Translate

22 Ekim 2014 Çarşamba

2301.bölüm..

gençlere yaklaşınca.. kalktılar,sıradan tek tek tokalaştım......
şaşkınlıkla baktılar bana..

diğer masada..
mahmut-- kardeşlerimle tanışmıştınız ama..
irem-- evet,hatırlıyorum.. nasılsınız ercüment bey..
ercüment-- teşekkür ediyorum.. sizde iyisiniz,umarım..
irem-- sağolun,iyiyim..  ibrahim bey,siz..
ibrahim-- iyiyim,gördüğüm ve duyduğum kadarıyla sizde iyisiniz..
çok tebrik ediyorum..
irem-- teşekkür ederim,çok naziksiniz..

rekin ,sami bey,mehmet bey,faruk bey ve davut beyle de tokalaştık.. hoşgeldiniz dedim..
abdullah,,özcan,ercan.. beylerle tokalaşırken  tebrik ve hediyeleri
için teşekkür ettiler..
yusuf,yavuz cafer ,maruf,mahmut ,nedim beyle tokalaştım..
onlarla da,aynı seramoni yaşandı.. abim,orhan abi ve philip.. yanaklarımdan ,öptüler..

tuna sandalye getirdi, masanın kısa kısmına.. nazik beyler,ben oturunca ..yerlerine oturdular..
sağımda tuna,solumda maruf var.. mahmut bey de tam karşımda..
konuşurlarken..  garsonlar yemek,salata meze vs. getirdiler..

tuna-- (bardağıma,şarap doldurdu )iç ve nasıl karar verdiğini anlat..
irem-- hah hah hah.. aniden gelişti..
tuna-- pişman mısın..
irem-- değilim..
tuna-- (içini çekerek ,bardağını bardağıma tıklattı.. ) canın sağolsun,ne yapalım..
irem-- senin de.. (bardağımı kaldırıp ) güzel toplantılar dilemiştim,darısı yarına ve tüm bekarlara olsun..

hepsi içerken,ben minicik bir yudum aldım.. bir lokma yedikten sonra..
mahmut-- ortağımm,nasıl olmuş..
irem-- etkileyici.. (gülümseyerek ) sizin de,etki altında olduğunuz,çok açık.. ne yapacağız,bilmiyorum..

mahmut-- ............ offf,ben bir hava alayım..
maruf-- irem, mahmut beye ne dedin.. nereye gidiyor..
irem-- sürpriz,maruf.. tuna alsanıza..
tuna-- akıllısın..
irem-- teveccühün..

tuna-- mahmut bey,beraber alalım..
mahmut-- neyi..
tuna-- havayı..

kahkahalarla güldük.. onlar giderken..

irem-- cafer bey,memnun musunuz..
cafer-- memnunum..
maruf-- reklamları da,süper yapıldı..
irem-- kesene bereket.. sen memnun musun hayatından,çocuklardan..

maruf-- hayatım hala istediğim gibi değil ama çocuklar.. sihirli deynekle ,dokunulmuş gibiler.. saygılı,sessiz..yardımlaşıp,zamanlarını en iyi şekilde kullanır oldular.. hırslandılar,hepsi birinci olacaklarmış..
hiç bir konuda,uyarmaya gerek kalmadı.. kırk çocuğa,beş dakikada
ne yaptın.. yapabildin bilmiyorum ki..

yavuz-- sadece çocuklar değil ,büyükler üstünde de çok etkili..
mülakatta,herkesi adeta büyülemiş.. üstümde baskı var.tüm bölgeler
ve mr.smith sizi istiyor..

irem-- sağolun da.. kadrolu olmak için,başvurma süresini,uzatabiliyor muyuz.. başvurmamayı ve istifayı düşünmeli miyim..

yavuz-- yok,süre sabit.. kadrolu olduktan sonra,yapılabilecekler de sınırlı..ancak güzide hanım,özcan bey inisiyatif kullanırlar .. ben ve
genel müdürümüz onaylarsa,okulunuz bitinceye kadar esneklik sağlanabilir..

irem-- anladım.. süre dolmadan detayları,öğrenirim..

Hiç yorum yok: