Translate

7 Ekim 2014 Salı

2298.bölüm..

irem-- alo..
derya-- irem hanım.. ahu sizinle konuşmak istiyormuş,gidecek dedim ama önemli dedi..
irem-- tamam bağla. iltere de,neden belirtmeden.. yukarı gelmesini söyle.. siz gidebilirsiniz..
 derya-- peki.

irem--(bağlarken ..yerime oturup,diyafonu açtım )  ahuu.. merhaba hayatım..
ahu-- merhaba irem .. zamanın yok ama (ilter aceleyle içeri girdi..
ahunun sesini duyunca.. eliyle ne oluyor dercesine sordu..
 parmağımı dudağıma götürüp.. koltuğu işaret ettim..oturdu.. )
konuşabileceğim,fikir danışacağım  kimse yok.. kusura bakma,ne olur..

irem-- kusur ne demek,her zaman dinlerim seni.. hayırdır,inşallah..
ne fikri istiyorsun..
ahu-- nasıl,söyleyeceğimi.. nasıl anlatacağımı bilmiyorum.. yüz yüze konuşmak isterdim ama.. meşgulsün.. ben çalışıyorum.. görüşmemiz kalabalıkta olabiliyor.. onda da fırsat olmuyor..
irem-- haklısın ama söylesen,sana zaman ayırırdım.. istersen hala buluşabiliriz..
ahu-- yok ,yayın var.. kına var.. ilter gelir şimdi.. diyeceklerimizin aramızda kalacağına, iltere bahsetmeyeceğine söz vermeni istiyorum ..
irem-- söz,bahsetmeyeceğim..ama  ilter beyle, niye paylaşmadığını anlayamadım.. seni çok sevdiğini ve değer verdiğini biliyorsun  ,değil mi....

ahu-- evet,bende onu çok seviyorum.. konuşmak istememin
 sebebi de, o.. ben ne yapacağımı,bilmiyorum..şaşkın ve endişeliyim.. hatta korkuyorum..
irem-- nedenn..
(ilter telefondan,görebilecekmiş gibi.. odaklanmış.. bakıyor )
ahu-- hamileyim..
(ilterin gözleri ,faltaşı gibi açıldı.. şaşkınlıkla bana baktı )

irem-- ayy ,ne güzel bir haber bu.. çokk sevindimm,çok..  gözünüz aydın ,ahucuğum..  allah tamamına erdirsin.. niye korkuyorsun,hamilelikten mi..

ahu-- yok.. ben sevinemedim.. ilter kendimize zaman ayıralım... çalışalım,düzenimizi kuralım..kim ne derse,desin.. en az iki yıl,çocuk istemiyorum demişti..
evimiz,işimiz yoktu.. gayet mantıklıydı,bende istemiyorum zaten dedim..
doktorun verdiği ilacı aksatmadan kullanmama rağmen,geçen ay
düzensizlik sanıp, kontrole gittim.. . doktor bir sürü testler,tahliller yaptı.. bir kaç gün sonra.. milyonda bir ihtimal,gerçekleşmiş..
 hamilesiniz..  incelendi,kesinlikle ilacın cenine..olumsuz bir etkisi olmamış.. gayet sağlıklı,bir bebeğiniz olacak  dedi..
(ilter ayağa kalktı.. bir o yana,bir bu yana dolanıyor)
.. ben iltere söyleyemedim.. bir aydır,kendime işkence ediyorum ama hala hamileyim.yaklaşamıyorum,tepkisini tahmin edemiyorum.. sen,unuttun yada ailelerin isteği ile,beni hiçe sayıp..bilerek hamile kaldın derse.. (ağlamaklı bir sesle) ölürüm..
(ilter yanıma gelip.. not kağıdına " ben,bizim çocuğumuzu niye
istemeyeyim ki.. ne zaman onu suçlamışım da,korkup söylemiyor.." yazdı.) aldırmak istiyorum,tanıdık doktorun vardı.. adını verirsen..

irem-- ahuuu,aklını mı kaçırdın sen.. doktorum,Ankaraya gitti.. olsa bile vermezdim.. gayet sağlıklı bir bebek denilmiş,aldırmak ne demek.. sen kocanı hiç tanımadın mı güzelim.. neden inanmasın,sana. eşlerden birisi, kendine işkence yaparsa.. mutlaka diğeri de etkilenir.. (iltere elimle kulağını kapat dedim ..kapattı)yaklaşamıyorum dedin.. ilter beyin dalgın ve fevri oluşu.. bundanmış demek ki.. sana da,o na da yazık değil mi....
allah size bir bebek,nasip etmiş.. milyonda bir şansı varmış ve yakalamış.. ne mutlu size..
sen anne,o da baba olacak.. bundan güzel bir müjde olabilir mi..
aklından tüm saçma düşünceleri çıkar ve söyle.. çok sevineceğine eminim.. tamam mı ,canım..

ahu-- peki,denerim........... .... ilter çıktı mı..
irem-- bir yere uğrayacaktı.. gelir birazdan(ilter kulaklarını eliyle kapatmış halde,bana bakıyor..elimle arkanı dön, dedim.. döndü ) ahuuu..
ahu-- efendim..
irem-- kınaya gitmek için,acele etme.. hatta gitmeseniz de,olur.. anladın mı..
ahu-- hah hah hah...
irem-- iyi,anlamışsın.birbirinizin ve bebeğinizin kıymetini bilin..
git elini, yüzünü yıka ve eşini karşıla ,ahucuğum..
ahu-- tamam tamam.. teşekkür ediyorum,gerçekten..
irem-- rica ederimm..

kapattı ,bende tuşa bastım..
irem-- ilter beyyy..
döndü ve kulaklarını açtı..
irem-- gözün aydın..
ilter-- (gülümseyerek, oturdu koltuğa ) sağolun.. böyle saçma sapan bir nedeni düşündüğüne,aklına taktığına inanamıyorum.. benden kaçtığına,korktuğuna ..hiç inanamıyorum..
ben neden,çocuğumu istemeyeyim ki..
aç değiliz,açık değiliz.. sanki dediğim kanun.. sanki daha önce,kızmışım..suçlamışım gibi..
mana veremiyorum ve çok alındım.. nasıl bana söylemez..
ne kontrolü ,ne de testler yaptırdığını bilmiyorum...
konuşmamak için.. not yazıp,uyuyormuş demek ki..

irem-- beni.. çağırdığıma,pişman etme.. sorun ne ise,uzamadan.. kronikleşmeden.. çözülsün diye..  ilk ağızdan,yorumsuz duy istedim.. bahsetmedim de.. şimdi sen hiç bir şey,bilmiyorsun..sakinleş.. (cam bibloyu elime aldım )
saçma dediğin düşünceler,endişe ..korku vs.hormonların eseri..
ahu ,bu biblo kadar kırılgan.. değil şikayet,sitem..
imalı söz yada bakışla bile kırarsın.. üçünüze de yazık olur..
 en azından,nedeni öğrendin.. psikolojik bir rahatsızlığı olmadığına da,sevin.. istekli olmasanız da,piyangodan büyük ikramiye kazanmışsınız..
yeni bir anlam yükleniyor,hayatınıza..ikinizin de,hazmetmesi gerekiyor ama senin çabuk adapte olman lazım, ki.. idare edebilesin..
 çünkü zaman içinde; ahu da,ruhsal- bedensel çok büyük değişiklikler ..dengesizlikler olacak.. feci alıngan oldu.. dediğinde,aklıma gelmişti ama söyleyemedim..
mesela bana ;tunanın, başın dönebilir.. yardım edeyim demesi ,
dokunmuştu.çok üzülmüştüm.. sanki,bir anda kadınlıktan.. farklı ,ulvi bir statüye geçmişim de..  bebekten dolayı.. beni korumak istiyor ,demiştim.. ne kadar mantıksız olsa da,o anda normal gelmişti..
böyle yanlış anlaşılmalar da yaşayacak ve.. sabır etmeyi öğreneceksin..
şimdi evine giderken.. güzel bir çiçek al.. konuyu açabilmesi için,
 cesaretlendir.. sevgini ve sabrını hiç esirgeme..ahu istemezse,kınaya gidelim bile deme.. ağzından çıkan her kelimenin,onda nasıl bir etki yaratacağını tahmin ederek konuş..
destekle,güvendiğini,özel ve güzel olduğunu hissettir..
karının sana ve anlayışına.. hiç olmadığı kadar, ihtiyacı var.. bunu,sakın unutma..

ilter-- offffffffff of..

Hiç yorum yok: