Translate

7 Ekim 2014 Salı

2290.bölüm..

köşkün önüne park edip,bahçeye girdim..
ali beyle,selamlaştık.. kurtları sevmeden,geçmek mümkün mü..
ne şirinlikler yaptılar,iki dakikada.. max top bile getirdi.. attım bir kaç kere..
irem-- sonra oynayalım,max.. aferin,oğlum.. aferin kızım..
köşke girdiğimde.. oturanlara başımla selam verip.. hoşgeldiniz,elimi
yıkayıp geliyorum dedim..

yıkadıktan sonra da.. tokalaştım hepsiyle.. turgut,tanıttı.. gelme amaçlarını söyledi..
besiciyi nasr tanıyorum ya.. yine mahçup ifadeli..
nasr-- habersiz geldik.. ama sizi görmek için,ısrar ettik sadun beye..
irem-- çok memnun oldum.. iyi yapmışsınız.. çocuklarınız,eşiniz nasıl..
nasr--teşekkür ederim,iyiler.. büyüyorlar.. gelirseniz,çok seviniriz..
irem-- inşallah.. rahatsız ederiz.. yemeğe kalırsanız,sohbet etme imkanımızda olur.. biraz bekleteceğim ama sıkılmazsınız umarım..
tabi dediler..

irem-- sadun bey,mehmet bey.. teşekkür ederim..
sadun--mehmet-- rica ederiz..

irem-- halil bey,murat bey.. bahçeye çıkarın misafirlerimizi.. kurtlarda sevinirler..
tamam,çıkalım dediler.. çıkıyorlar bahçeye..

turgut -- önce,bakanlık yetkilileri geldiler.. samet bey ve cavidan hanım..buyrun lütfen..
irem-- (merdiveni beraber çıkıyoruz.. turgutta geliyor.. odama aldım.. oturdular..bende yerime geçtim.. turgut,dosyayı koydu masaya )ne ikram edeyim,size..

samet-- yedik,içtik sağolun.. fazla zamanınızı almadan,konuya girelim istiyoruz..
irem-- peki.. (sürahimden su doldurup,içtim.. içim yanmış.. sigara
verdim.. bende aldım.. turgutta yaktı.. ) buyrun,sizi dinliyorum..

cavidan-- önce başarınızdan,kayıtlarınızın birebir oluşundan.. ekibinizden dolayı kutlarız.. genç bir bayan olmanız da,iş dünyası için kazanç.. iyi bir örneksiniz.. şahsım ve bakanlık yetkilisi olarak tebrik ediyorum.. içim açıldı..

irem-- nazik iltifatlarınız için,çok teşekkür ediyorum..
samet-- sanayi ve ticaret bakanlığı.. sorunsuz işletmelerine, faizsiz ve düşük faizli ,destek kredileri vermekte.. geri dönüşlerini de,beş ve on yıl gibi sürelerde.. taksitlendirmekte.. tüm iş kollarınızın incelendi..  hatasız kayıtlarınız ..fatura ve beyanlar baz alınarak..yüksek itibarınız nedeniyle,size kredi öneriyoruz..
dosyada ki,faiz ve ödeme örneklerini inceleyip.. kullanmak istemeniz halinde.. bölge müdürlüğümüze siz yada vekiliniz başvurabilirsiniz.. sizin de,bizim de zamanımız yok..
istemeniz halinde,kredi vermeye yetkiliydik ama işiniz varmış..

irem-- evet,öyle oldu maalesef.. bekletmişim sizi.. kusura bakmayın.. dosyayı inceleyeceğim elbette ama zaman açısından..
hemen aydınlatırsanız.. sevinirim.. kredi kullanmadım,çok da sıcak bakmıyorum ama bana sunulan imkanı değerlendirebilmek için ,üç sorum var..
bir şirketim için,kredi aldım.. sadece o şirkette mi kullanmam gerekiyor..
ikincisi..başvuru süresi ne kadar.. üçüncüsü..her şirketim için..
alabiliyor muyum..
yada daha ödemeler bitmeden, başkası içinde alabilir miyim..

samet-- birinci sorunuz için.. evet,nerede kullandığınızı belgelendirmeniz gerekiyor.. ikincisi,bir ay süreniz var.. üçüncüsü içinde.. evet ve evet diyebilirim..
yanlız aldığınız maksimum kredi,şirketin bütçesinin yarısı kadar olabilir..
irem-- holding adına alabiliyor muyum..

cavidan-- alabilirsiniz,daha da avantajlı olur.. ama yine belge isteriz..
ve genellikle ayırmak zordur,karışıklık olursa bazı cezai müeyyedileri vardır.. denetleneceğiniz tatsız durumlar olabilir..
irem-- peki.. düşüneceğim.. geldiğiniz ve aydınlattığınız için..sağolun..

kalktılar.. samet bey,kartını bıraktı..
samet-- rica ederiz.. arayabilirsiniz.. ziyaret amaçlı da,bekleriz..

tokalaştık.. inşallah dedim.. merdivene kadar,yolcu ettim.. turgut da indi onlarla..  yerime döndüğümde..
turgut,çadır isteyen beyler ve onların dosyalarıyla tekrar girdi odaya.. 

Hiç yorum yok: