Translate

7 Ekim 2014 Salı

2294.bölüm..

amir-- peki,çok teşekkür ediyorum.. eşinizle imzaladığımız sözleşmede...x.xxx.xxx.xxx dolara anlaşmıştık.. xxxx dolar ön ödeme yapmış..birde xx.xxx.xxx dolarlık çek vermiştim..
(avukat çantasından dört çek yaprağı çıkarttı ve masaya koydu.. )
geri kalan miktar da,burada.. sorun olmaması için,
hamiline ve bir gün ara ile kestim çekleri..  (bir deste de,dolar koydu) bu da,işçi ücreti .. gelecek cuma sabahı,saat beşte çiftliğinizde olacağız.. unuttuğumuz,herhangi birşey var mı..

irem-- (çekleri inceledim.. ) yok amir bey.. (dosyadaki sözleşmeye
çek numaralarını.. para miktarını girerek.. ödeme alınmıştır yazdım..
imzaladım.. ) nedim bey,irsaliye ve faturayı tuna mı imzalayacak.. ben mi..

nedim-- tuna beyin,neyi var ki.. herşey size devredildi.. söyleyin,hüseyin onlara irsaliye kesecek.. onun numarasına göre de.. siz holding adına.. fatura keseceksiniz..  şimdi kesmeyin,cuma günü birimiz götürürüz..sadece aldığınıza dair,bir belge verin..
irem-- turgut,anlat..

ben yine kağıda ödeme dökümünü yazdım.. iki nüsha.. kaşe,imza tarih.. mal ve hizmetten doğan tüm alacaklar tahsil edilmiştir.. şirketinin ismini yazdım..ben imzaladım, amir beye ve avukatına uzattım.. imzaladılar.. nedim bey de imzalayıp, bir nüshayı verdi..

hayırlı olsun dilekleriyle, tokalaşıldı..
buyrun aşağı inelim ,dedi turgut..
siz mutfağa geçin,geliyorum dedim..

çekleri,ataçla dosyaya tutturdum.. parayla beraber kasaya kaldırdım.. vücudumu esnetirken..
telefon çaldı.. açtım..

güzide-- (ağlamış belli ) irem hanım,ben çok aptalım.. sizi,boşu boşuna rahatsız ettim..ne olur affedin..
irem-- estafurullah.. affedecek ne var ki.. neden ağladınız,korkutmayın beni güzide hanım.. ve daha philibi arayamadım..
güzide--(gülerek) iyi ki,aramamışsınız.. mahmut bana sürpriz yapacakmış,bilemedim ben..
..telefonu kapattım,beş dakika sonra zil çaldı.. çok da,kalabalığız..
arkadaşlar, mahmutun yengeleri yardıma geldiler sağolsunlar..
pastaneden siparişlerim geldi sandım.. siz alın dedim,banyoya girdim......uhu.. uhuu..

irem-- güzide hanım,yapmayın ya.. misafirlerim var.. ağlarsam,kötü olur.. hem gelinler,gülmeli..
güzide-- (içini çekerek ) sağolun.. gereksiz duygusalım maalesef.. neyse ..giyinip.. balkona çıktım.. birde ne göreyim.. bahçenin ölçülerinde sirk çadırı gibi,bir çadır kurulmuş.. şeffaf içi görülüyor.. havuzun üstü kapatılıp.. tüm çim dahil.. heryere ahşap parke döşeniyordu.. belki yüz kişi çalışıyor hala.. masalar,
sandalyeler.. örtü,minder.. sofra takimları.. mumlar..
vazoda ki çiçeği bile unutmamış.. ben çok duygulandım,günahını almışım.. birde kurye, bu hassaslığın üstüne.. çiçek ve not getirince.. dağıldım..

irem-- sevginiz daim olsun.. hep birbirinizin kıymetlisi olun,inşallah..
güzide-- aminn.. ben,niye sizi aradım.. niye karıştırdım.. inanın bilmiyorum.. o ruh haliyle,doğru gibi geldi.. özür diliyorum.. çok mahçubum..

irem-- güzide hanım..ben ;beni yakın bulup,paylaştığınıza sevindim.
.siz mahcubiyet diyorsunuz.. geçin bunları rica ederim..
sorun çözülmüş,olay kapanmış.. bitti,gitti..

güzide-- sağolun.. işiniz rast gelsin.. görüşürüz..
irem-- sizin de.. görüşürüz..

**********
indim aşağıya..  mutfaktan sesler geliyor..  girince..
irem-- (gülerek) aman ne güzel,mutfağım yine cıvıl cıvıl..
sadun-- sağolun..

oturdum.. songül yemeğimi koydu..
irem-- buyrun lütfen,afiyet olsun..
yemek yiyoruz.. ben de acıkmışım..

irem-- bedri bey nerede..
songül-- bakkala gitti..

Hiç yorum yok: