Translate

7 Ekim 2014 Salı

2289.bölüm..

arabama binince,iş yerini aradım..

murat-- bahadır holding,buyrun..
irem-- murat bey,ben irem..
murat-- merhaba.. irem hanım,henüz gelmediler.. ben sizi derya hanıma bağlayayım..
irem-- neyiniz var,polis çağırayım mı..
murat-- hah hah hah.. çok şakacısınız..iyi günler..

bağladı..
derya-- alo..
irem-- derya,neler oluyor.. murat bey,konuşamadı..

derya-- hıı.. biraz kalabalığız,sizi bekleyenler var..ondandır..
çadır siparişi vermek isteyenler,sanayi ve ticaret bakanlığı yetkilileri.. ithalat-ihracat için,iki kişi.. portakalları alan kişi ve avukatı..
daha önceden tanıştığınız,marufla gelen.. et ticareti yapmak isteyen
kişi.. ve sadun bey..

çalıştırdım,arabayı..
irem-- resmi gelenler ne istiyormuş.. orada olan belgeleri,gösterin.. kemal beye gönder sonrada..

derya-- görmüşler.. gördüler buradakileri de.. sizinle tanışmak,kredi imkanından yararlandırmak ve tebrik etmek istiyorlarmış..
ithalat için gelenlerde.. belgeleri inceledi.. onlar gideceklerdi,kahve içiyorlar..
sadun bey,ağırlıyormuş.. yabancı misafirleri.. çiftlik alıp,besicilik yapacaklarmış..izin almışlar.. tavsiyeniz var mı,soracaklarmış..  mehmet bey,sadun bey..halil,erkin ,murat ve turgut.. hepsiyle ilgilendiler.. çok başarılılardı..
özellikle mehmet bey,idareyi ele alıverdi .. karışıklık yaşanmadı..
çadır için.. çizim getirmişler..taşeronlarmış,inşaatçıların kalacağı
çadırlardan.. ilk etapta,üç ay içinde...100 tane istiyorlarmış.. philibin
sattığı çadırları görüp,öyle gelmişler..
turgut.. anlatıp,philibe dikim için.. zaman ayırabilir misin ve birim fiyatları ne olur.. diye sormamı istedi..
sordum;çocuğun,paraya ihtiyacı var.. tabi dikerim..alın,siparişi dedi.. fiyatlarını da söyledi..

irem-- hah hah hah.. iyi sağolun,hepiniz.. geliyorum.. yemekte ağırlayabilecek miyiz..

derya-- evet.. fazlaca yaptırdım.. geceki yemekte çok güzeldi.. tespitleriniz yerinde..
samimiyet kuruldu.. sohbet ettik.. onlarda,çok memnun oldular..

irem-- sevindim.. bana ilteri,bağlasana..
derya-- ilterle,nedim bey.. Mersine,gümrüğe gittiler.. japonyadan mallar gelmiş.. para yatırıp,çıkaracaklarmış.. sevk edilecekmiş..

irem-- peki canım.. on beş dakikaya kadar oradayım..
derya-- tamam..

tuşa basıp,kapattım.. sağa yanaşıp.. elif ablanın evini aradım..
elif-- alo..
irem-- elif abla,ben irem.. nasılsın..
elif-- çok şükür,canım..sen nasılsın..

irem-- iyiyim şükür.. hüseyin abi,dönmedi ama belki sende biliyorsundur..(anlatıp) fikrim olsun ,önerebilirim diye aradım..
elif-- (gülerek)tam adamını aradın.. besici benim.. gönder gelsinler..
hüseyin,kimmiş..

irem-- hah hah hah.. hanım ağa,genel bilgi ver de.. istek ve şartlarınız uyuşursa,buluştururum sizi..
elif-- tamam.. zeytin, zeytin yağı ve karpuzdan yüzümüz güldü,sayende.. bu da olur inşallah..
hüseyin,öğleden sonra gelecekmiş.. dil sorunu da olmaz..
köyde,benim arazim vardı.. beş yıl önce,son sistem ...modern bir çiftlik kurduk.. et ve süt için,cins..yüz,büyük baş.. yüz de, küçük baş hayvan getirttik..veteriner kontrolünde.
 şimdi,toplam binin üstünde.. otomatik sağılan ,sütü satıyoruz..
bayram için,kurbanlık satışımız .. alanların yararlandığı kesimhanemiz var..
bağlantılı olmadan ,kasaplar hayvan alıyor ve kestiriyorlar.. birkaç gün sonra bayram olduğundan,çok yoğunuz bu ara..
peynir,tereyağ,yoğurdu kendimiz için..annem,teyzem yapıp..sülaleye dağıtıyorlar..
çiftlikte yüz elli kişi çalışıyor,daimi veterinerimiz.. kasaplarımız var..
üç abim de, başlarında duruyorlar.. süt satışı,muhasebe ve et satışına
bakıyorlar..
 kurarken.. sanki sormamışız yada hayırlarına yapıyorlarmış,gibi..
aldıkları,evleri arabaları unutup.. canımı sıkmaya başladılar.. üçünü aynı tarihte tatile,gönderip.. masraflarını da,ben karşılayacak mışım..
eğer olursa, çok sevinirim.. kaprislerinden,bıktım çünkü.. aileyle,iş yapmayacak mışsın..yeni anladım..

irem-- satar mısın,kiralar mısın..
elif-- cazip gelirse,satabilirim.. konuşulur,anlaşırsak olur..
irem-- tamam ablacığım.. görüşelim de,sana bilgi veririm.. beni bekliyorlarmış.. öpüyorum.. selamlar..

elif-- bende öptüm.. as.. sende söyle..
aldığın duanın ,haddi hesabı yok .. işin rast gelsin.. güle güle canım.
irem-- as.. aminn..

Hiç yorum yok: