç mektup bir kaç resim
Yıllar geçse o bir isim / Unutulmaz unutulmaz

Kah gülünür kah ağlanır / Yollar gurbete bağlanır
İnsan unuturum sanır / Unutulmaz unutulmaz

İlkbahar yaz mevsim mevsim / Bir kaç mektup bir kaç resim
Yıllar geçse o bir isim / Unutulmaz unutulmaz

*********

alkışı anlatamam size.. onlarda,bende başımızla selam verdik..
mahmut- teşekkür ederiz..
irem-- rica ederim..
ercüment-- doğrusu komşum olsanız,bende pintilik yapardım..
nedim-- değil mi ama kendi komşumuz dururken.. başkasını mı dinleyelim..
ibrahim-- mini konser,çok güzeldi..
sami-- mest oldum..
irem--(kılıfı açtım) teşekkür ederim,beyler..

orhan-- bizde olduk da,özcan bey iptal oldu sanki..
özcan-- (içini çekerek ) aynen öyle.. hatıralar,canlandı orhan bey..
tuğrul-- iremm,havayı değiştir çabuk..
irem--  derhal,abim.. şimdi neşelendiririm,sizi..  gülşen hanımm..
 klarneti getirmediniz mi..

klarnetin sesi gelince.. onu da alkışladık..

irem-- gülşen hanım,beni takip ett..
gülşen-- tamamm..
irem-- içeridekiler,buradakiler ve çiftimiz .. oynayın bakalım..
anar-- bir dakika,bir dakika.. irem hanım,niye ayrıyız ki..
tamer--  onlar da gelsinler,lütfenn...
said-- ne olurr..
erkekler,hep bir ağızdan evettt dediler..

güzide-- irem,ben ne diyeyim sana..

tuna-- suç benim,güzide hanım.. biraz daha kal, dedim..
irem-- özlemek suçsa.. ikimizde,suçluyuz.. her cezaya da,razıyım..
güzide-- allah ayırmasın.. iyi,gelelim öyleyse..
irem-- yine kınayı içeride, yaparız da.. fasıl ve oyun burada olsun..
güzide-- tamam.

Hiç yorum yok: