Translate

7 Ekim 2014 Salı

2287.bölüm..

okan-- (kapıyı açtı) müdürüm..

akif-- (beni görünce,masasından kalktı.yanıma gelerek. ) hoşgeldiniz,buyrun,irem hanım..
irem-- (tokalaştık) hoşbuldum,akif bey..
okan-- müdürüm,şu dosya acil.. bakmanızı rica etsem..
akif-- iyi,gel..
(bana koltuğu işaret edip..kendisi yerine geçti.. kendisi de,odası da.. çok şık.. çiçeğim de,yerini sevmiş..
nehir manzaralı.. geniş.. okan beyle,dosya hakkında konuşuyor.. çantamı açınca...)

akif-- ben ikram edeyim..
irem-- yok,akif bey.. banka cüzdanını çıkarıyordum..
akif-- aceleniz mi var..
irem-- eh.. iş yerine gitmedim daha..

akif-- ne ikram edeyim..
irem-- pasta var mı,pasta..
akif-- hah hah hah.. var,aldım.. ne içersiniz..
irem-- bir kola alırım..ama pasta laf gelişiydi.. istediğimden değil,yiyemem..
akif-- olmazz..  okan bey,hatice hanıma söyler misin..
okan-- söylerim,müdürüm.. ama bize pasta var mı,pasta..

akif--irem-- hah hah hah..
akif-- yok ol..
okan-- peki.. yutarken,beni hatırlayın..
akif-- (gülerek ) olur..

o çıktı..
irem-- özür dilerim,keşke söylemeseydim..pastayı yemek,için sormamıştım ama..
akif-- biliyorum.. herkese aldım,merak etmeyin..
irem-- uff,iyi bari.. okan beyin görevi ne.. (banka cüzdanımı,masasına koydum )

akif-- istihbarat,müdür yardımcısı.. protestolu işlemlere bakıyor..
(dosyayı inceledi.. not kağıdına birşeyler yazıp.. dosyaya ataçla tutturdu) nasılsınız..
irem-- iyi diyelim.. siz nasılsınız..
akif-- iyiyim ,şükür..
okan bey odaya girdi..
okan-- (dosyayı aldı ) teşekkür ederiz..
akif-- afiyet olsun.. (banka cüzdanını verip)cüzdana hesap hareketini ,işlesin nil hanım..

peki dedi.. başıyla selam verip, çıktı..
hatice hanım.. iki bardak kola ve bir dilim pasta getirdi tepsiyle.. servis yapıp ..o da,çıktı..
koladan bir yudum aldım.. okan bey,yeniden geldi ve banka cüzdanımı verdi.. 
teşekkür ettim.. rica ederim dedi..gitti.. çantama koydum.. 

irem-- akif bey,pastanın bir anlamı varsa..tadına bakayım..
akif-- yok bir anlamı.. yani konuşamadık.. geldiğimde,yoktu.. evine gittim,arabadan inecekken.. arkadaşlarıyla,gurup halinde..çıktılar apartmandan.. iki taksi bekliyordu ..bindiler ve ayrıldılar.. 
 
irem-- siz onu,görmezden geldiniz.. sıra onda.. tamamen vazgeçmiş de,olabilir.. 
akif-- belki.. bilmiyorum.. şu anda,burada.. arayıp,gelir misiniz dedim.. "çok işim var.. rapor yazıyorum..eğer soracağınız bir işlem varsa,gönderin.. bakarım "dedi.. 
irem-- (bir sigara yaktım.. akif bey vereyim dedi ama istemedim )ee.. ne düşünüyor sunuz.. 

akif-- ne için çağırdığımı anlamamış olamaz.. ama gelmedi.. 
irem-- .........................

Hiç yorum yok: