Translate

7 Ekim 2014 Salı

2297.bölüm..

telefon çalınca,turgut açtı..

turgut-- bahadır holding buyrun........................... merhaba mahmut bey
(bana baktı,bağla dedim işaretle).................................................
................................................. burada,bağlayayım isterseniz... .................peki,teşekkür ederiz söylerim.. veriyorum.. (bağladı şulenin masasına)
turgut-- erkeklerde gidecekmiş.. bahçe bize aitmiş.. betülle ailesini de, davet et dedi..

irem-- (açtım) buyrun,mahmut bey..
mahmut-- elimi ayağıma dolaştırdınız ama anladım ki,tespitiniz doğruymuş.. teşekkür ederim..
irem-- rica ederim.. bilgilendim.. taktiri hak ettiniz.. ve tebrik ediyorum..
mahmut-- sağolun da.. gerçekten aradı mı,şaka mı yapıyorsunuz..
irem-- ciddiyim,aradı..
mahmut-- şaşırdım.. güzide,hiç böyle değildi de..

irem-- doğrudur ama bu bambaşka bir dönem.. yapılabilecek tatsız
şakaları iyi  bildiğimden,elinizi ayağınızı dolaştırmayı üstlendim..
sizde geç olmadan,geleceğinizi fethettiniz..
mutlu birlikteliğin..en basit ve en etkili yöntemi  karşınızdaki kişiyi
dinlemek,değer verildiğini gösterebilmektir.. maddiyat gerektirmez,
bir bakış yeter.. yolunuz açık olsun..

mahmut-- sağolun..öğüdünüzü,dost tavsiyesini hiçunutmayacağım..
irem-- (gülerek ) ortağım,durmadan beni ifşa ediyor ama
nasılsa,intikamımı alırım..bir faydam dokunsun dedim..

mahmut-- (güldü ) ne deseniz haklısınız.. bambaşka dönemin etkileri herhalde.. görüşürüz..
irem-- kesinlikle.. görüşürüz..
kapattım..

turgut-- birşey sorabilir miyim..
irem-- sor..
turgut-- ben hep yanınızdaydım,gelen giden eksik değildi..
siz ne zaman,nasıl bir fayda sağlayabildiniz ki.. mahmut beye.. güzide hanım aradı da,teşekkürü mahmut bey ediyor.. ben anlayamadım..

güldük..

irem-- mahmut bey,özel bir çadır yaptırmış.. bahçe zemini,masa sandalye.. vs. hazırlatmış herşeyi.. sürpriz yapacakmış.. o nedenle de,güzide hanımın rüzgar,yağmur endişesine aldırmamış.. dinlememiş ve telefonlarına çıkmamış.. toplantıda dedirtiyormuş..
bunaldım,anlatamıyorum.. valizimi alıp,evime gitmeyi düşünüyorum dedi.. selami ve kerim bey fiyatlara bakarken.. diğer odadan mahmut beyi aradım..özetledim ,aradığımı bilmesin diyip ve paçalarını tutuşturdum..
beş dakika sonra,adamları bahçeye göndermiş..
düzenek kurulurken, bir çiçek,bir not gelince... güzide hanım
sizi rahatsız ettim,mahmut sürpriz yaptı diye beni aradı..
şimdi ki teşekkür de..elim ayağıma dolaştı ama tespit doğruymuş.. iyi ki uyarmışsınız demek içindi.. bilgilendim dediğim için de,çok şaşırdı.. yaş olarak büyük olsalar da,evlilik başka birşey.. uyum sürecinde,öğrenecekler kısmetse..

ilter-- çok haklısınız,başkaymış..mesela,dört yıldır tanıdığım halde..
  ahunun bilmediğim huyları da varmış..
yasemin-- cesaretimi kırıyorsun, ilter.. hem ahunun ne huyu varmış da,şikayet ediyorsun..

ilter--temizliği,titizliği varmış.. evi olunca,ortaya çıktı..
ama hem kendisini ,hem beni yıpratıyor.. ve kabul de etmiyor..
son bir aydır.. burada olduğumuz her gün.. sabahın beşinde,kalkıp ..
sessiz sedasız temizlik yapıyor..sanki kirliymiş gibi,paralıyor kendisini.... koltuk,halı..cam kapı siliniyor...karoların rengi açıldı,silmekten.. geceden yıkanan çamaşırları asıyor.. ütü yapıyor..
kahvaltı hazırlıyor da.. yemeden.. yorgun,uykusuz işe gidiyor..
 akşam eve gelince,yemek yapıyor.. hazırlıyor.. eğer misafir gelmeyecekse,uyuyor..ben eve gittiğimde masada bir not buluyorum.. içerik değişse de.. genellikle..
"afiyet olsun,yemeği dolaba koy..şu faturayı öde.. annenlere uğradım,sitem ediyorlar.. gidip,kalabilirsin.. yazık özlemişler.. iyi geceler.."
ev ışıl ışıl, basmaya kıyamıyorsun.. herşey aşırı itinalı,düzenli..
yemeğin,ütün yapılmış.. ama merhaba diyecek,paylaşacak birisi yok.. hatta gitsem,çok sevinecek.. bekarken, daha fazla görüşüyorduk.. şimdi,aynı evin içinde.. notlarla haberleşiyoruz.. bu normal bir evlilik mi,sence..

yasemin-- değil de.. niye böyle yaptığını sordun mu..
ilter-- sordum.. hem çalışıyorum,hem evimi ,hem aileleri ihmal etmiyorum.. pasaklı olsam,mutlu mu olacaktın.size yaranılmıyor..daha ne istiyorsun, dedi..
irem-- seni dedin mi..
ilter-- onu da,dedim.. ama..
irem-- annesi,kızkardeşi  nasıl ..takıntılı mı yani..
ilter-- gayet normaller.. ahu da,öyleymiş.. annesi bize geldiğinde..
kendisinin temizlediğini duyunca,şaşırdı bile..

irem-- gerçekten takıntılı değil de..yeni olduysa,yeni bir sorun var
demektir.bir psikiyatriste ihtiyaç var.. ikinizi de dinlemesi lazım.. yelizi ara ,anlat ve tavsiyesini öğren.. ona göre,davranırsın.. zor olduğunu biliyorum ama kesinlikle sabırlı ol..

ilter-- tamam.. anlattığımı,sakın bilmesin.. birde,feci alıngan oldu..
irem-- peki,sıkma canını.. saat altı olmuş.. hadi kapatalım da,gidip
 hazırlanın..

kalktılar.. toparlanıyorlar.. bende yukarıya çıktım.. odada masamın üstündekileri kasaya koydum.. çantama peruk poşetini yerleştirdim,
çıkarken telefon çaldı.. dönüp açtım..

irem-- alo.

Hiç yorum yok: