Translate

7 Ekim 2014 Salı

2286.bölüm..

irem-- bilmiyordun değil mi..
tuna-- hımm.. mutlaka bir sebebi vardır.. o söyleyene kadar,sakın sorma..  zemin de,yaratma.. söylemeyebilir de,hayat onun.. belki,gerçekten okumak ağır gelmiş olabilir.. bunalmıştır..
bir yılı,kendini geliştirmeye ayırmak. para kazanmak istemiştir,belki.. söz ver..
irem-- peki,söz.. hadi dikkatli git.. benim de,hevesim kalmadı.. akif beye gideyim bari..
tuna-- orası içinde,söz ver..
irem-- aa,elimi kolumu bağlıyorsun.. olmaz ki.. baskı yapma bana..
dikkat ederim,diyelim..
tuna-- çok dikkat et,lütfen..
irem-- tamammm..

*********

hava bulutlu,çok rüzgar var.. aklım takılmış zaten.. sabah trafiği bunalttı..  bir sigara yaktım..  epeyce gittikten, sonra.. merkez şubeye,geldim..
abidin paşa caddesi,çarşıya çok yakındır.. ve tüm bankaların
merkezleri oradadır ..uygun bir yere park edip,girdim şubeye..

bina beş katlı,çok geniş.. ve sabah dokuz olmasına rağmen çok
kalabalık..

irem--(güvenlik görevlisine..) müdür beyle görüşecektim ..
-- adınız,
irem-- irem kara..
-- buyrun, sizi beklediğini söylemişti... beşinci kata çıkacaksınız..
irem-- sağolun..

orada görevli ,üç bayanla beraber asansördeyiz.. ellerinde evraklar,yakalarında kartlar var..

-- (gülerek )ayy.. bugün ,günaydın derken.. bana nasıl baktı,gördün değil mi..
--- birazdan,asılıyor diyeceksin korkarım.. sana bakmıyordu,hayatım.. arkandan,geçene bakıyordu..
---- valla,doğru söylüyor.. üzülürsün diye.. ben diyemedim..
-- kim geçti ki,arkamdan..
---müfettiş hanım.. ama bak,günahını alma.. kadın,kafasını çevirip..müdür beye,bakmadı bile..
---- doğru.. müdür beyin de,şimdiye kadar.. hiç kimseye baktığını görmemiştik.. sen ondan,kendine baktığını sandın..

-- öf be,kızlarr.. keyfimi kaçırdınız..
--- arkadaşın vardı hani..
--varr.. ama o benim,gerçekten arkadaşım..
---- hoş çocuktu,biz öyle sandık..
--o da,seni sormuştu..
---- yemin ett..
dördüncü katta,gülerek indiler.. genç bir bey,bindi..
elindeki dosyayı okuyor.. beşinci katta ikimizde indik..

bir güvenlik görevlisi var.. elindeki aletle üst araması yaptı.. ikimize de..
-- gün de,yirmi kere üstümü arıyorsun.. dört ve beşinci katta yaşıyorum oğlum.. ne bulacaksın ki..
--- ne yapalım,emir böyle.. kimliğinizi görebilir miyim,hanımefendi..
(çıkarıp,gösterdim.. listeden adımı bulunca.. ) okan bey,hanımefendiye akif beyin odasını gösterir misiniz..

okan-- tabi,buyrun lütfen..

yönetim kadrosu yukarıda herhalde..  birçok oda var.. kapılarında..
isim ve görevleri yazıyor..
koridordan ilerledik.. sağ taraftaki kapıyı tıklattı..

akif-- gell..

Hiç yorum yok: