Translate

22 Ekim 2014 Çarşamba

2300.bölüm..

güzide-- hah hah hah.. üçüncü sınıfa geçtiğin ve birincilikle, kadrolu olduğun için de,tebrik ediyorum.. gurur duydum.. aramıza hoşgeldin..

irem-- hoşbuldum,çok teşekkür ediyorum.. güzide hanım..
güzide-- biz yemek yiyip,içeri girdik.. erkeklerin yanına mı gitmek istersin,buraya mı isteyeyim..
irem-- burada bir kaç lokma alırım.. ama balkondan bir geldim diyeyim,kocacığıma..
güzide-- peki, buyur..

salon tıklım tıklım dolu.. tanıdık tanımadık,hanımlara sesini yükselterek..
güzide-- solistimiz geldi..
irem-- bu ikinci ekstra..

kahkahayla güldüler..

eltileri,yiğenler ,iş arkadaşlarıyla tanıştırdı..çalışacağımızı söyledi..
ela,menekşe,gülderen hanım,figen,zeliha hanım,betül,çiçek,elizabeth
zübeyde,barbara ,yasemin ..şule,melis,gülşen,songül,derya,ceyda ve vahide hanımı öptüm..
hepsi saçıma bir laf etti..

menekşe-- tuna gördü mü,saçını..
irem-- yok,sürpriz yapacağım..
ela-- aşkolsun ya.. çok uzundu,anladık da.. bu kadar da kestirilmez ki canım..tuna şok olacak şimdi..

gülşen-- doğrusu,üzüldüm.. hayran olmuştum..
çiçek-- bendee..
irem-- hanımlar, gözünüzün alışması için peruk bu.. kestirmedim ama kestireceğim.. şimdi,kocacığıma görüneyim balkondan..

figen-- gecesi berbat olsun, diyorsun yani..
irem-- iyi yanından,baksana.. sevinmesine,imkan vereceğim figen..
zübeyde-- iremm,sen çok fenasın.. çokk..
irem-- biliyorumm..

kahkahalarla gülerlerken.. balkona çıktım..

sirk çadırı benzetmesinin ne kadar doğru olduğunu gördüm..
ışıklar,müzik sesi ..pist .. düğün salonu olmuş tam anlamıyla..

masalar çok  da.. ortadaki iki uzun masada  oturuyorlar..
yemek ,içki muhabbeti...var.. yağmur da,yağıyor şeffaf üst kısımdan
gelen ses ve görüntü nefis..

sağ taraftaki masadan bir aaa.. sesi duydum..  bedriymiş..
irem-- merhabalar efendim.. afiyet olsun..

merhaba dediler de,hepsi şaşkın bakıyor..
tuna kalkıp,yanıma doğru gelirken.. basamakları indim..

tuna-- (yüzüme bakarak) hoşgeldin..
irem-- hoşbuldum.. nasıl yakışmış mı..
tuna-- çokk.. sürpriz bu muydu..
irem-- (gülümsedim ) evet.. konu etmeyeceğiz,dimi..
tuna-- yok.. tatlı da yeterdi ama..
irem--bana az geldi işte (anahtarı verdim )arabanın bagajında ,alırsınız..

tuna-- tamam.. gel,yemek ye.
irem-- güzide hanım,hazırlatacaktı..
tuna-- yanımda ye,özledim seni..
irem-- (gülümseyip,elini tuttum ) böyle söylersen,tabi ki gelirim hayatım..
(başımı balkona çevirip,bizi görmeye çalışan hanımlara bakarak )
yaseminn..
yasemin-- efendim..
irem--  sahne almadan önce.. eşimle yemek yiyeceğimi, söyler misin
güzide hanıma..
yasemin-- (gülerek ) tabi.. assolist kaprisi yapıyor derim..

erkekler,hanımlar.. kahkahayı koyverdiler ..

Hiç yorum yok: