Translate

7 Ekim 2014 Salı

2296.bölüm..

içeri girip, onların odalarına gittim..


irem-- turgut,senin söyleyecek birşeyin var mı..
turgut-- yok,iyiydik.. onlar beni,ailemle davet etmişlerde.. incelenen
benmişim gibi hissettim..
irem-- (güldüm )e amaç oydu,zaten.. doğru hissetmişsin..
halil-- samimilerdi.. kısa zamanda,gayet güzel yerleşmişler.. hazırlanmışlar..
murat-- anne,çok titiz.. ve becerikli..
ilter-- kızı da,öyle.. perde asmışlar.. ilter abi,korneje vidasını takarmısın
dedi de.. odası çok düzenliydi..
şule-- baba-kız ilişkisi daha sıcak.. anne,otoriterdi biraz..
erkin-- çiçek öneriniz,çok yerindeymiş.. hem sevindi..hem vazo buldu..
irem-- mehmet bey.. siz ne düşündünüz..

mehmet-- çocukları için,en doğrusunu isteyen bir anne-baba gördüm ben..
akılları başlarında,dedikleri dinlenilir.. iyiydi,saidle epeyce konuşturduk
babayı..
turgut-- levent beyi de,çağırmışlar ama yoktu.. biz vedalaşırken,kendi evine
çıkıyordu.. merhabalaştık.. sizi tebrik ediyor..
irem-- sağolsun.. soracağım hep laf karışıyor.. çiçek nerede.. gelmedi mi..
murat-- gelmedi de,aradı.. derya hanıma bağladım..

irem--  ilter bey,güngör bey ne dedi..
ilter-- (gülerek ) ben seviyorum bu kızı dedi..
irem-- (güldüm ) sağolsun..  işlerinizde..ödemelerin yapılıp, yapılmadığına
özellikle dikkat edin..  açık vermeyin.. şimdi ki gibi ,kayıtlarımızı ve
ekibimizi tebrik edip..onlar bana kredi vermeye talip olsunlar..
biz istemeyelim..
halil-- otursanıza,irem hanım..
irem-- gidecektim güya.. (oturdum koltuğa )
mehmet bey,sigara verdi..

yasemin-- siz niye onlardan,kredi alacaksınız ki zaten.. bankadan alırsınız..
şule-- ama onların kredisi ya faizsiz yada çok düşük faizlidir.. ve geri ödemesi
de uzun vadelidir..
irem-- evet öyle.. cazipti.. hemen alabilirdim ama.. sıkıntım yok..
 süre var,bu sizlere verilmiş bir imkan.. düşünün lütfen dediler,peki dedim..
rekinle ortak olacağımız zaman.. akif beye,paramı şu numaraya gönderin
 demiştim.. çok ısrar etti,nakit paranız kalsın.. çok uygun koşullarda,kredi alın diye..
adam mecburmuş gibi,benim bütün özel şartlarımı da kabul etti..
vade altı aysa,iki ayda kapattım..benden alınan dört aylık,faiz miktarını bile
geri aldım ama tuna ayrı ,alemdi.. bekir bey ayrı..onun için sıcak
 bakmıyorum..banka kredisine..

turgut-- bekir beyin,nasıl haberi olabilir ki..

irem-- kredi ,verdiğim numaraya yatırıldı.. beş dakika sonra bekir bey ,
akif beyi aradı.. beni istemiş.. şaşırdım senin gibi.. hani ihtiyacın yoktu,
söyle derhal kredi miktarını kapatayım diyince. param var ama diye izah
ettim..sen nereden biliyorsun aldığımı dediğimde..
adanadan yüklü miktarda kredi kullanan kim varsa,bana bilgi gelir..
hangi banka olduğu önemli değil.. riski var mı diye sorarlar ve paran
olduğuna inanmıyorum,olsa sen kullanmazdın dedi..
peki,cüzdanı getireceğim.. yazan miktarın %30 unu aynı para cinsinden ..
vakfın hesabına yatıracaksın, kabul mü dedim..
kabul ederek, hayatının hatasını yaptı..

kahkahalarla güldüler..

mehmet-- sana çalışıyoruz ,dediği doğruymuş..

irem-- evet.. ama elimden geleni ,bende yapıyorum..o gün,odasındayken..  iki yabancı taşeron.. tır,otobüs kliması için pazarlık yapıyorlardı..olaya dahil oldum..bana almamam için yalvardılar. iki katını kabul edin..çekileyim dedim.. kabul ettiler..
onlar gidince.. gel,benimle çalış dedi yine..
gerek var mı,%30 verdin.. %100 kazandırdım.. %10 da dokunmaz..
sende kazanıyorsun, vakıfta.. boğaz tokluğuna çalışıyorum işte ..
daha ne istiyorsun dedim..

yasemin-- çetin bey,dün anarın yanına gittiğinde.. bekir beyle konuşmuş..gelmeme gerek yokmuş,anar yönetici olmuş.. hiç düşünmeyin burayı demiş.. o da,düşünmüyorum..işi size teslim ettim.. şu anda,ben başka birşey yaşıyorum.. oğlum ,bir dakika ayakta durdu..hislerimi anlatmam,mümkün değil demiş....

bedri-- necati bey de,dönmüş ve uçağın ücretini bankaya yatırmış..
size teşekkür ediyor,minnettarmış.. iletmemi istedi..

irem-- as.. allah yardımcıları olsun,kimseyi darda bırakmasın.. çok zor.. inşallah,istenildiği gibi gelişir herşey..

inşallah dediler..

şule-- kınaya tek hanımlar mı gidecek,irem hanım..
irem-- valla hiç bilmiyorum.. şule.. beraber gidersiniz,erkeklerde
bizim evde oturur.. yabancı yok,nasılsa.. ben, yayın bitince gelebileceğim...

telefon çalınca,turgut açtı..

turgut-- bahadır holding buyrun........................... merhaba mahmut bey..

Hiç yorum yok: